• Ik wist niet zo goed waar dit nu moest, dus ik heb het in het stamcafé gedropt. Feel free to verplaatsen.


    Dus. Mijn username hier op Quizlet is Derks, de achternaam van de cabaretier Pieter Derks. Ik durf te wedden dat 99% van jullie hem nog niet eens kent. Bijna een jaar terug heb ik al eens een topic aangemaakt, de dag dat ik kaartjes heb weten te fiksen voor zijn voorstelling. Die voorstelling, daar ga ik dinsdag heen. Maar vandaag was ik bij de opnames van een nieuw programma.

    EN GUESS WHAT!



    TADA! IK HEB HEM ONTMOET!
    En hij was zo lief!
    Ik heb nog meer mensen ontmoet maar Pieter was wel echt de leukste (doh, ik ben al sinds 2012 oid fan van hem). Ik stond helemaal te trillen, met m'n handen voor m'n mond etcetera. Immanuelle Grives was foto's aan het maken (ook een superlief mens trouwens) en die zat helemaal zo van: "Ahw, je hoeft niet te trillen, het is niet eng, ga eens recht op staan!" en Pieter klemde me echt stevig tegen hem aan en toen ging ik recht staan en hij zat zo van: "Ja precies, zo ja! :D" HIJ WAS ZO LIEF.

    Ik heb hem gevraagd of hij na afloop nog naar de theaterfoyer komt dinsdag, want dan ga ik dus naar zijn voorstelling. Hij zat zo van: "Ja, maar natuurlijk!" "Ik heb een kaartje op de eerste rij!" "Tof! Leuk! Gaaf!"

    Ik ben toen echt half gillend, helemaal trillend, met tranen in m'n ogen van blijdschap, weggegaan (ja, de regie van de opnames stuurde me weg :/ ) en ik hoorde Immanuelle nog tegen Pieter zeggen van: "Ahw dit was wel echt heel schattig".

    HET WAS ZO COOL


    Dus, hoe was jullie dag?


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly



    Wat leuk voor je!! En wat een leuke foto, je shined echt helemaal. (: Het ziet er in ieder geval uit alsof het super gezellig was!

    Mijn dag was wel leuk. Rond enen hobbelde ik uit bed met een kater en ben naar een vriendin en daarna naar een vriend gegaan. Nu ben ik naar bed gaan aan het uitstellen. :Y)

    [ bericht aangepast op 14 mei 2017 - 23:47 ]


    Tijd voor koffie.

    Super leuk voor je!


    16 - 09 - '17

    Edgy schreef:



    Wat leuk voor je!! En wat een leuke foto, je shined echt helemaal. (: Het ziet er in ieder geval uit alsof het super gezellig was!

    Mijn dag was wel leuk. Rond enen hobbelde ik uit bed met een kater en ben naar een vriendin en daarna naar een vriend gegaan. Nu ben ik naar bed gaan aan het uitstellen. :Y)


    Ja joh, niet normaal, ik heb nog een uur zitten natrillen ofzo. Damn, MAAR HET WAS WEL GEZELLIG



    Oeh, leuk! :D
    Ik ben... huiswerk aan het uitstellen..


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Reigns schreef:
    Super leuk voor je!


    Dankje :D het voelt zo onwerkelijk, die gozer is zo lief damn


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Wauw, wat ont-zet-tend gaaf! Ik herinner me nog toen ik Bry ontmoette (ook mijn username haha) dat ik helemaal gek werd :3


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Ah leuk!
    Ik ken hem toevallig omdat hij naar dezelfde middelbare school ging waar ik nu op zit. (Ze zijn daar helemaal trots op hem. Hangen overal foto's)

    [ bericht aangepast op 15 mei 2017 - 1:17 ]


    Prachtig is de onsterfelijkheid maar wat doen wij in de tussentijd? ~ J. Bernlef

    Pieter Derks is echt een hele goede cabaretier! Gaaf om hem ontmoet te hebben!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Ik ga 10 juni naar Spot (cool)


    oi, suzy


    Bry schreef:
    Wauw, wat ont-zet-tend gaaf! Ik herinner me nog toen ik Bry ontmoette (ook mijn username haha) dat ik helemaal gek werd :3


    Jaaaaa, supergaaf. Kan t nog steeds niet beseffen ohmygod


    Aaaah, supercool dat je ook je username ontmoet hebt :D


    Spinvis schreef:
    Ah leuk!
    Ik ken hem toevallig omdat hij naar dezelfde middelbare school ging waar ik nu op zit. (Ze zijn daar helemaal trots op hem. Hangen overal foto's)


    Echt supercool! Ja logisch dat ze trots zijn op hem, het is ook echt een briljante man.

    Jouw username is btw ook echt tof!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    VeniVidiVici schreef:
    Pieter Derks is echt een hele goede cabaretier! Gaaf om hem ontmoet te hebben!


    Jaaaaaaa, en hij is echt zo lief in het echt :o meestal zijn 'bekende mensen' in het echt een beetje arrogant maar hij is zo lief


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Iversen schreef:
    Ik ga 10 juni naar Spot (cool)


    Ik 16 mei (MORGEN YASSS) en 14 maart heherhe


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Da's echt heel erg leuk!(blush)


    Queer zijn is gewoon alles

    Ah wat leuk!
    Ik ben een keer naar zijn voorstelling geweest, was super!


    I was an angel living in the garden of evil

    Aaaah, dat is echt supertof! Ik heb hem inderdaad niet, maar het is zo vet om iemand te ontmoeten waar je fan van hebt! Hele toffe ervaring!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Echt gaaf dat je je username ontmoet hebt!!!
    heb die van mij al heel vaak ontmoet (en gegeten) ;)
    Veel plezier voor morgen alvast!!


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)