• Lothar schreef:
    Personages
    Alienna Roderiquez – Natas
    Angel Wings – Alicia
    Bertha “Izzy” van Zalen-Gotha – Alicia
    Bobbi Hoekstra - Natas
    Cecila Roderiquez – Marjanne
    Christina Blender - Marieke
    Cyrith Evans – Natas
    Daan Leeuwens
    Donna Jo “DJ” Gates – Rosanne
    Ellie de Vries - Rosanne
    Elsa Leeuwens – Marieke
    Flynn Aegean – Alicia
    Gail Lommers - Rosanne
    Helen Beekman - Rosanne
    Ilse Keuring – Marjanne
    James van Eck - Natas
    Jan "Slater " Roodenburg - Natas
    Jasper Gates - Natas
    Jelle Wings – Alicia
    Johan Leeuwens – Marjanne
    Joshua MontClaire – Marjanne
    Lee Broadsword – Natas
    Lotte Berkman - Natas
    Marije Leeuwens – Marjanne
    Mozart “Mosh” de Waal
    Natalee Birchmeier – Alicia
    Noa MontClaire – Alicia
    Racquel Huize - Marjanne
    Raine Ramp - Rosannne
    Roxy de Groot – Marjanne
    Sterre “Starr” Berkman - Natas
    Tommie Roodenburg - Natas
    Yenthe Huize - Marjanne


    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3

    [ bericht aangepast op 22 april 2017 - 15:46 ]


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Daar,' wees ze nogmaals. 'Bedankt trouwens.' Ze wees naar haar schoenen. 'Morgen wordt echt zo'n kater,' zuchtte ze.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Catan schreef:
    (...)

    'Dus jij verwacht dat seks met een drankje te koop is?' zei Racquel verontwaardigd. 'Weet je hoe ze dat noemen? Prostitutie. En helaas voor jou doe ik daar niet aan.'


    Sam fronste nu en nam een slok van zijn bier voor hij zijn schouders ophaalde, 'zal ik anders nog een drankje voor je kopen? Misschien verandert dat je mening.'
    Sam was nogal teleurgesteld en hoopte dat hij haar in zijn tent zou krijgen, misschien had hij het ook een beetje overhaast.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Cordeliae schreef:
    'Daar,' wees ze nogmaals. 'Bedankt trouwens.' Ze wees naar haar schoenen. 'Morgen wordt echt zo'n kater,' zuchtte ze.


    Hij knikte. 'Ik had het graag voor je weggenomen, maar helaas; ik denk niet dat je morgen fit bent.' Ze waren bij haar tent aangekomen. Hij voelde zijn hart bonzen en baalde dat dit het moment was om afscheid te nemen. 'Red je je verder, of heb je nog ergens hulp bij nodig?' vroeg hij.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    BIossoms schreef:
    (...)

    Sam fronste nu en nam een slok van zijn bier voor hij zijn schouders ophaalde, 'zal ik anders nog een drankje voor je kopen? Misschien verandert dat je mening.'
    Sam was nogal teleurgesteld en hoopte dat hij haar in zijn tent zou krijgen, misschien had hij het ook een beetje overhaast.


    'Denk je echt dat je me gaat omkopen met alcohol?' Ze was nu ronduit beledigd en vroeg zich af of er echt domme meiden waren die hierin trapten. 'Weet je wat? Ik kan je wel wat hoerenbuurten aanraden! Helemaal niet zo ver rijden en dat werkt in principe precies hetzelfde als wat jij denkt met mij van plan te zijn.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Catan schreef:
    (...)

    'Denk je echt dat je me gaat omkopen met alcohol?' Ze was nu ronduit beledigd en vroeg zich af of er echt domme meiden waren die hierin trapten. 'Weet je wat? Ik kan je wel wat hoerenbuurten aanraden! Helemaal niet zo ver rijden en dat werkt in principe precies hetzelfde als wat jij denkt met mij van plan te zijn.'


    Nu begon de schaamte wat bij Sam op te spelen, zo wanhoping zag hij er toch ook niet uit?
    'Raad ze mij maar aan, het ziet er namelijk uit alsof je er alles van weet!' Sam gebaarde naar haar kleding en rolde met zijn ogen, 'laat het gewoon zitten.' Ondanks dat hij het misschien zo netjes handelde had hij op zijn minst wel zijn frustratie eruit gekregen.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    'Nee, ik red me verder wel denk ik,' glimlachte Ellie, die ondanks alle alcohol nog wel zo helder was om niet weer gelijk haar kleren uit te trekken voor de ogen van een ander. Ze ritste haar tent open en keek dankbaar naar haar luchtbed. 'Ik vond het een hele gezellige avond.'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Cordeliae schreef:
    'Nee, ik red me verder wel denk ik,' glimlachte Ellie, die ondanks alle alcohol nog wel zo helder was om niet weer gelijk haar kleren uit te trekken voor de ogen van een ander. Ze ritste haar tent open en keek dankbaar naar haar luchtbed. 'Ik vond het een hele gezellige avond.'


