• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of is je ijsje niet lekker of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Merlins Beard ik heb het overleefd. Livingggg on the edgee


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Nuugugugghhnnnnn. Spierpijn for days.


    The truth is out there.

    ooooo myyy good. Ik ben zo zenuwachtig. fml whyyy aaaaah.

    // sure, reageer maar niet op mijn berichtje. Das oke.

    // peter capaldi is echt de beste doctor tot nu toe, omg. Ik ga hem echt missen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    It is all fun and games till the spider starts walking to the exact point above your very head. Maar serieus, ik zou hier een serieuze horror over kunnen schrijven. Ik bedoel, wat moest ik doen? De spin proberen weg te blazen met het risico dat hij op me zou vallen? De spin proberen weg te sproeien met het risico dat hij op me zou vallen? De spin laten lopen met een hartverzakking elke keer dat een aantal van zijn pootjes grip lijkt te verliezen én met het risico dat hij op me zou vallen? I seriously wasn't prepared for any of this.

    Plottwist: een opgeluchte zucht als je ziet dat hij buiten de douche is gekropen, met een dubbele hartverzakking als je hem ineens weer boven je ziet en je jezelf realiseert dat het er TWEE zijn en oh hemel wat als de tweede ook nog doodleuk binnenkruipt. Horror/suspense it is.


    She's imperfect but she tries

    Sluggyhorn schreef:
    It is all fun and games till the spider starts walking to the exact point above your very head. Maar serieus, ik zou hier een serieuze horror over kunnen schrijven. Ik bedoel, wat moest ik doen? De spin proberen weg te blazen met het risico dat hij op me zou vallen? De spin proberen weg te sproeien met het risico dat hij op me zou vallen? De spin laten lopen met een hartverzakking elke keer dat een aantal van zijn pootjes grip lijkt te verliezen én met het risico dat hij op me zou vallen? I seriously wasn't prepared for any of this.

    Plottwist: een opgeluchte zucht als je ziet dat hij buiten de douche is gekropen, met een dubbele hartverzakking als je hem ineens weer boven je ziet en je jezelf realiseert dat het er TWEE zijn en oh hemel wat als de tweede ook nog doodleuk binnenkruipt. Horror/suspense it is.


    Sorry, maar er is maar 1 oplossing:


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    jeeeeeej cookies


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    oh wait ik realiseer me nu pas, dat er 'ikhouvanworstjes' staat. Ik dacht dat een paar random letters en cijfers waren. Xd


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    1kh0uv4nw0r57j3 schreef:
    oh wait ik realiseer me nu pas, dat er 'ikhouvanworstjes' staat. Ik dacht dat een paar random letters en cijfers waren. Xd

    HAHAHAHAHAHHA


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Savitar schreef:
    (...)
    HAHAHAHAHAHHA

    nee, dat is mijn oude username


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Stuff like this makes me feel unwanted and unnecessary lol. I've been waiting for nearly three hours now and you guys are just ignoring my messages. xd


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    1kh0uv4nw0r57j3 schreef:
    oh wait ik realiseer me nu pas, dat er 'ikhouvanworstjes' staat. Ik dacht dat een paar random letters en cijfers waren. Xd


    Best username. :Y)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Fukurodani schreef:
    (...)

    Best username. :Y)

    yass *O*


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Oh. They forgot me.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    *zingt keeeeeiiihard buiten*
    'ohja kut we hebben buren shit'


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Me to my food: OUR LOVE IS UNTOUCHABLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE


    — Inner peace, it's hard to find. —