• Hallo lieve Quizletters,

    Het is bijna zo ver voor mij, mijn theorie-examen voor mijn rijbewijs. Donderdag is D-day.
    Nu zit ik al twee dagen met mijn neusje in mijn theorieboekjes en heb ik 2 proef-examens achter de rug (ik mag er 40 doen, yes) maar wat mij eigenlijk een goed idee lijkt is jullie om wat tips/tricks te vragen. Eigenlijk zou er een algemeen topic moeten zijn voor mensen die aan het lessen zijn.

    Dus, drop je tips! Hoe hebben jullie geleerd, zijn jullie gelijk geslaagd of niet en zo niet, waarom? Waar moet ik extra aandacht aan besteden, wat kan ik verwachten, etc. Vertel het me. :)


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    We hebben ergens een groot rij\rijlessen topic volgens mij. Idk. Waar. Maar hij is er! Eh poeh. Ik heb hem de 3e keer pas gehaald, en op heel veel geluk. Heel veel oefenen met echt de toets maken. En je tijd goed in de gaten houden. c:

    Edit: Hier is ie!

    [ bericht aangepast op 12 mei 2017 - 19:24 ]


    The truth is out there.

    Just die already! < That my lovely megan was a joke.
    Nee nee , ik was zeker niet gelijk geslaagd. Maar de grootste tip is om te blijven ademen en je gewoon te focussen. En je hebt van die heerlijke acht seconden vragen waarbij de acht seconden veel te snel gaan. Daar moet je er wel een beetje vaart in hebben.
    Maar het komt goed , je gaat hem helemaal knallen! Alvast superveel succes!


    Firm believer of all that is magic

    Heel veel oefenen en geluk hebben dat je geen moeilijke vragen krijgt :'D.
    Ik heb het bij mijn tweede poging gehaald. De eerste keer had ik bij een onderdeel 1 vraag te veel fout :c. Ik kreeg toen hele moeilijke vragen. Bij poging twee kreeg ik echt makkelijke vragen en had ik maar 3 fout :').


    Seasons will change, but I shall remain

    Ik vind vooral de verkeersregels echt stressend, die haal ik bij lange na niet. Maar goed, echt geleerd heb ik nog niet. Op gevaarherkenning slaag ik dan wel weer net, 3 keer al dus met wat oefenenen komt dat hopelijk goed.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Alles wat overduidelijk (slecht) gephotoshopt is is belangrijk (: Ja ik ben serieus, sommige vragen waren zo simpel te beantwoorden vanwege slechte photoshop


    Shoganai i ne~

    Ik heb 'm pas na de vijfde keer gehaald. :W
    Heb ook zo'n theorie weekend gedaan, maar bij mij ging het geloof ik gewoon dat ik geluk had die ene keer. :'D
    Succes tho, het komt vast wel goed. *O*


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik heb erg veel gehad aan de oefen-examens, met name om de tijdsdruk te negeren maar toch snel te schakelen (no pun-intended) over wat te doen.
    Ik ben de eerste keer geslaagd, hoewel ik dat niet had verwacht aangezien de mensen in de rijen voor mij vrijwel allemaal gezakt waren en ik het een vrij pittig examen vond. Dus zo zie je maar, je gevoel zit er ook wel eens naast... :Y)


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Ik heb toevallig afgelopen woensdag mijn theorie-examen gehaald!

    Wat voor mij erg veel geholpen heeft zijn ezelsbruggetjes. Zoals ''Een tram stopt alleen maar voor twee ''dieren'': haaientanden en zebrapaden''. Dus voor de rest heeft de tram altijd voorrang. En je mag alleen rechts inhalen in de volgende gevallen: Files Rotondes Uitvoegen Invoegen Tram (FRUIT). Dus ik kan je aanraden om wat meer ezelsbruggetjes op te zoeken. Voor de rest keek ik ook filmpjes op youtube over de theorie en liet ik mezelf regelmatig overhoren.


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Ik heb maar één tip: NOOIT je antwoorden aanpassen. Daar ben ik de eerste keer op gezakt en volgens mijn docent (ik volgde theorielessen) en rij-instructeur is dat echt een vreselijk slecht idee. Je hebt gewoon te weinig tijd en als je gaat twijfelen maak je fouten. Zo wilde ik een antwoord aanpassen, klikte ik hem gauw weg en wilde ik op een ander antwoord klikken maar registreerde hij het antwoord net te laat. Niets ingevuld dus. Dat heb je niet zo snel in de gaten, want zes seconden lijken langs zat, maar je moet die knop dan keihard indrukken en pas dán verschijnt het in beeld, ugh. Niks aanpassen gewoon :"D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Mijn nummer 1 tip, je tijd uitzitten!
    Mijn eerste poging klikte ik steeds verder nadat ik geantwoord had waardoor ik de laatste vraag niet goed had gelezen. Anders had ik die vraag alsnog geweten en was ik in een keer geslaagd geweest :')
    De tweede keer klikte ik niet verder en heb ik die tijd uitgezeten en gelukkig geslaagd!


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Ik heb zonet mijn theorie examen gedaan en ik ben GESLAAGD.
    Volgens mij heb ik onwijs veel geluk gehad, ik had namelijk precies 5 fout bij het tweede onderdeel. Ik had eerlijk gezegd verwacht dat ik ging zakken, de vragen waren juist veel makkelijker dan dat ik geoefend had en daardoor schoot ik in de stress. En ook de formulering was soms super naaiend, maar dat was te verwachten haha.

    Iedereen onwijs bedankt voor de tips, die hebben echt geholpen! <3


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )