• HET INSTITUUT VOOR MOEILIJK OPVOEDBARE KINDEREN.
    (ALLEEN DAMES)

    Stay pretty. Be educated. Dress well. Then you're safe.
    Elk jaar worden er vele kinderen geboren, waaronder kinderen die volgens hun ouders nu al ''moeilijk opvoedbaar'' zijn. Vanaf hun tweede tot vijfde levensjaar kunnen de ouders hun dochters opgeven voor ''Het Instituut voor Moeilijk-Opvoedbare-Kinderen (alleen dames)''. Volgens de brochure is het een mooie school en aardige leraressen, ze krijgen les in tafelmanieren om later brave, volmaakte meisjes te worden. De meisjes kunnen niet naar huis, wel krijgen de ouders met kerst een foto opgestuurd. Natuurlijk worden er veel dochters afgezet en die lopen braaf naar binnen, maar nooit gaan ouders mee. Die vertrekken direct, en dat is maar goed ook...


    De brochure liegt namelijk, de school ligt gelegen in een afgesloten, donker, moerassig gebied. Er is maar één oude weg die naar het gebouw toe lijd. In plaats van de dagelijkse lessen worden er andere gegeven... Tafelmanier, zilver poetsen, tafeldekken, thee inschenken en nog veel meer rare dingen. Elke jongedame krijgt een witte jurkje, een wit paar schoentjes en 2 extra witte strikjes. Dit moet gedragen worden en viezigheid wordt niet getolereerd door '''de vijf''. Het engste is nog wel de straffen. Hangen in de slaapkamers of opgesloten worden in de allerdiepste kelder... Weggaan? Onmogelijk. Je woont voor de rest van je leven in het instituut voor moeilijk opvoedbare kinderen.
    LESSEN

    Tafelmanieren [Graad 1/5]
    Poetsen [Graad 1/6]
    Tafeldekken [Graad 1/5]
    Thee inschenken [Graad 1/4]
    Servetten vouwen [Graad 1/3]
    Diep buigen [Graad 1/6]
    Hofdansen [Graad 1/5]


    Graden zijn rangen.

    STRAFFEN& SCHOOLREGELS
    Niets onder de kussens verstoppen.
    Geen vieze jurkjes.
    Niet neuspeuteren.
    Geen dingen kapot maken.
    Niet rond 20:00 door de gangen lopen.
    Geen kussen gevechten.
    Niet giechelen.
    Te laat komen in de lessen is strafbaar.
    Geen gescheld.

    Hangen aan het plafond in slaapkamer.
    Gevangen zitten in de allerdiepste kelder.
    Meegekookt worden in het eten.
    Dingen zoals ''de hele middag op je knieën en buigen'' of zo iets.



    ''DE VIJF''

    Lucie: Geeft les in hofdansen& diep buigen.
    Knofje: Is de leider, geeft geen les.
    Francien: Doet tafeldekken& tafel manieren, ook kookt ze voor de leerlingen.
    Teica: Geeft les in poetsen
    Mabella: Lerares in thee inschenken& servetten vouwen.

    Elke lerares houdt zich aan strenge regels, ze voeden de kinderen in hun lessen ook zo op. Iedereen is bang voor Knofje, maar de leerlingen zijn bang voor hun allemaal. Als ze boos zijn veranderden ze namelijk in grote, zwarte vogels en laten ze overal veren achter. Geen van hen is eigenlijk enorm aardig. Ze eten altijd ''slurfsla'', dingen die lijken op spaghetti sliertjes en die soms ook tussen hun tanden bleven plakken. Of één van de ergste straffen, ze maken ''droetels'' van kinder vingertjes of tenen, een soort noedels.


    HET INSTITUUT& UNIFORM

    De bibliotheek
    De keuken
    De lokalen
    De badkamer
    Het huiskamertje
    De slaapzaal
    Van de slaapzaal kon ik geen goede plaatjes vinden. Denk maar aan één zaal met heel veel bedden, de muren zitten vol met oude schilderijen van rijke mensen of adellijke families.
    Uniform
    Zoals in de uitleg al staat, krijgt ieder meisje van 2 tot 16 een wit jurkje, witte kousen, lakschoenen en twee extra, witte strikjes. Het is niet verplicht om iets in je haar te hebben, toch willen we het liefste geen rare dingen. Vlechtjes, een staart of gewoon los is toegestaan.

    Om bij het instituut te komen moet je door een moerassig gebied, waar eigenlijk niemand levend door heen komt, of een oude weg waar voornamelijk de supermarkt eten komt brengen met de auto. Het instituut zelf is ook gesloten, er zijn geen grote ramen, alleen in de bieb. Je kan niet naar buiten. De meeste leerlingen hebben nog nooit een jongen gezien, aangezien ze vroeg erheen zijn gebracht en/of doordat er geen jongens toegestaan zijn, of vergeten hoe buiten eruitziet.



