• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of is je ijsje niet lekker of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af


    [ bericht aangepast op 27 april 2017 - 15:36 ]


    Caution first, always.

    IK WIL TRUMP EEN KLAP OP ZIJN fucking HOOFD GEVEN. STOMME ORANGE.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    IK WIL TRUMP EEN KLAP OP ZIJN fucking HOOFD GEVEN. STOMME ORANGE.


    What happened? Doordat ik het nieuws zo negatief vind, volg ik het wat minder ;x


    26 - 02 - '16

    Ik voelde me echt thuis tussen die mensen gisteren aaaa zo fijn


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Normaal schreef:
    (...)

    What happened? Doordat ik het nieuws zo negatief vind, volg ik het wat minder ;x


    Hij wil weer terug gaan boren op de Noordpool en hij vindt dat zijn eerste 100 dagen de meest succesvolle zijn geweest in de geschiedenis. Pff. Hij maakt me echt kwaad.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Hij wil weer terug gaan boren op de Noordpool en hij vindt dat zijn eerste 100 dagen de meest succesvolle zijn geweest in de geschiedenis. Pff. Hij maakt me echt kwaad.


    Qua wereldleiders heb ik nog geen een meegemaakt die zoveel heeft verziekt in 100 dagen als hij :'D


    26 - 02 - '16

    I wish I could be normal...


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik heb een dak, een familie en alle kansen die ik nodig heb, maar klaarblijkelijk is innerlijke rust, aanpassingsvermogen en een sterk karakter me niet gegund. Want gewoon even niet huilen, even geen pijn hebben - neen, dat zal op geweest zijn toen ze bij mij langskwamen met de eigenschappen.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Holy shit. Ik ga als verrassing naar Milaan & Verona donderdag.. Dit is echt het meest toffe cadeau ever.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    soms is de zin van het leven ver te zoeken
    oh ik weet het
    "iedereen gaat dood"
    so frankly why fokin' wait?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    En toen zat je weer te huilen... goddamnit i hate myself.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    I wanna cosplay am I gonna cosplay what am I gonna cosplay why am I not creative HAHA


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Voldymort schreef:
    I wanna cosplay am I gonna cosplay what am I gonna cosplay why am I not creative HAHA

    DO IT. it's fun!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Kise schreef:
    (...)
    DO IT. it's fun!


    Jaa I want to c;


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    me vs m'n rijke tata vriendinnen


    werkt letterlijk een hele dag voor 100€

    vs

    gaan shoppen en krijgen dan 100€ van les parents


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    *knip*

    [ bericht aangepast op 26 maart 2019 - 15:18 ]


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.