• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of is je ijsje niet lekker of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Alles doet zo'n pijn en ik ben echt op en ik wil gewoon dat iemand naar me toe komt en me vraagt wat er is zodat ik het allemaal aan iemand kwijt kan want mijn angst is zo hoog dat ik naar niemand toe durf en ik wil gewoon echt niet meer leven. Ik ben er helemaal klaar mee en die gedachte maakt me zo ongelofelijk bang want ik weet wat ik mezelf aan kan doen op momenten zoals deze en god help me ik wil niet terug naar toen ik mezelf dagelijks sneed omdat dat de enige manier is om alles eruit te kunnen laten want de laatste keer ging het zo ver dat ik bijna flauw viel door de pijn en ik ben zo vreselijk bang voor mezelf want ik kan mezelf niet meer zo zien. Ik haat mezelf, maar ik durf niet te veranderen want dan gaan anderen mij haten... en ik kan niet voldoen aan iedereens eisen terwijl mijn vriendinnen en familie dat wel kan en ik voel me zo alleen want niemand snapt dat... niemand snapt hoe erg ik met mezelf in de knoop zit..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    lol chill

    Real talk with real friends.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Why can't I be that important? What more do I have to do? I already work my butt off to make people like me and to always be there for them. It's never enough.


    The soul is like an appendix: I literally don’t even use it.

    Oké, heel fijn. Heb ik expres de bus gepakt die de kortste route rijdt, gaat ie alsnog de lange route rijden. Nu ga ik dus te laat komen op werk. Argh.


    26 - 02 - '16

    Ik ben zo dood na gisteren. Shotvergadering = noh noh


    Deep inside, I've never felt alive

    Guardians of the galaxy soundtrack maakt me altijd zo blijjjjjjj.


    The truth is out there.

    Ik ben nu 10 jaar fan van my chemical romance waarom word ik zo oud en waarom moet ik opeens huilen om famous last words ;-;


    Caution first, always.

    Bedelia schreef:
    Guardians of the galaxy soundtrack maakt me altijd zo blijjjjjjj.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Goddammit, brein en lichaam, waarom kunnen jullie samen soms zo'n dramaqueeen zijn? Er werd alleen maar gepraat over wonden, waarom moest ik dan bijna flauwvallen tijdens die EHBO-cursus?

    En het hele voorval heeft me ook weer wat verwarring gegeven, want ik zat op de gang weer bij te komen en er bleef iemand bij me. Eerst werd dat mijn tijdelijke EHBO partner, maar toen werd hij afgewisseld door de jongen die ik ergens nog wel een beetje leuk vind en met wie op ook wel redelijk veel omga. Hij weet bijna niets van EHBO, maar toch kwam hij bij mij zitten ipv zijn beste vriend met wie ik ook omga en die wel veel van EHBO weet.
    Dammit, betekent dit wat of loop ik weer dingen te zoeken en verbanden te leggen die niet kloppen?


    Stenenlikker

    Stop having a stupid pity party. Idc that you woke up sad. Just start being happy instead.


    She's imperfect but she tries

    Sluggyhorn schreef:
    Stop having a stupid pity party. Idc that you woke up sad. Just start being happy instead.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    stukkie taart or no


    Tijd voor koffie.

    Not sure if you accidentally forgot me, or just don't like it anymore...


    At the end we're all cursed

    aunt ginger in da house


    LaAt ZiEn WiE jE bENt