• Lothar schreef:
    Personages
    Alienna Roderiquez – Natas
    Angel Wings – Alicia
    Bertha “Izzy” van Zalen-Gotha – Alicia
    Bobbi Hoekstra - Natas
    Cecila Roderiquez – Marjanne
    Christina Blender - Marieke
    Cyrith Evans – Natas
    Daan Leeuwens
    Donna Jo “DJ” Gates – Rosanne
    Ellie de Vries - Rosanne
    Elsa Leeuwens – Marieke
    Flynn Aegean – Alicia
    Gail Lommers - Rosanne
    Helen Beekman - Rosanne
    Ilse Keuring – Marjanne
    James van Eck - Natas
    Jan "Slater " Roodenburg - Natas
    Jasper Gates - Natas
    Jelle Wings – Alicia
    Johan Leeuwens – Marjanne
    Joshua MontClaire – Marjanne
    Lee Broadsword – Natas
    Lotte Berkman - Natas
    Marije Leeuwens – Marjanne
    Mozart “Mosh” de Waal
    Natalee Birchmeier – Alicia
    Noa MontClaire – Alicia
    Racquel Huize - Marjanne
    Raine Ramp - Rosannne
    Roxy de Groot – Marjanne
    Sterre “Starr” Berkman - Natas
    Tommie Roodenburg - Natas
    Yenthe Huize - Marjanne


    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3

    [ bericht aangepast op 22 april 2017 - 15:46 ]


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Cordeliae schreef:
    'Misschien moeten jullie zo'n detective figuur inhuren,' zei Raine. 'Die schijnen iedereen te kunnen vinden.'


    'Dat is best heftig,' zei Roxy. 'Ik weet niet of je dat moet willen.' Ze wist niet goed wat ze nog meer moest zeggen. Haar eigen vader was weliswaar een aantal jaar geleden overleden, maar ze had hem in ieder geval wel gekend. Ze wist welke eigenschappen ze van hem gekregen had en welke van haar moeder en ze wist wie hij was en hoe hij was. Het moest heel naar zijn om dat simpelweg niet te weten. 'Ik kan me niet voorstellen dat hij één en al verderf is. Ik mag je moeder graag, maar jij en Tommie lijken qua karakter helemaal niet zo op haar, dus die moeten jullie wel van je vader hebben meegekregen. En gezien jullie twee van mijn favoriete mensen op de wereld zijn, kan het niet anders dat hij ook iets leuks in zich heeft.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Zaldrizes schreef:
    (...)

    Ze glimlachte onwillekeurig.
    'Dat hoeft niet,' sprak ze met schorre stem en ze keek naar haar voeten. 'Ik wil gewoon niet terug naar mijn tent. Hij is daar vast. Ik hoef hem niet te zien.'
    Ze wilde hem wel zien. Iets in haar wilde hem met honderd messteken doorboren en tegelijkertijd zag ze zijn gezicht voor zich. Dat rustige gezicht dat haar altijd op kon beuren met een lach, als ze het even niet zag zitten.
    Er liepen weer tranen over haar wangen.

    'Je mag wel in mijn tent slapen?' Het was eruit voordat hij er erg in had. Hij voelde zijn wangen branden. Als hij wat minder gedronken had, had hij dat nooit gezegd. 'Zonder mij, bedoel ik,' zei hij haastig. 'Dat is natuurlijk maar een kortetermijnoplossing, maar dan hoef je hier in elk geval niet te blijven zitten? Ik eh - ik heb wel een vriend bij wie ik terecht kan. Zo'n type dat vannacht toch niet in zijn eigen tent slaapt.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Zaldrizes schreef:
    (...)

    'Gewoon. Dansen,' zei Noa met een schuldbewust gevoel dat ze zo snel mogelijk naar de achtergrond moest zien te krijgen. Ze moest Sam eigenlijk ook vertellen over Mosh, maar daar had ze nu helemaal geen zin in. 'En een beetje drinken, natuurlijk.' Ze lachte. Te hard, maar misschien kwam het minder onecht over dan het voor haar klonk.


