• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of is je ijsje niet lekker of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    HAAHAHAHAHHAHA schreef:
    (...)
    woah, lang niet meer gezien.
    wie zijn eruit?


    Seizoen 7 wordt compleet vernieuwd. Snow en Charming vliegen eruit. Rumple, Hook, Emma en Regina keren 1 aflevering terug. De acteurs zijn wel geboekt voor meerdere afleveringen met uitzondering van Emma. Belle gaat er misschien uit. Zelena is weg. Henry zal misschien een recast krijgen. En een compleet nieuwe verhaallijn met nieuwe acteurs :c

    [ bericht aangepast op 12 mei 2017 - 19:43 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    HeiHei schreef:
    (...)

    Seizoen 7 wordt compleet vernieuwd. Snow en Charming vliegen eruit. Rumple, Hook, Emma en Regina keren 1 aflevering terug. De acteurs zijn wel geboekt voor meerdere afleveringen met uitzondering van Emma. Belle gaat er misschien uit. Zelena is weg. Henry zal misschien een recast krijgen. En een compleet nieuwe verhaallijn met nieuwe acteurs :c


    hoezoooo o.o


    ik snap het enerzijds nog wel want ze waren de oude verhaallijn steeds aan het uitmelken en dat ze dan nu toe zijn aan vernieuwing MAAR DAN NOG HOEZEO HENRY ERUIT EN HOOK?? BELLE?

    [ bericht aangepast op 12 mei 2017 - 19:51 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    ^ Ik heb geen idee :c De huidige verhaallijn wordt nu wel helemaal afgesloten, maar dan hadden ze gewoon moeten stoppen :c Ik hoor wel dat er misschien een enorme timejump wordt gemaakt, dus Henry moet wel heel snel opgroeien als hij erin wil blijven :c


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    I knew it... : /


    At the end we're all cursed

    Ik heb Coca Cola Cherry lipsmacker asdfghjkl


    26 - 02 - '16

    HeiHei schreef:
    ^ Ik heb geen idee :c De huidige verhaallijn wordt nu wel helemaal afgesloten, maar dan hadden ze gewoon moeten stoppen :c Ik hoor wel dat er misschien een enorme timejump wordt gemaakt, dus Henry moet wel heel snel opgroeien als hij erin wil blijven :c


    vind ik oooook en ik hoop dat henry erin kan blijven tho :/

    dit is net zoals bij k3 :')


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Waarom doen ze dat?! van OUAT. :c I don't like that, tho.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    HeiHei schreef:
    (...)

    Seizoen 7 wordt compleet vernieuwd. Snow en Charming vliegen eruit. Rumple, Hook, Emma en Regina keren 1 aflevering terug. De acteurs zijn wel geboekt voor meerdere afleveringen met uitzondering van Emma. Belle gaat er misschien uit. Zelena is weg. Henry zal misschien een recast krijgen. En een compleet nieuwe verhaallijn met nieuwe acteurs :c

    Jeeeeesuuss, idk
    Ze hadden al lang geleden moeten stoppen, maar een nieuwe verhaallijn klinkt wel interesting tbh


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Jezus ik doe niks met mn telefoon maar de breuken blijven komen en ik snap het echt niet man.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Mijn enige vakantie dit jaar zou 5 dagen Roemenie zijn met mijn vader voor een bruiloft. Nu ga ik waarschijnlijk in mijn eentje


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Savitar schreef:
    Jezus ik doe niks met mn telefoon maar de breuken blijven komen en ik snap het echt niet man.

    Dan zou ik er ff Pantserglas op doen of zo


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    I fucking hate myself.


    At the end we're all cursed

    Hoe moet ik zo ooit mijn examens halen. Iedereen heeft de hele tijd kritiek op alles wat ik doe en laat me nooit met rust, maar als ik er wat van zeg zijn het smoesjes en ligt het aan mij. Ik haat ze , ik haat ze.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Waarom is het zo druk in de trein van Utrecht naar Maastricht??? Om 10 uur s avonds?


    Stenenlikker

    Werken is vermoeiend lol.


    — Inner peace, it's hard to find. —