• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of is je ijsje niet lekker of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2017 - 11:43 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    *weent*


    Mhm?

    Auto zonder airco is echt de HEL.


    The truth is out there.

    Dat moment dat je moeder je indirect dik noemt terwijl je - je bagger voelt doordat alles misgaat en ik donderdag pas die verstandskies kan laten trekken (het doet ontzettend veel pijn)


    26 - 02 - '16

    Ik heb het echt gehad me je gedrag. Jesus.


    kindness is never a burden.

    Handig dit (:


    Caution first, always.

    Ik haat zomer en de warmte en ik hoop dat het snel weer herfst is.


    kindness is never a burden.

    Ugggghhhhh. So done with myself like bitch, quit it now. Ga tragikomische fanfics schrijven of tekenen ofzo doe wat nuttigs met je tijd ipv alleen sippig voor je uitstaren en way te veel worries.


    The truth is out there.

    Dit einde van the 100 is... ZOVEEL VRAGEN VOOR SEIZOEN 5


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    vriendin: "m'n pa vind je de loser"
    ik: *heeft haar pa nog nooit gezien* "waarom?"
    vriendin: "omdat hij zegt dat het één van de stomste keuzes is om arabistiek te gaan studeren want al die immigranten spreken perfect arabisch en gaan dus veel eerder die jobs krijgen"
    ik: '"wat"
    vriendin: "ja, ik heb hem ook gezegd dat hij die lijn dan even goed door kan trekken naar iedereen die Frans gaat studeren, want we zitten hier nu eenmaal in een tweetalig land. zijn reactie was: "als je zó gaat beginnen""

    ja hoor net alsof je enkel kan gaan tolken met die opleiding. De opleiding heet arabistiek en islamkunde, ffs, niet arabische taal- en letterkunde

    oh nog zoiets
    ik: "alle respect, maar ik ga dat toch niet echt missen"
    leerkracht fysica en bio: "wat?"
    ik: denk: biologie en fysica. zeg: "die verslagen"
    leerkracht: "ja, dat is wetenschap, hé?"
    ik: "weet ik, maar dat betekent natuurlijk niet dat ik het graag doe."
    leerkracht: "eigenlijk was wetenschap de verkeerde keuze voor jou"

    wel thanks
    maar je hebt gelijk
    maar ja
    ik met m'n dom hoofd vond 't natuurlijk weer nodig iets te gaan doen wat me geen zak interesseert


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Het enige wat me opvrolijkt is de spontane ontploffing van zonnesproetjes over mijn hele lichaam, en het warme weer. Dat doet me wel vergeten dat ik eigenlijk een wrak ben dat geen donder van de wereld snapt. Ik erger me echt aan mezelf, ik zit compleet in een neerwaardse spiraal. Ik wil niet uit huis omdat het veel energie kost en ik bang ben dat mijn rug nog meer pijn gaat doen. Ik wil wel uit huis omdat ik me eenzaam en doelloos voel. Ben volop dingen aan het inplannen maar schuif het dan voor mezelf uit en zeg het weer af. Ik wil de hele dag in bed hangen, maar ik wil ook op avontuur. Ik wil vriendschappen to the next level brengen maar het liefst wil ik mijn telefoon uit het raam gooien en met niemand meer contact hebben. Nog zoiets, ik klamp mezelf vast aan mijn telefoon tot het punt dat ik er hoofdpijn van krijg, maar op hetzelfde moment wil ik dolgraag van die verslaving af. Ik wil zelfstandig zijn maar ik heb anderen nog te hard nodig. Ik wil confident zijn maar trek me wel constant dingen van anderen aan. Ik wil lief en zacht zijn maar ik wil ook een no-care bitch zijn. Ik word helemaal gek van mezelf en deze splitsituaties. Wat wil ik nou, wie ben ik nou. Ik weet niet meer wie ik ben, en ik heb geen idee hoe ik dat ontdek. Rant out.


    The truth is out there.

    'Ik app je zo.' En we zijn inmiddels iets van 8 uur verder, thanks hé


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    ik moet mijn campagne nog voorbereiden


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik voel me een mislukking. Ik voldoe niet aan mijn ouders hun verwachtingen, ben niet in staat mijn eigen doel te bereiken, ga dus dingen doen die ik eigenlijk niet wil en verder ben ik eenzaam en laat ik anderen me gebruiken zodat ik toch een beetje aandacht krijg. Ik ben hopeloos.


    Smile. You're beautiful. <3

    (banana)


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Yooot, veel te veel liefde voor de zon :3


    Deep inside, I've never felt alive