    Sam lachte met haar mee en knikte naar buiten, hij had nooit het gevoel dat ze haar reacties overdreef maar vanavond kwam het niet echt aan bij Sam. 'Wil je anders mee naar buiten? Ik ben er eigenlijk al een beetje klaar mee– daarbij heb ik zojuist een blauwtje op gelopen,' vertelde Sam voor hij even zachtjes lachte.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    goosebumps schreef:
    (...)

    Sam lachte met haar mee en knikte naar buiten, hij had nooit het gevoel dat ze haar reacties overdreef maar vanavond kwam het niet echt aan bij Sam. 'Wil je anders mee naar buiten? Ik ben er eigenlijk al een beetje klaar mee– daarbij heb ik zojuist een blauwtje op gelopen,' vertelde Sam voor hij even zachtjes lachte.


    Noa onderdrukte een hik en knikte. Misschien was dat maar beter.
    'Je hebt een blauwtje gelopen op je eerste avond?' vroeg ze hem toen de frisse lucht haar rode wangen streek en ze weer even moest denken aan de kus met Flynn. Het was fijn geweest... Noa schrok van die gedachte en ze deed alsof ze het ceintuur van haar kimono beter vast moest maken, om zichzelf de tijd te geven om weer tot haarzelf te komen.
    'Wat heb je gedaan? Bij wie?' Ze vroeg zich af of ze die persoon kende, hoewel het in Party Hardy toch behoorlijk druk was.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ringwraith schreef:
    (...)
    'Je mag wel in mijn tent slapen?' Het was eruit voordat hij er erg in had. Hij voelde zijn wangen branden. Als hij wat minder gedronken had, had hij dat nooit gezegd. 'Zonder mij, bedoel ik,' zei hij haastig. 'Dat is natuurlijk maar een kortetermijnoplossing, maar dan hoef je hier in elk geval niet te blijven zitten? Ik eh - ik heb wel een vriend bij wie ik terecht kan. Zo'n type dat vannacht toch niet in zijn eigen tent slaapt.'


    Angel keek hem fronsend aan. En dan zeker 's nachts toch naar haar toe komen...
    'Ik weet het niet,' zei ze nadenkend. Ze wilde niet met Flynn in een tent slapen, of zelfs maar met hem in één land zijn, maar dat laatste zat er niet in. 'Misschien moet ik...'
    Ze wist niet wat ze wilde zeggen. Hoe aardig ze het ook vond van James, ze durfde het niet aan om in een vreemde tent te gaan slapen.
    Angel keek op toen ze de stem van DJ hoorde, die onmiskenbaar bezorgd klonk. Zou DJ haar kant kiezen?Ethan was immers ook vreemd gegaan en dat nota bene met haar eigen zus!.
    Toch durfde Angel het niet aan om hen te laten weten dat ze hier zat en wachtte gespannen tot ze haar en James zou naderen.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Zaldrizes schreef:
    (...)

    Noa onderdrukte een hik en knikte. Misschien was dat maar beter.
    'Je hebt een blauwtje gelopen op je eerste avond?' vroeg ze hem toen de frisse lucht haar rode wangen streek en ze weer even moest denken aan de kus met Flynn. Het was fijn geweest... Noa schrok van die gedachte en ze deed alsof ze het ceintuur van haar kimono beter vast moest maken, om zichzelf de tijd te geven om weer tot haarzelf te komen.
    'Wat heb je gedaan? Bij wie?' Ze vroeg zich af of ze die persoon kende, hoewel het in Party Hardy toch behoorlijk druk was.


    Sam haalde zijn schouders op, 'een of andere Racquel?' Antwoordde hij vragend omdat hij niet wist of hij de naam goed had onthouden, 'er was niks interessants gebeurd– ze had gewoon geen interesse.' Sam schudde zijn hoofd en bekeek het meisje voor hem even gauw, 'dus, vertel is over jouw avond Noa? En hoe is het met Josh?'


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Cordeliae schreef:
    'Misschien moeten jullie zo'n detective figuur inhuren,' zei Raine. 'Die schijnen iedereen te kunnen vinden.'