    'Ik ook.' Ze dook haar tent in en draaide zich nog naar hem om. Hij hurkte voor haar tent en keek naar haar. Haar haren zaten wat verwilderd en met zijn vingers deed hij een plukje haar achter haar oor. 'Ik vond het echt heel erg gezellig.' Even twijfelde hij, maar toen leunde hij naar voren en gaf hij haar een kus op haar wang. 'Welterusten, Ellie.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    BIossoms schreef:
    (...)

    Nu begon de schaamte wat bij Sam op te spelen, zo wanhoping zag hij er toch ook niet uit?
    'Raad ze mij maar aan, het ziet er namelijk uit alsof je er alles van weet!' Sam gebaarde naar haar kleding en rolde met zijn ogen, 'laat het gewoon zitten.' Ondanks dat hij het misschien zo netjes handelde had hij op zijn minst wel zijn frustratie eruit gekregen.


    'Geen probleem.' Ze rolde met haar ogen. 'Ik geef je een tip. Als je een meisje in bed wil krijgen, wees dan alsjeblieft niet zo vol van jezelf. Meiden walgen daarvan.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Catan schreef:
    (...)

    'Geen probleem.' Ze rolde met haar ogen. 'Ik geef je een tip. Als je een meisje in bed wil krijgen, wees dan alsjeblieft niet zo vol van jezelf. Meiden walgen daarvan.'


    Sam staarde haar ongelovig aan, 'zie ik eruit alsof ik tips van jou nodig heb? Geloof me, dat hoef ik niet.' Sam bekeek Racquel kort voor hij met zijn drankje kort tegen haar opbotste een geforceerde 'sorry' er uit bracht, 'ik hoop dat je nog een ongelofelijke fijne avond hebt.'


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Cordeliae schreef:
    (...)


    'Ik weet niet,' zei Gail vertwijfeld.
    'Zeur niet zo en doe mee,' zei Helen. Ze trok Gail omhoog. 'Het wordt tijd dat jij weer eens een beetje losgaat,' zei ze goedkeurend tegen Lotte. 'Ik heb daar die leuke vent op het oog,' wees ze. 'Hij is een lekkertje,' grijnsde ze.

    ‘Dat dacht ik al te zien ja,’ grijnsde Lotte. ‘Hij kan zijn ogen niet van je afhouden.’ Ze schuifelde iets opzij om plaats te maken voor Helen en Bobbi en greep Helens hand vast toen ze bijna haar evenwicht verloor. ‘Wel hier komen staan hoor!’ Ze gebaarde Tommie opzij. ‘Anders kun je me nooit opvangen.’ Ze betrapte zichzelf erop dat ze zachtjes giechelde en zwaaide daarna naar de mensen achter de bar, die niet helemaal leken te weten wat ze met een stel meiden – en Gary – op hun bar aan moesten. Behalve de knul die Helen op het oog had dan, die stond breed te grijnzen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Catan schreef:
    (...)

    'Heb je dat bewust gedaan?' vroeg Marije.

    'Ik verlies niet graag de controle over mezelf,' antwoordde hij naar alle eerlijkheid. Dat was niet alleen deze avond zo. Hij kende genoeg mensen of relaties die aan de drank kapot waren gegaan.


    Every villain is a hero in his own mind.

    BIossoms schreef:
    (...)

    Sam staarde haar ongelovig aan, 'zie ik eruit alsof ik tips van jou nodig heb? Geloof me, dat hoef ik niet.' Sam bekeek Racquel kort voor hij met zijn drankje kort tegen haar opbotste een geforceerde 'sorry' er uit bracht, 'ik hoop dat je nog een ongelofelijke fijne avond hebt.'


