• Lothar schreef:
    Personages
    Alienna Roderiquez – Natas
    Angel Wings – Alicia
    Bertha “Izzy” van Zalen-Gotha – Alicia
    Bobbi Hoekstra - Natas
    Cecila Roderiquez – Marjanne
    Christina Blender - Marieke
    Cyrith Evans – Natas
    Daan Leeuwens
    Donna Jo “DJ” Gates – Rosanne
    Ellie de Vries - Rosanne
    Elsa Leeuwens – Marieke
    Flynn Aegean – Alicia
    Gail Lommers - Rosanne
    Helen Beekman - Rosanne
    Ilse Keuring – Marjanne
    James van Eck - Natas
    Jan "Slater " Roodenburg - Natas
    Jasper Gates - Natas
    Jelle Wings – Alicia
    Johan Leeuwens – Marjanne
    Joshua MontClaire – Marjanne
    Lee Broadsword – Natas
    Lotte Berkman - Natas
    Marije Leeuwens – Marjanne
    Mozart “Mosh” de Waal
    Natalee Birchmeier – Alicia
    Noa MontClaire – Alicia
    Racquel Huize - Marjanne
    Raine Ramp - Rosannne
    Roxy de Groot – Marjanne
    Sterre “Starr” Berkman - Natas
    Tommie Roodenburg - Natas
    Yenthe Huize - Marjanne


    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3

    [ bericht aangepast op 22 april 2017 - 15:46 ]


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Ringwraith schreef:
    (...)
    'Er stond een lange rij bij de toiletten, dus ik ging op het kampeerveld. Toen ik terugkwam, was je er niet meer en dacht ik dat je al naar de tent was.' Zijn hand voelde wat plakkerig in haar nek. 'Maar ik vind het goed om naar de tent te gaan. Ik ben best moe.' Het was haar duidelijk dat Jelle niet meer helemaal nuchter meer was. Hoewel ze hem niet wilde bemoederen, vond ze het niet fijn als hij nog meer ging drinken en hij bood haar nu een mooie uitvlucht.



    Jelle kwam overeind een trok haar naar zich toe om haar voorhoofd te kussen.
    Ze liepen het laatste stuk naar hun eigen tent en Jelle ritste de tent voor haar open.
    'Kom, mijn prinsesje,' zei hij. 'Straks eten de muggen je op.'
    Hij streek haar teder over haar hoofd en kuste haar opnieuw.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Cordeliae schreef:
    DJ zweeg en keek hem niet aan. Dacht hij er soms altijd zo over, als ze vroeg hoe het met hem ging? Hoewel zijn woorden niet zo bedoeld waren, raakten ze haar toch een beetje. Ze was haast opgelucht toen ze Angel zag zitten met een onbekende jongen.
    'Angel!' riep ze opgelucht. Ze haastte zich naar haar toe en knielde bij haar neer. 'Hé.' Ze sloeg haar bezorgd gade en keek naar haar betraande gezicht. 'Wat is er gebeurd Ang? Flynn was helemaal overstuur toen hij vroeg of we wilden helpen zoeken.'


    Angel trok haar neus op. 'O, hij heeft jullie zeker op me afgestuurd?' Lafaard.
    Ze sloeg haar armen over elkaar en was plotseling heel blij dat James hier was. Ja, dat was ent goed voor hem. Met de rug van haar hand veegde ze haar ogen af en zag dat haar huid zwart was van de uitgelopen mascara. Het zat ook op haar jurk en op haar knieën, maar dat kon haar eigenlijk niet schelen.
    'Wat hij jullie ook heeft verteld; hij liegt,' zei ze. 'Hij is een smerige klootzak en als hij niet eens voor zichzelf durft op te komen, is dat zijn probleem. Ik hoef hem nooit meer te zien.'
    Ze zou hem wel zien. Het liefst vanavond nog en dan zou ze hem laten zien dat hij wat haar betrof kon doodvallen. De woede laaide weer hoog in haar op en ze voelde haar wangen gloeien. Deze keer voelde het echter beter, nu ze wist hoe zij hém kon raken.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Flynn heeft ons niets verteld,' zei DJ met grote ogen. 'Wat is er gebeurd Angel?' drong ze aan. 'Waarom ben je zo overstuur?' Ze pakte Angels hand en keek haar doordringend aan. Ze was dit gedrag van Angel niet gewend en ze vroeg zich af wat Flynn dan had gedaan om haar zo van slag te maken.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2017 - 16:11 ]


