• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of is je ijsje niet lekker of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2017 - 11:43 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Why you does not comprehend? Ik heb niets. NIETS.


    Deep inside, I've never felt alive

    Dat was de eerste keer in maanden dat ie wegliep zonder een kus te geven of zelfs maar achterom te kijken. Steek volgende keer asjeblieft een mes in m'n rug, doet minder pijn.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Correlation does not always equal causation.
    Jaja na de zevenduizendste keer weet ik het wel hoor :W

    [ bericht aangepast op 29 mei 2017 - 13:42 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Imayoshi schreef:
    Correlation does not always equal causation.
    Jaja na de zevenduizendste keer weet ik het wel hoor :W

    HA dat is echt hilarisch, stiekem. Van die onderzoeken die ongelukken samen laten lopen met het kopen van een matras. x'D


    Deep inside, I've never felt alive

    Captain_Obvious schreef:
    (...)
    HA dat is echt hilarisch, stiekem. Van die onderzoeken die ongelukken samen laten lopen met het kopen van een matras. x'D


    omg ja HAHA
    vorig jaar heb ik er eentje gezien bij een college over de leeftijd van de winnares van een Missverkiezing in vergelijking met het aantal bijlmoorden of zo :'D


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    ... maar hoe wordt gecondenseerde melk ooit een caramelpasta? ik ben in de war

    edit: ohhhh, gecondenseerde melk is letterlijk melk met suiker. oké, mysterie opgelost.

    [ bericht aangepast op 29 mei 2017 - 14:38 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb weer een impulsive aankoop gedaan in de Bruna op het station. Damn.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    jeej iPhone morgen :3


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    A) ik snap niet zo goed hoe ik lichtjes verbrand kan zijn sinds gisteren als ik letterlijk gewoon niet in de zon ben geweest de hele dag? huh

    B) uitstelniveau: afwas doen, alvast avondeten koken (om half vier 's middags), nog een keer afwas doen. somebody stop me voordat ik begin te proberen iets te bakken


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    A) ik snap niet zo goed hoe ik lichtjes verbrand kan zijn sinds gisteren als ik letterlijk gewoon niet in de zon ben geweest de hele dag? huh

    B) uitstelniveau: afwas doen, alvast avondeten koken (om half vier 's middags), nog een keer afwas doen. somebody stop me voordat ik begin te proberen iets te bakken


    stop, Inge, stop.


    dit helpt heel erg


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Kasamatsu schreef:
    Correlation does not always equal causation.
    Jaja na de zevenduizendste keer weet ik het wel hoor :W


    ME THE PAST TWO YEARS

    Wacht totdat je er pas echt op begint te letten hoeveel mensen hiertegen fouten maken.


    Mhm?

    Voldymort schreef:
    (...)

    stop, Inge, stop.


    dit helpt heel erg


    dank je!!!

    ik kán ook helemaal niets bakken, want ik heb geen eieren of suiker in huis, maar ik ben toch vaagjes geneigd om gewoon eens te testen wat voor resultaat je krijgt als je een onheilig bloem-melk-boter-champignon-chocolade-taartversiering mengsel in de oven zou schuiven. it's science.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    dank je!!!

    ik kán ook helemaal niets bakken, want ik heb geen eieren of suiker in huis, maar ik ben toch vaagjes geneigd om gewoon eens te testen wat voor resultaat je krijgt als je een onheilig bloem-melk-boter-champignon-chocolade-taartversiering mengsel in de oven zou schuiven. it's science.


    Ik zou het niet proeven. :') Als je kamer afbrandt, heb ik er ook geen erg in want ik zit aan de andere kant. Muahahah.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Bleh, mijn voeten zijn helemaal opgezwollen. En zweet. ieuw.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Dit is echt zúlk smerig spul. Maar ik moet het innemen. Hopelijk werkt het snel eens. D:


    Smile. You're beautiful. <3