    'Da's niet goedkoop,' antwoordde Slater. Bijna al zijn spaargeld was naar deze vakantie gegaan. 'En Tommie wil het om de een of andere reden niet.'
    Zijn broer was niet fel over dingen, maar wel over dat onderwerp. Soms had Slater het gevoel dat hij meer over hun vader wist dan hij deed voorkomen, maar hij kreeg er nooit een antwoord uit.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Cordeliae schreef:
    DJ was niet helemaal gerust en bleef bezorgd om zich heen kijken.
    'Het is moeilijk om niet meteen van het ergste uit te gaan, na alles.' Ze had een beetje een slecht voorgevoel, en ze hoopte maar dat ze het daarin mis had.
    'Het spijt me trouwens, dat ik niet wat eerder bij je ben komen kijken hoe het ging.' Ze voelde zich schuldig.

    Jasper onderdrukte een zucht. Eigenlijk was hij blij toe geweest. Soms benauwde haar bezorgdheid hem. 'Ik red me heus wel een paar uur zonder je. Die pijn zit er nou eenmaal, daar kun jij toch niks aan veranderen.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Zaldrizes schreef:
    (...)

    Het eerste waar Jelle aan dacht toen hij weer ontwaakte, was zijn sigaret, die hij nog in zijn hand had en die was uitgegaan. Zonder erbij stil te staan dat het Alienna was waardoor hij was wakker geworden en dat ze vast een verklaring wilde, stak hij de sigaret weer aan met de aansteker uit zijn broekzak. Het was een goedkoop rotding dat slecht werkte, maar waar wel een plaatje van Def Leppard op stond.
    'Jelle,' zei ze aarzelend en hij keek haar aan voor zover hij dat kon.
    'Hé.' Hij boog zich naar haar toe om haar een kus te geven, maar hij merkte dat ze dat niet zo fijn vond nu de lucht van drank en tabak overduidelijk om hem heen hing. Jelle legde daarom alleen een hand in haar nek en glimlachte. 'Ik wilde eigenlijk gaan slapen en ik hoopte dat je mee zou willen gaan.'
    Hij wist niet of hij ooit eerder zo'n duidelijke hint had gegeven of niet. Ze waren de afgelopen periode steeds vaker bij elkaar geweeest, hoewel ze nog neit samen woonden en dat hoefde Jelle ook niet per se. Hij hoopte alleen wel dat ze binnenkort toch wel een stapje verder zouden gaan na hun relatie die nu toch al een jaar duurde. Voor hem was dat best lang en voor zover hij wist ook voor Alienna.
    'Was je me gaan zoeken?' wilde hij plots weten, want hij besefte dat ze nog niet op hun eigen kampeerveld waren, maar op een bankje zaten vanaf waar hij het feest al bijna niet meer kon horen, hoewel het nog wel aan de gang leek te zijn. Hij hoorde echter ook krekels en het was wel wat oeler geworden dan toen de avond op zijn hoogetpunt was geweest, dus het zou wel eens heel laat kunnen zijn.

    'Er stond een lange rij bij de toiletten, dus ik ging op het kampeerveld. Toen ik terugkwam, was je er niet meer en dacht ik dat je al naar de tent was.' Zijn hand voelde wat plakkerig in haar nek. 'Maar ik vind het goed om naar de tent te gaan. Ik ben best moe.' Het was haar duidelijk dat Jelle niet meer helemaal nuchter meer was. Hoewel ze hem niet wilde bemoederen, vond ze het niet fijn als hij nog meer ging drinken en hij bood haar nu een mooie uitvlucht.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Catan schreef:
    (...)

    Ze haalde haar schouders op en twijfelde of ze hem in vertrouwen moest nemen. Ook Lee had dingen meegemaakt en zou haar misschien als een aansteller bestempelen - maar eigenlijk dacht ze niet dat hij dat zou doen. 'Nou, ik ging skinnydippen,' mompelde ze. 'Daar was ik niet heel blij mee.' Ze zweeg kort. 'Het maakte me nogal onzeker.'

    Omdat Lee ook niet al te zeker was over zijn eigen lichaam, begreep hij Marije maar al te goed. Hardop kon hij dat niet zeggen, dan was het alsof hij beaamde dat er iets mis wat met haar lichaam en dat was niet zo. Hij vond haar juist een mooi figuur hebben. Gewoon gezond. Hij moest echter wel íets zeggen en hij speelde met een van de krullen die Lotte in zijn haren had gemaakt. Waarom was hij zo slecht in zulk soort dingen?
    ‘Volgens mij hoeft dat niet echt,’ mompelde hij uiteindelijk. ‘Maar ik begrijp best dat je je onzeker kunt voelen. Zeker omdat sommige anderen zo… vrij zijn.’ Hij dacht weer aan Bobbi. Hij kreeg het snikheet en trok aan zijn bontkraag.


