• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of is je ijsje niet lekker of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2017 - 11:43 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik ben echt nog nooit zo gestrest geweest. Help.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    HAHAHAHAHAHA *manically cackling*. Nee 't gaat echt oke. Helemaal. Ja. Compleet.


    The truth is out there.

    'Als je het alleen maar hier over gaat hebben, kan ik je net zo goed meteen weer blokkeren.'
    Oh, ja, sorry, het is natuurlijk vreemd dat ik me rot voel, verdrietig ben, niet slaap, alles fake, er geen communicatie is, jij meteen naar een laag rotwijf doorgaat, je wilt doen alsof er niets gebeurd is en er nooit iets is geweest tussen ons, like, ugh, wat moet je toch met me beginnen?
    Weetje wat, ik blokkeer jou wel.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    LittleOwlet schreef:
    Dit einde van the 100 is... ZOVEEL VRAGEN VOOR SEIZOEN 5


    SAME.SAME.


    Heaven is a place that we all have

    Ik voel mij eerlijk gezegd wel best jaloers dat je steeds zegt dat hij mooi is. :/ (Let it go, Glenn)


    Take me to wonderland

    Waterstofperoxide is zo ranzig eghhh


    26 - 02 - '16

    Run run Lost Boy, they'd say to me. Away from all of reality.
    Please kan er een Peter Pan door mijn raam naar binnen vliegen en me meenemen naar Neverland? Even weg van alle stres en dingen die niet kloppen op toetsen enzo. Zou ook fijn zijn voor research voor mijn verhaal :W


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Deze mini's zijn echt life omg


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    I miss Carrie Fisher. Like a lot.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    so sad so fast


    She's imperfect but she tries

    Losgeld schreef:
    Run run Lost Boy, they'd say to me. Away from all of reality.
    Please kan er een Peter Pan door mijn raam naar binnen vliegen en me meenemen naar Neverland? Even weg van alle stres en dingen die niet kloppen op toetsen enzo. Zou ook fijn zijn voor research voor mijn verhaal :W


    Zit al 3 dagen PP films te kijken met mijn vriend, toevallig xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sluggyhorn schreef:
    so sad so fast


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    we zijn acht jaar verder en ik ben nog steeds verliefd op Fairytale <3


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    All I need is a pair of warm arms rn, even though it's warm already. I'm sad and I need hugs


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    De verveling


    i wanna die with you once or twice.