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Cordeliae schreef:
    'Flynn heeft ons niets verteld,' zei DJ met grote ogen. 'Wat is er gebeurd Angel?' drong ze aan. 'Waarom ben je zo overstuur?' Ze pakte Angels hand en keek haar doordringend aan. Ze was dit gedrag van Angel niet gewend en ze vroeg zich af wat Flynn dan had gedaan om haar zo van slag te maken.



    'Hij ging vreemd!' riep Angel met overslaande stem en de tranen rolden weer over haar wangen. 'Precies zoals hij bij mij deed! Maar dan nog erger.' Ze kon zich niet herinneren dat hij haar de eerste keer zo gepassioneerd gezoend had als ze hem met Noa had zien doen. Ze stonden veel dichter tegen elkaar aan dan zij hadden gedaan en Flynn had haar zelfs vastgehouden...
    Bah. Angel walgde ervan. Ze walgde van hem.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    goosebumps schreef:
    (...)

    Sam haalde zijn schouders op, 'een of andere Racquel?' Antwoordde hij vragend omdat hij niet wist of hij de naam goed had onthouden, 'er was niks interessants gebeurd– ze had gewoon geen interesse.' Sam schudde zijn hoofd en bekeek het meisje voor hem even gauw, 'dus, vertel is over jouw avond Noa? En hoe is het met Josh?'


    'Josh!' riep Noa uit. 'Die was ik aan het zoeken, maar ik denk dat hij al naar de tent is, want ik heb hem binnen niet meer gezien.' Ze wrong haar handen ineen en keek even een andere kant uit, om weer even tot zichzelf te komen. Ze wilde Sam neit over haar en Mosh vertellen, maar ze wilde ook niet dat hij het op een andere manier dan van haar te weten zou komen.
    'Mijn avond was niet zo...' begon ze. 'Nou ja, ook weer wel. Ik weet het niet.'
    Ze zag Tommie staan, een van Mosh' bandleden en merkte dat zij ook wel een sigaretje kon gebruiken. Ze had al sinds haar zeventiende niet meer gerookt, maar dat kon haar nu niet schelen. Het was eenmalig. Ze bietste er eentje van hem. Met de sigaret tussen haar lippen bracht ze hem naar het vlammetje van de aansteker die hij voor haar omhoog hield.
    'Dankjewel. Je krijgt wel een nieuwe van me.'
    Het roken beviel haar meteen al niet en ze zag Sam vragend naar haar kijken.
    'Mosh... We hebben het uitgemaakt.'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    DJ keek haar geschokt aan. 'Hij - wat? Vreemd?' Hoe kon hij dat doen? DJ ging naast haar op het bankje zitten en sloeg haar arm om Angel heen. 'Het spijt me Angel. Wat verschrikkelijk. Ik had dat nooit van Flynn verwacht.' Ze staarde met een felle, boze blik voor zich uit. Ze begreep Flynn niet. Hij had het eerder gedaan, en nu maakte hij dezelfde fout. Ze had geen flauw idee of de relatie tussen Angel en Flynn nog goed zat, en daar schaamde ze zich voor. Toch was dat - als het al zo was - niet de oplossing voor je problemen. Het was een laffe en lage streek om iemand te bedriegen.
    'Het spijt me lieverd.'DJ pakte een papieren zakdoekje uit haar tasje en gaf die aan Angel. Het leek haar niet verstandig dat Flynn en Angel elkaar vanavond nog zagen, omdat Angel helemaal over haar toeren was en ze een beetje bang was dat ze hem zou aanvliegen. 'Het moet een verschrikkelijk gevoel zijn,' zei ze zacht. Het was een verschrikkelijk gevoel.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2017 - 17:12 ]