    'Kinderachtige kwal,' riep Racquel hem na. Wat een eikel. Had ze echt overwogen om met hem mee te gaan? Ze kon het zich nauwelijks meer voorstellen. Duidelijk zo'n gevalletje dat zijn uiterlijk mee had, maar waar het op zijn karakter was blijven hangen.
    Ze was totaal niet meer in de stemming om te feesten en twijfelde of ze niet beter gewoon kon gaan slapen; hoewel ze wel al met een aantal mensen gesproken had, had ze nog geen vrienden gemaakt hier, terwijl ze nu juist heel graag deze gekke toestand met iemand besproken had. Het waren momenten als deze dat ze had gehoopt dat haar band met Yenthe wat beter was; ze had vroeger eigenlijk altijd graag een zus willen hebben.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Ringwraith schreef:
    (...)
    'Ik verlies niet graag de controle over mezelf,' antwoordde hij naar alle eerlijkheid. Dat was niet alleen deze avond zo. Hij kende genoeg mensen of relaties die aan de drank kapot waren gegaan.


    'Dat snap ik wel,' zei Marije. 'Ik herken het wel. Ik heb de eerste avond meer gedronken dan ik wilde, en ik voelde me er absoluut niet prettig bij.' Ze dacht terug aan het naaktzwemmen en herkende weer dat gevoel dat ze toen ook had; dat gevoel van onzekerheid en eenzaamheid.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Bobbi voelde zich helemaal thuis boven op de bar. Lekker in de belangstelling. Haar oog viel op een knap meisje dat richting de uitgang liep. Haar gezicht stond op onweer en het was duidelijk dat die wel wat vertier kon gebruiken. Ze klom gracieus naar beneden en pakte het meisje bij haar hand voordat ze door de deur kon gaan. Het meisje had bij de receptie gestaan, herinnerde Bobbi zich. Was ze er de eerste nacht niet bij geweest, met het naakt zwemmen? Ze was overgekomen als een losbandig type.
    'Kom mee!' riep ze boven de muziek uit. 'Jij hebt een lach op je gezicht nodig, daar kan leuk gezelschap als ons mee helpen.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Zaldrizes schreef:
    (...)

    'Ik zei al: ik het iets stoms gedaan,' bromde Flynn die meteen weer aan zijn gesprek met Lotte moest denken. "Ik doe haar geen goed als ik wegga", had hij gezegd. Zeker niet op deze manier.
    Ze liepen een rondje om het gebouw, maar Flynn zag Angel nergens. Hij wilde het ook niet over hemzelf en haar hebben, maar vond het ook niet aan hem om Cyrith te vertellen over Lottes gevoelens. Toch bleven die twee onderwerpen ronddwalen in zijn hoofd en omdat hij niet nog een relatie naar de knoppen wilde helpen, besloot hij het maar over zichzelf te hebben.
    'Ik dacht - ik hoopte - echt dat we hier uit zouden komen,' zei hij. 'Dat we geen ruzie meer zouden hebben en zo.' Dat zouden ze waarschijnlijk ook niet meer, maar niet om de reden die hij wilde. 'Angel was de hele avond al niet in een best humeur en ik heb denk ik een beetje te hard geprobeerd om daar even niet bij stil te staan.' Hij vroeg zich af hoe egoïstisch dat eigenlijk was. Ergens wist hij dat Angel, waarschijnlijk wegens een gebrek aan aandacht, expres bezig was zijn avondje een beetje te verzieken, maar dat had hij niet willen inzien.
    Door de warmte was zijn haar al weer droog, al plakte het nog steeds en zijn shirt ook. Het zou niet zo erg zijn als er daardoor niet af en toe een insect op zijn arm ging zitten. Geïrriteerd sloeg hij er een dood.
    'Ik heb met Noa gezoend.'
    Het voelde als de avond waarop hij voor het eerst met Angel had gezoend. Toen had Ashlee een glas naar hen gegooid en Angel daarbij geraakt. Had hij vlak daarna niet net zo'n gesprek gehad met Cyrith? Of ervoor? Hij wist het niet meer. Het was alsof dat al een heel mensenleven achter hem lag, in plaats van vijf jaar. Er was zo veel gebeurd...

    Cyrith dacht eerst dat hij het verkeerd verstaan had. Was Flynn vreemdgegaan? De eerste keer dat hij dat had gedaan, had Flynn hem al verbaasd, maar toen was Cyrith er heimelijk alleen maar blij om geweest. Maar dat hij het nu opnieuw deed, daar kon hij met zijn hoofd niet bij. Het had hen de vorige keer immens veel problemen gebracht. Ashlee was compleet doorgedraaid. Angel was niet zo geschift dat ze net zo veel ellende zou veroorzaken, maar stabiel kon hij haar niet noemen. Hij begreep opeens heel goed waarom Flynn zich zo drukmaakte.
    Toch wilde hij geen veroordelend woord spreken. Daar had Flynn helemaal niks aan op dit moment. 'Ze heeft het zeker gezien?' giste hij.


    Every villain is a hero in his own mind.