• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of is je ijsje niet lekker of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik word gewoon zo moe van de sfeer die je kunt creëren in een kamer. Hoe ik elk woord af moet wegen om maar niet per ongeluk op je tenen te staan. Van het feit dat je niet in lijkt te zien dat je woorden messen zijn en hoeveel pijn je hen eigenlijk doet. En ik weet dat dit oneerlijk is, omdat je zelf ook pijn hebt en ik ben ongetwijfeld enorm egoïstisch, maar je kunt gewoon niet als een kip zonder kop rondlopen en mensen te pas en te onpas pijn doen enkel en alleen omdat je zelf ook pijn hebt. En God knows hoe schuldig ik me voel over deze gedachten, want je kunt er niets aan doen, en ik wil heel graag de engel zijn die je nodig hebt, maar ik trek het gewoon echt niet meer en het feit dat ik de enige hier ben die er zo over lijkt te denken, zorgt ervoor dat ik me zo waardeloos voel. I just want to belong again.


    She's imperfect but she tries

    Ik heb al een keer of miljoen gezegd dat je pauze moet nemen tussen je projecten door, maar wat doe je? Je gaat gewoon door. En nu ben je overprikkeld. Wie mag weer op haar teentjes lopen omdat meneertje zich niet onder controle kan houden en niet weet hoe ie pauzes moet houden tussendoor? Right, me ☺

    [ bericht aangepast op 14 mei 2017 - 19:09 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    officieel op het punt in mijn eindexamens beland waarop uit bed komen een te grote opdracht is want wat maakt het ook uit want ik heb slecht gescoord op de eerste paar examens en misschien moet ik toch maar prostituee worden en fuck aardrijkskunde want dat snap ik al zeven jaar niet dus waarom wel als ik het nu nog drie uur ga leren haha haha ha


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    STRESS straks verpruts ik alles help


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Ik ben echt witheet van woede.


    Tijd voor koffie.

    Wiarda schreef:
    officieel op het punt in mijn eindexamens beland waarop uit bed komen een te grote opdracht is want wat maakt het ook uit want ik heb slecht gescoord op de eerste paar examens en misschien moet ik toch maar prostituee worden en fuck aardrijkskunde want dat snap ik al zeven jaar niet dus waarom wel als ik het nu nog drie uur ga leren haha haha ha


    Hallo mede-Aardrijkskunder die het vak ook niet snapt!


    That is a perfect copy of reality.

    Ooooh, ik ben recent bijtjes en hommels leuk gaan vinden. Eerst eendjes, nu bijen. Ik vind het niet erg. Laat die schatjes maar komen. (blush)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik word hier zo gek van he. Tyfuskind.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    School is currently making me so unhappy and I hate hate hate it. I used to love school, but this project just sucks and it makes me feel sick and sad and tired. I want to enjoy school so badly, but I can't.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    tb 24uur geleden

    in een achterbak van een auto gepropt met drie andere jongens en een meisje gezelli


    this is y i love scouts so much

    *note the sarcasm*


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Lekker gezellig slapen en nachtmerries krijgen vannacht netals de rest van de week!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Alec and Ellie couldn't have picked a better day to come back. I need them so hard.


    She's imperfect but she tries

    zelfs een bh aan hebben doet zoveel pijn aan mijn schouders HOE ZELFS


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    thanks instagram for reminding me how fucked up this day is

    hate this day every year again.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Sluggyhorn schreef:
    Alec and Ellie couldn't have picked a better day to come back. I need them so hard.


    Ellie ziet er goed uit met langer haar! Ik vind het nu al veel te spannend, haha.

    [ bericht aangepast op 14 mei 2017 - 22:53 ]


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."