• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of is je ijsje niet lekker of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik wil zo graag terug naar mijn bed, maar ik moet echt gaan kijken naar openstaande vacatures. Hmm, misschien een uurtje en dan weer aan het werk.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ga vooral door met keihard drummen terwijl je weet dat er één kamer verder iemand ligt te herstellen van een getrokken verstandskies, inconsiderate teringjong.


    Caution first, always.

    Waarom ben ik wel goed in natuurkunde en niet in scheikunde? Ugh.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Neeeeeee mijn kat is bevallen en mijn ouders willen de kittens weggeven en ik vind dit zo zielig. :C


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Alles voelt zo zinloos vandaag en dat is slecht want ik heb zoveel te doen en ik lig nog steeds op bed + het is zo'n dag waarop ik bij mijn weten niets echt verkeerd heb gezegd maar toch voelt het alsof ik overal ongeïnteresseerd en bitchy overkom en ik heb na iedere zin het gevoel dat ik me moet verontschuldigen wat enorm vermoeiend is tbh en waarschijnlijk niet eens nodig

    Kan het snel avond worden? Ik ben toe aan wat afleiding


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Firgun schreef:
    Neeeeeee mijn kat is bevallen en mijn ouders willen de kittens weggeven en ik vind dit zo zielig. :C

    heh, gelijk? Ze moeten toch wel ff bij de moeder blijven?


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    PiiizZZZAaaaAAAA:D:D:D:D


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Mensen die muziek luisteren zonder oordopjes in, in een openbare ruimte. Please no :') Ik vind echt weinig dingen asocialer dan dat.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    I can't believe I'm so upset that you stole my icecream. It wasn't even mine to start with. You just ate it ALL and I had nothing, even though it is my favorite. I'm actually so ridiculously close to tears right now because of some stupid icecream. Hormones: 1, Lotte: 0.


    She's imperfect but she tries

    Ik wil echt echt echt echt echt naar huis. Ik wil niet nog een maand rondreizen en in stomme hostels slapen waar ik helemaal niemand ken en nul privacy heb. Ik wil gewoon in mijn eigen bed slapen en privacy hebben en mijn moeder die dichtbij is.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Bij nader inzien passen jullie toch heel goed bij elkaar eigenlijk. Wow, shocking.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Mijn hoofd voelt zo vol en zwaar en ik HAAT het. En ik ben bang voor Dcotor Who, maar ik heb er ook wel zin in.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Zoooooooooo blij dat ik morgen toch niet hoef te werken, ben namelijk echt gesloopt.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Savitar schreef:
    Zoooooooooo blij dat ik morgen toch niet hoef te werken, ben namelijk echt gesloopt.

    wat van werk doe je nou eigenlijk?


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Euhm, ik ben best wel bang dat als ik morgen thuiskom ik een uitbrander van hier tot Tokio... Omdat ik besloot om nog een extra nachtje bij m'n bijna -vriend te slapen, omdat hij dat graag wilt en ik geen zin had om vanavond nog bijna 3 uur te reizen...


    Stenenlikker