    ROLLEN
    Naam - Leeftijd - Face claim - [url=]Username[/url] - Pagina

    Jacobien Jacelyn Pingleton - 12 Jaar - Mackenzie Foy - Toy - 1.1
    Dorothea Lovelis McCrory - 15 Jaar - Griffin Arnlund - Toy - 1.2
    Sophamoara Sarabi Kane - 15 Jaar - Sectret - Sophamoara - 1.3
    Isa Maria Margaretha Frisher - 15 Jaar - Secret - Sophamoara - 1.3
    Dawn Mary Anderson - 15 Jaar - Olivia Frischer - Iratus - 1.3
    Octavia Wynter - 16 Jaar - Zoe Sugg - Westwick - 1.1
    ??? - 15 Jaar - ??? - Soco - ???
    ??? - ??? - ??? - JoSnape - ???
    Nicotine MariGold - 16 Jaar - Secret - JoSnape - 1.3
    ??? - ??? - ??? - Grimmlove - ???
    Erin Madeleine Cunningham - 16 Jaar - Alisha Boe - Ruelle - 1.2
    Cameo D 'Arcy Domazos - 14 Jaar - Emily Bador - Shape - 1.2
    ??? - ??? - ??? - Ball- ???
    ??? - ??? - ??? - Shape - ???


    Lijst
    Naam
    Leeftijd [5 tot 16 jaar oud]
    Innerlijk
    Uiterlijk [Met naam van FC]
    Graad van elke les
    Verleden [Niet verplicht]
    Relaties
    Overig



    REGELS

    Maximaal woordenaantal: 150.
    De rollen zijn alleen maar dames.
    Geen 16+ toegestaan.
    Geen perfecte rollen.
    De leraressen mogen door iedereen bespeeld worden, Knofje alleen door mij.
    Geen ruzie buiten de RPG.
    De meeste dames hebben nog nooit een jongen gezien of zijn vergeten hoe buiten eruit ziet, onthoud dit!
    Graag niet allemaal regelbrekers.
    Toy, ik dus, maakt alleen de topics aan.
    De beste regel, heb veel plezier!

    Praattopic



    [ bericht aangepast op 25 april 2017 - 11:58 ]


    My bounty is as boundless as the sea, My love as deep; the more I give to thee, The more I have, for both are infite.

    Even een MT :Y)


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    IRENEE CRY BABY CLARICE BLANC

    N A M E
          Irenee
    Franse meisjesnaam, betekenis: Vredig.

          Clarice
    Franse meisjesnaam, betekenis: Heldere, helder.

          Blanc
    Franse achternaam, familienaam.

          Cry Baby
    Irenee werd door de dames ''Cry Baby'' genoemd door haar gevoeligheid. Hier heeft ze mee leven, soms stelt ze zich per ongeluk voor als ''Cry Baby''.

    A G E
    ☾ Geboortedatum •
    ☾ Sterrenbeeld •
    ☾ Leeftijd •

    G E N D E R

    Quote.
    ❀ Quote. ❀
    P E R S O N A L I T Y

    Quote.

    Positive





    Negative





    Quote.
    ❀ Quote. ❀
    A P P E A R A N C E

    Quote.

    ❀ Quote. ❀


    R E L A T I O N S H I P S

    Quote.
          Family
    P A S T
    ❀ Quote. ❀
    E X T R A


    Quote.

    [ bericht aangepast op 25 april 2017 - 17:01 ]


    The club isn't the best place to find a lover. [Ed Sheeran - Shape of You]

    DNCE schreef:
    (...)

    Jaa baal echt, maarja mijn school gunt me geen vakantie :c

    Ik heb echt precies hetzelfde, ik moet nog 2 boekopdrachten maken, een heel engelsboek uitlezen en samenvatten en voor tekenen allerlei dingen bedenken en invullen. Dan nog iets voor de module onderwijskunde en nog iets maar ik weet niet meer wat -,-

    Trouwens ik denk mijn rol pas volgende week vrijdag af te hebben :Y)
    Nee, maar ff kijken of ik moet hem vandaag helemaal af maken (wat niet gaat lukken)
    Woensdag kan ik niets doen, Donderdag niets, Vrijdag niets, Zaterdag niets, Zondag misschien een beetje, Maandag misschien (tenzij ik nog wat afspreek) Dinsdag niets, Woensdag misschien, Donderdag niets, Vrijdag misschien, Zaterdag misschien, Zondag misschien.

    Maar in alle misschiens moet ik dus ook nog school doen mehh

    Owhh en nu moet ik mijn rol weer opnieuw posten stelletje spammerds, anders moet ik de hele tijd de pagina terug klikken XD


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Mag ik een dame claimen? (A)


    I have seen my own sun darkened

    Gaat dit ooit nog eens door?


    i wanna vincent van gogh cry in a corner