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Cordeliae schreef:
    DJ keek haar geschokt aan. 'Hij - wat? Vreemd?' Hoe kon hij dat doen? DJ ging naast haar op het bankje zitten en sloeg haar arm om Angel heen. 'Het spijt me Angel. Wat verschrikkelijk. Ik had dat nooit van Flynn verwacht.' Ze staarde met een felle, boze blik voor zich uit. Ze begreep Flynn niet. Hij had het eerder gedaan, en nu maakte hij dezelfde fout. Ze had geen flauw idee of de relatie tussen Angel en Flynn nog goed zat, en daar schaamde ze zich voor. Toch was dat - als het al zo was - niet de oplossing voor je problemen. Het was een laffe en lage streek om iemand te bedriegen.
    'Het spijt me lieverd.'DJ pakte een papieren zakdoekje uit haar tasje en gaf die aan Angel. Het leek haar niet verstandig dat Flynn en Angel elkaar vanavond nog zagen, omdat Angel helemaal over haar toeren was en ze een beetje bang was dat ze hem zou aanvliegen. 'Het moet een verschrikkelijk gevoel zijn,' zei ze zacht. Het was een verschrikkelijk gevoel.


    Angel veegde haar gezicht weer droog. Ze keek daarbij ook even dankbaar naar James, die haar in eerste instantie had opgevangen.
    'We hadden het allemaal kunnen weten,' bromde Angel neusophalend. 'Het was niet bepaald de eerste keer, hè?' Verbitterd stak ze haar handen tussen haar knieën en keek DJ weer aan. 'Ik had nooit een relatie met hem moeten beginnen. Hij heeft mijn leven verwoest!'
    Alles. Alles wat haar de afgelopen vier jaar was overkomen, kwam doordat hij geen keuzes kon maken. Hij kon nooit keuzes maken! Hij was veel te schijnheilig om te zeggen wat hij echt van dingen dacht. Hij hield haar aan het lijntje, al die tijd.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Jullie hebben ook veel gelukkige momenten gekend Angel. Ik weet niet waarom hij dit gedaan heeft, maar...' Ze zocht wanhopig naar woorden. 'Het is niet zijn schuld,' zei ze zacht. Zij is verantwoordelijk voor alles. Niet hij.' Alles kwam door Ashlee, bij wie alle stoppen waren doorgeslagen. Die gewoon krankzinnig was.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2017 - 23:51 ]


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Amgel had geen zin om ruzie te maken. Ze was moe.
    'Ik - ik denk datik maar ga douchen od zo,' mompelde ze. Haar tasje lag onder de bank en ze bukte zich om die te pakken. De wind streek over haar rug en deed haar rillen toen ze de kou op haar blote huid voelde. Misschien was het verstandiger om maar gewoon in bed te gaan liggen. Waar dan ook.
    'Gaan jullie nog maar het feest?' vroeg ze aan James, DJ en Jasper.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Ik weet het niet. Ik denk het niet,' antwoordde DJ. 'Ik wil er graag voor je zijn Angel, maar ik weet niet hoe,' zei ze zacht.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Zaldrizes schreef:
    (...)


    Jelle kwam overeind een trok haar naar zich toe om haar voorhoofd te kussen.
    Ze liepen het laatste stuk naar hun eigen tent en Jelle ritste de tent voor haar open.
    'Kom, mijn prinsesje,' zei hij. 'Straks eten de muggen je op.'
    Hij streek haar teder over haar hoofd en kuste haar opnieuw.

    Alienna fronste lichtjes. Hij had haar nooit prinsesje genoemd en ze vond het niet passen, waardoor het ongemeend leek. Ze dook de tent in en plofte op haar luchtbed neer. Het was benauwd in de tent, de hitte van overdag had nog niet weten te ontsnappen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Cordeliae schreef:
    'Ik weet het niet. Ik denk het niet,' antwoordde DJ. 'Ik wil er graag voor je zijn Angel, maar ik weet niet hoe,' zei ze zacht.


