• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of is je ijsje niet lekker of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2017 - 11:43 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    oké oké oké ik heb een hele dag praktisch niets gedaan en nu is het niet meer zo heet en ik heb hier rust en ik kan best duizend woorden in een uur typen, vermoedelijk, dus dan heb ik mijn doel nog voor middernacht gehaald!!! doe het inge


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    28 graden in mijn kamer fuck my life hoe ga ik slapen dan?


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Fresco schreef:
    28 graden in mijn kamer fuck my life hoe ga ik slapen dan?

    Raam open


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik kan nooit genoeg krijgen van Glee liedjes en als je ze eenmaal allemaal gehad hebt, kan je gewoon opnieuw beginnen, want het zijn er over de 600


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Captain_Obvious schreef:
    (...)
    Raam open


    Obvious


    Heaven is a place that we all have

    Ads schreef:
    (...)

    Obvious

    You're welcome!


    Deep inside, I've never felt alive

    Don't worry, be happy en zo. Can't win at life anyway


    She's imperfect but she tries

    Phase 4 2D is het mooiste, schattigste wezen ooit. Wat een cutie.


    Ik word zo blij van dat koppie. ;___________;


    Caution first, always.

    Gorillaz schreef:
    Ik ben deze pijn zo zat


    26 - 02 - '16

    Everybody got their reason
    Everybody got their way
    We're just catching and releasing
    What builds up throughout the day


    Heaven is a place that we all have

    het duister fascinerende voor mij aan tumblr discourse blogs is dat het vrijwel nooit daadwerkelijk blogs zijn met discussies of (enigszins kalme) interacties met andere meningen over wat dan ook, maar meestal gewoon echokamers met honderd posts en reblogs die een allang ingenomen standpunt keer op keer bevestigen en versterken, en dat is een beetje een probleem

    als er geen ruimte is voor nuance, is er geen ruimte voor discourse, alleen 🔊🔊🔊Discourse™️🔊🔊🔊 meestal van het soort dat een groep mensen collectief onder de bus gooit (of duwt, tbh)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik blijf het apart vinden dat ik die kikkers (elke avond/nacht) helemaal hier hoor kwaken, maar stiekem vind ik het wel gezellig klinken, dus ik zal niet klagen (:


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Borken is leuk


    Heaven is a place that we all have

    Wtf nee ik ben zo moe


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Note to self: zing alsjeblieft geen hooligan liedjes meer mee op camera want het is dikke cringe.

    // JA. Onweer!

    [ bericht aangepast op 29 mei 2017 - 6:49 ]


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )