• Ik wist niet zo goed waar dit nu moest, dus ik heb het in het stamcafé gedropt. Feel free to verplaatsen.


    Dus. Mijn username hier op Quizlet is Derks, de achternaam van de cabaretier Pieter Derks. Ik durf te wedden dat 99% van jullie hem nog niet eens kent. Bijna een jaar terug heb ik al eens een topic aangemaakt, de dag dat ik kaartjes heb weten te fiksen voor zijn voorstelling. Die voorstelling, daar ga ik dinsdag heen. Maar vandaag was ik bij de opnames van een nieuw programma.

    EN GUESS WHAT!



    TADA! IK HEB HEM ONTMOET!
    En hij was zo lief!
    Ik heb nog meer mensen ontmoet maar Pieter was wel echt de leukste (doh, ik ben al sinds 2012 oid fan van hem). Ik stond helemaal te trillen, met m'n handen voor m'n mond etcetera. Immanuelle Grives was foto's aan het maken (ook een superlief mens trouwens) en die zat helemaal zo van: "Ahw, je hoeft niet te trillen, het is niet eng, ga eens recht op staan!" en Pieter klemde me echt stevig tegen hem aan en toen ging ik recht staan en hij zat zo van: "Ja precies, zo ja! :D" HIJ WAS ZO LIEF.

    Ik heb hem gevraagd of hij na afloop nog naar de theaterfoyer komt dinsdag, want dan ga ik dus naar zijn voorstelling. Hij zat zo van: "Ja, maar natuurlijk!" "Ik heb een kaartje op de eerste rij!" "Tof! Leuk! Gaaf!"

    Ik ben toen echt half gillend, helemaal trillend, met tranen in m'n ogen van blijdschap, weggegaan (ja, de regie van de opnames stuurde me weg :/ ) en ik hoorde Immanuelle nog tegen Pieter zeggen van: "Ahw dit was wel echt heel schattig".

    HET WAS ZO COOL


    Dus, hoe was jullie dag?


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Leuk zeg! Echt super dat je hem ontmoet hebt en dat hij zo aardig is! (:

    Oooh wat leuk voor je! Ik weet nog wel van de whatsapp groep een hele tijd terug hoe grote fan je bent 😂

    Pieter wie? Haha xd
    Maar gaaf zeg! Het is altijd super tof als je fan van iemand bent, en je diegene dan daadwerkelijk kunt ontmoeten! =D


    Inspiration can hit you any time

    Hij deed ooit mee aan Wie is de Mol!

    Echt super gaaf joh! Leuk^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Debbaut schreef:
    Da's echt heel erg leuk!(blush)


    Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa en morgen zie ik 'm weer :o

    Westwick schreef:
    Ah wat leuk!
    Ik ben een keer naar zijn voorstelling geweest, was super!


    Supertof! Ik ga morgen voor het eerst naar een voorstelling van hem, ik kijk er echt al heel lang naar uit :D

    Daedric schreef:
    Aaaah, dat is echt supertof! Ik heb hem inderdaad niet, maar het is zo vet om iemand te ontmoeten waar je fan van hebt! Hele toffe ervaring!


    Jaa, nou ja het is niet heel gek dat je 'm niet kent hoor :p maar het was zeker tof <3

    Snapple schreef:
    Echt gaaf dat je je username ontmoet hebt!!!
    heb die van mij al heel vaak ontmoet (en gegeten) ;)
    Veel plezier voor morgen alvast!!


    Ik heb nog nooit een snapple op. Wel een appel, ofcourse. Hoe smaak jij? En thanks!

    Hannibal_Lecter schreef:
    Leuk zeg! Echt super dat je hem ontmoet hebt en dat hij zo aardig is! (:


    Ja, hij is echt mega aardig. Damn. 't Is een beetje jammer dat hij 32 is en getrouwd en 2 kinderen heeft...


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ukiah schreef:
    Oooh wat leuk voor je! Ik weet nog wel van de whatsapp groep een hele tijd terug hoe grote fan je bent 😂
    `

    Hahahaha ohmygod jaaa die whatsappgroep. Ik kan me niet veel meer herinneren wat ik daar over Pieter heb in gezegd tho :'D

    Nagaa schreef:
    Pieter wie? Haha xd
    Maar gaaf zeg! Het is altijd super tof als je fan van iemand bent, en je diegene dan daadwerkelijk kunt ontmoeten! =D


    Pieter Derks, doh.
    Jaaaaaa, het was echt supertof.

    Lockyhart schreef:
    Hij deed ooit mee aan Wie is de Mol!

    Echt super gaaf joh! Leuk^^


    I know... Hij was de reden dat ik begonnen ben met Wie Is De Mol kijken... Ooops.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Als een appel! :Y)


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)