    Angel knikte. 'Ik hoef er niet meer heen.' Ze was klaar met deze dag, haar lichaam tenminste. In haar hoofd kon ze Flynn nog niet loslaten en ze wilde zijn gezicht zien als ze met James mee zou gaan. Ze wilde niets liever dan hem laten zien dat zij nu al over hem heen was en dat hij kon barsten. Dat kon hij ook. 'Ik wil eigenlijk wel terug naar het kampeerveld,' vervolgde ze tegen DJ, maar ze keek James daarbij ook aan.
    DJ kwam overeind en pakte Angels hand, die niet protesteerde. Het was goed zo. Ergens was het wel fijn dat iemand haar hand pakte, al betekende dat ook dat de tranen weer dichterbij leken te komen en ze wilde niet opnieuw huilen. Diep van binnen besefte ze dat ze komende tijd nog veel meer zou huilen en nu wilde ze vooral van deze kleren af en een lekker bed opzoeken.
    'Ga je ook mee?' vroeg ze aarzelend aan James. 'Ik - ik denk dat ik toch wel van je aanbod gebruik wil maken.' Ze kon immers niet bij Jasper en DJ slapen. Dat zou veel te krap en ongemakkelijk zijn.
    Ze liepen naar hun eigen kampeerveld, waar de kleine lamp voor Cyriths tent nog brandde. Angel keek er echter niet naar en liep direct door naar haar eigen tent. Haar hart bonsde in haar keel. Wat als Flynn hier toch was? Ze wist niet of ze hem opnieuw aan zou vliegen en ook niet of ze dat niet juist was wat ze wilde. Haar hand trilde van de nachtelijke koelte en de spanning die langzaam zijn tol begon te eisen toen ze de tent openritste. Er was niemand.
    Het was vreemd om te beseffen dat zij en Flynn hier vanmorgen nog samen wakker waren geworden. Ze zag zijn spullen in de rechterhoek van de tent liggen en onderdrukte de neiging om alles naar buiten te gooien en te verbranden. Nee, dat was wat Ashlee gedaan zou hebben... Vanochtend had ze niet kunnen bedenken dat ze hier nu zo zou zitten en zich over haar eigen spullen zou buigen met de intentie om hier vannacht niet meer terug te komen. Als het aan haar lag, sliep ze helemaal niet meer in deze tent. De tent die ze met Flynn had gedeeld sinds ze samen vanuit Nederland waren vertrokken om voor de tweede keer met elkaar en hun vrienden vakantie te vieren.
    'Angel!'
    Angel schoot omhoog en haar kruin ritselde tegen het tentzeil. Ze had een nachthemd, slaapzak en toilettas in haar armen op het moment dat ze door een stem werd opgeschrikt. Het was de stem van Flynn en ze hoorde ergens verderop iemand om stilte sissen.
    'Waar was je?'
    Hij stond nu al achter haar, dat voelde ze. Ze had nog niet eens de kans gekregen om haar tent weer uit te kruipen of om te zien of DJ en James nog ergens in de buurt waren.
    Flynn raakte haar schouder aan, blij dat haar niets leek te mankeren.
    'Raak me niet aan!' Defensief draaide ze zich om, in een poging hem met haar elleboog weg te jagen.
    'Het spijt me, Angel,' zei Flynn zacht en schuldbewust. Hij keek haar in de ogen en ze zag dat hij nuchterder was dan daarstraks en dat er tranen in blonken. Nee, hij kon haar niet vermurwen. Nooit! Dit was onvergefelijk.
    'Het spijt je helemaal niet,' gromde ze, in een poging haar stem niet over te laten slaan. 'Het kan je geen zier schelen hoe ik me voel. Je hoeft niet te proberen het goed te maken, want het komt niet goed. Het is nooit goed geweest.'
    Hij keek haar verbijsterd aan, zoals ze daar op de grond gehurkt zat, met haar slaapspullen in de armen. Een onaangenaam, koud gevoel bekroop hem en hij besefte dat ze bij hem weg zou gaan. Ze zou echt bij hem weggaan, op iedere manier die ze maar zou kunnen bedenken. Er was niets wat hij daar aan zou kunnen veranderen en het proberen te vertragen, zou alleen maar pijnlijker zijn. Voor hen beiden.
    'Waar - waar ga je naartoe?' Hij beet op zijn tong in de hoop dat hij daardoor rustig zou kunnen blijven.
    'Ik ga slapen!' Ze kwam onhandig en wankel overeind, hees haar spullen onder één arm en beende langs hem heend
    'Waar dan? Alsjeblieft, Angel. Je kunt niet...' Hij wist niet wat hij wilde zeggen. Ergens anders heen? Dat was maar half waar. Er waren genoeg vriendinnen die heus nog wel plek voor haar hadden, zeker na wat er was voorgevallen. Spoedig zou iedereen zich weer rond Angel scharen, wist hij, en zouden ze haar zeggen hoe vreselijk ze het voor haar vonden.
    'Ik kan alles! Je houdt me niet tegen, Flynn. Je laat me met rust.' Ze liep weg, naar een andere jongen die ook op dit veld verbleef, maar met wie Flynn nog nooit had gesproken. Bleef ze bij hem? Ze kende hem niet eens.
    Als Ashlee niet dood zou zijn geweest, had hij gedacht dat ze Angel via die jongen in de val zou willen lokken. Dat was nu echter nog steeds mogelijk. Wie wist wat voor rare ideeën hij had en wat hij met haar zou doen als ze zou liggen slapen... Flynn was te vaak te bezorgd om haar geweest om dat nu ineens kwijt te raken. Daar kon een stomme actie geen verandering in brengen, maar ze keek niet meer op of om terwijl ze naar de andere kant van het veld liep.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Je kunt haar beter laten gaan, voor nu,' zei DJ tegen Flynn. Ze kon nog steeds nauwelijks geloven dat hij vreemd was gegaan. Ze kon het niet helpen dat ze hem een beetje verwijtend aan keek. 'Ik zal zorgen dat ze veilig in een andere tent komt te liggen,' beloofde ze hem desondanks. Ze wist dat Angel iets met die jongen had afgesproken, maar wilde er toch op toezien dat ze veilig zou zijn vannacht, ook al was het bij hem.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Zaldrizes schreef:
    (...)