    Every villain is a hero in his own mind.

    DJ zweeg en keek hem niet aan. Dacht hij er soms altijd zo over, als ze vroeg hoe het met hem ging? Hoewel zijn woorden niet zo bedoeld waren, raakten ze haar toch een beetje. Ze was haast opgelucht toen ze Angel zag zitten met een onbekende jongen.
    'Angel!' riep ze opgelucht. Ze haastte zich naar haar toe en knielde bij haar neer. 'Hé.' Ze sloeg haar bezorgd gade en keek naar haar betraande gezicht. 'Wat is er gebeurd Ang? Flynn was helemaal overstuur toen hij vroeg of we wilden helpen zoeken.'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Dat is raar,' vond Raine. 'Klote man, dat je met zoveel vragen zit. Weet de gemeente het niet?' opperde hij in een laatste opwelling. 'Als je vader je erkend heeft bij geboorte moet dat ergens geregistreerd staan.'

    [ bericht aangepast op 9 juni 2017 - 19:50 ]


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Cordeliae schreef:
    'Dat is raar,' vond Raine. 'Klote man, dat je met zoveel vragen zit. Weet de gemeente het niet?' opperde hij in een laatste opwelling. 'Als je vader je erkend heeft bij geboorte moet dat ergens geregistreerd staan.'

    ‘Dat is nog best een optie, ja.’ Hij voelde zich een beetje stom omdat hij dat zelf niet had bedacht. Of ging dat niet zo makkelijk? ‘Ik ga daar achteraan als we weer thuis zijn.’ Voordat hij dat ging doen, wilde hij eerst proberen om meer informatie uit Tommie te krijgen. Misschien lukte dat wel als hij wist dat Slater er anders toch op een andere manier achter zou komen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Cordeliae schreef:
    'Volgens mij vangt onze Tom maar wat graag mooie meisjes op,' knipoogde Helen. 'Maar voor nu is het uitzicht hier ook wel goed te doen, toch?' riep Helen boven de muziek uit naar Tommie.


    Tommie stak zijn duimen naar Helen op. Hij kon zijn ogen nauwelijks van Lotte afhouden. Hij probeerde het, echt, juist omdat hij bang was dat iemand hem anders doorhad. Maar het was zo heerlijk om haar te zien lachen, om haar even onbezorgd te zien losgaan. Het was niet aan haar te merken dat het een tijd geleden was dat ze zo had gedanst. Ze misstond niet tussen de andere meiden en hoewel niemand zo sensueel kon dansen als Helen en Bobbi, waren het Lottes bewegingen die hem een droge mond gaven. Hij had genoeg gedronken om te kunnen fantaseren dat ze zo tegen hem aan danste, waarbij zijn hand zich op haar bovenbeen bevond en steeds hoger gleed onder haar korte Tinkelbell-jurkje. Met gemak kon hij zich inbeelden dat ze dichterbij kwam met haar lippen, tot ze op die van hem waren. Zijn broek trok bij zijn kruis strak, hij kreeg een wee gevoel in zijn maag.
    Dit is niet oké, man. Met een schok belandde hij weer in de werkelijkheid. Lotte danste onverstoorbaar verder. Tommie had het bloedheet. Schaamte. Met een ruk draaide hij zich om en verliet de feestruimte. Met een zucht leunde hij buiten tegen de muur aan. Vlak naast hem stond iemand te roken en hij vroeg degene om een sigaret en inhaleerde even daarna diep. Eigenlijk had hij behoefte aan een joint zodat hij wat tot zichzelf kon komen, maar hij rook geen wiet en had zelf niets op zak.


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Ja, het is het proberen waard,' vond Raine. 'Ik hoop dat je hem uiteindelijk zult vinden.'

    [ bericht aangepast op 10 juni 2017 - 9:39 ]


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?