• Sorry als hier al een topic over was, ik kon het niet vinden

    Hey Q,

    Zoals niemand hier waarschijnlijk weet, ben ik heel erg nieuwsgierig en oriënteer ik me altijd breed. Kort gezegd, ik vind het leuk om overal wat van af te weten.
    Onderhand weet ik de basis dingen van photoshop, filmbewerking, schrijven, een muziek instrument leren bespelen en nog wat dingetjes.
    Nu heb ik besloten dat ik graag wat basis dingetjes wil leren over muziek maken op de computer. Gewoon omdat het kan en het leuk is.

    Onderhand heb ik heel internet afgezocht naar een programmaatje waarmee ik zou kunnen beginnen, maar ik kom er niet uit. Ik weet echt niet wat ik het beste kan downloaden. Voor mijn gevoel is er niet zoiets als windows movie maker, alleen dan voor muziek.

    Nu schakel ik Q dus in, haha. Weet iemand van jullie een programma waarmee ik zou kunnen beginnen?

    X-jes Jerina


    ~My Mind Is Free~

    Zelf heb ik hier geen verstand van, maar ik wil wel even zeggen dat ik het heel tof vind dat je telkens nieuwe dingen wil uitproberen! c:


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    Je kan met FruityLoops muziek maken. Als dat is wat ik denk dat je bedoelt. Fruity Loops is een betaald programma, maar er zijn er genoeg torrents van
    Je kan het gewoon met je computermuis doen. Maar eigenlijk is het het handigst om een synthesizer aan je computer te sluiten.

    [ bericht aangepast op 5 mei 2017 - 22:29 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Pelekai schreef:
    Je kan met FruityLoops muziek maken. Als dat is wat ik denk dat je bedoelt. Fruity Loops is een betaald programma, maar er zijn er genoeg torrents van
    Je kan het gewoon met je computermuis doen. Maar eigenlijk is het het handigst om een synthesizer aan je computer te sluiten.


    Fruity Loops is alleen wel wat ingewikkeld helaas, al is het, als je het onder de knie hebt wel een aanrader want je kan er hele toffe dingen mee doen ^^

    Ik had er eentje online, ik zal de naam even terug zoeken voor je. Het is niet heel uitgebreid maar je kan er wel iets mee maken


    obsessive rage

    Forvo schreef:
    (...)

    Fruity Loops is alleen wel wat ingewikkeld helaas, al is het, als je het onder de knie hebt wel een aanrader want je kan er hele toffe dingen mee doen ^^

    Ik had er eentje online, ik zal de naam even terug zoeken voor je. Het is niet heel uitgebreid maar je kan er wel iets mee maken

    Het zal inderdaad eventjes tijd kosten om het onder de knie te krijgen, maar Sneeuwengel kwam over als een erg ijverig persoon, met alle verschillende dingen die al geprobeerd zijn, dus ik had zoiets van dat het wel zou moeten lukken. ^^


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Thanks Pelekai en Forvo !! Ik ga er zeker eventjes naar kijken en laat me niet zo snel afschrikken inderdaad haha.


    ~My Mind Is Free~