    'Josh!' riep Noa uit. 'Die was ik aan het zoeken, maar ik denk dat hij al naar de tent is, want ik heb hem binnen niet meer gezien.' Ze wrong haar handen ineen en keek even een andere kant uit, om weer even tot zichzelf te komen. Ze wilde Sam neit over haar en Mosh vertellen, maar ze wilde ook niet dat hij het op een andere manier dan van haar te weten zou komen.
    'Mijn avond was niet zo...' begon ze. 'Nou ja, ook weer wel. Ik weet het niet.'
    Ze zag Tommie staan, een van Mosh' bandleden en merkte dat zij ook wel een sigaretje kon gebruiken. Ze had al sinds haar zeventiende niet meer gerookt, maar dat kon haar nu niet schelen. Het was eenmalig. Ze bietste er eentje van hem. Met de sigaret tussen haar lippen bracht ze hem naar het vlammetje van de aansteker die hij voor haar omhoog hield.
    'Dankjewel. Je krijgt wel een nieuwe van me.'
    Het roken beviel haar meteen al niet en ze zag Sam vragend naar haar kijken.
    'Mosh... We hebben het uitgemaakt.'


    Noa gedroeg zich apart en dat viel Sam haast gelijk op, ze had zelfs een sigaret gebietst van Tommie en Sam had niet gedacht dat Noa überhaupt ooit had gerookt.
    Ook was ze niet geheel zeker over haar avond wat Sam best raar vond maar al gauw kwam de onthulling en begon ze over Mosh en dat ze het hadden uitgemaakt.
    Half verbaasd staarde Sam haar aan en nam de aansteker van haar aan voor hij ook zijn sigaret aanstak; hij wist niet zo goed wat hij moest zeggen en wreef daarom zachtjes over haar arm.
    'Waarom dan? Ik wist helemaal niet dat het zo slecht tussen jullie ging. . .' Hij besefte al gauw dat dit haar verdriet niet zou minderen dus haalde hij zijn schouders op. 'Er zijn toch nog genoeg vissen in de zee hier!'


    Everything is illuminated by the light of our past.

    'Ik zal even mijn spullen voor vannacht pakken.' James dook zijn tent in en stopte die in zijn rugzak, samen met een boek. Zijn aantekeningenboekje zat er al in, hij moest er niet aan denken dat Angel daarop zou stuiten. Onhandig worstelde hij zich weer uit de tent vandaan. 'Ik hoop dat je kunt slapen,' zei hij oprecht. Wat hij nu zelf ging doen, wist hij nog niet. Hij verzon er wel wat op.


    Every villain is a hero in his own mind.