• Hoi allemaal,

    Vandaag was de kaartverkoop voor Harry Styles in het AFAS Live.
    Binnen 10 minuten was deze uitverkocht en ja hoor, ik heb kaartjes =D
    Ik zou in eerste instantie alleen gaan, maar mijn moeder besloot wel mee te willen gaan dus we gaan samen.

    Ik vroeg mij af wie er nog meer kaartjes bemachtigd hebben en of jullie willen gaan zitten of staan.
    Vind het concept best vaag, dat je eigenlijk kunt kiezen maarja.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Pas op met kaartjes op ticketswap kopen, ze staan namelijk op naam.

    De enige manier hoe je het zou kunnen kopen is als 1 persoon 2 kaarten heeft op 1 naam, waarvan jij er 1 koopt. Je moet dan wel samen met deze persoon naar binnen toe, anders kom je er echt niet in.


    Treat people with kindness

    Nadine23x schreef:
    Pas op met kaartjes op ticketswap kopen, ze staan namelijk op naam.

    De enige manier hoe je het zou kunnen kopen is als 1 persoon 2 kaarten heeft op 1 naam, waarvan jij er 1 koopt. Je moet dan wel samen met deze persoon naar binnen toe, anders kom je er echt niet in.


    De barcode van de ticket wordt automatisch veranderd via ticketswap toch? Dus dat betekent dat je een aparte ticket hebt.

    Ik ga niet heen, maar vind zijn nieuwe album wel heel leuk!


    Alleen maar tranen van geluk

    Adele schreef:
    (...)

    De barcode van de ticket wordt automatisch veranderd via ticketswap toch? Dus dat betekent dat je een aparte ticket hebt.

    Ik ga niet heen, maar vind zijn nieuwe album wel heel leuk!


    Nee er is bij dit concert heel duidelijk door ticketmaster & Mojoconcerts (organisator) gezegd dat je geen tickets kan overkopen!


    Treat people with kindness

    Nadine23x schreef:
    Pas op met kaartjes op ticketswap kopen, ze staan namelijk op naam.

    De enige manier hoe je het zou kunnen kopen is als 1 persoon 2 kaarten heeft op 1 naam, waarvan jij er 1 koopt. Je moet dan wel samen met deze persoon naar binnen toe, anders kom je er echt niet in.


    Jep, alles wat hier staat. Kaartjes zijn op naam, dus overkopen is niet mogelijk, tenzij je dan idd samen met degene waar de naam op staat mee naar binnen gaat, maar kijk wel goed uit :)

    Gaan er trouwens mensjes alleen (of met een lief persoon) die het leuk zouden vinden om te meeten? Agz ik loner ben en ik vrienden wil hebben xD

    Overkopen is inderdaad niet mogelijk, omdat de kaartjes persoonlijk zijn. Dus ticketswap zou ik niet doen, tenzij je één van de twee kaartjes koopt en met diegene mee naar binnen gaat.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.