• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of is je ijsje niet lekker of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2017 - 11:43 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ads schreef:
    (...)

    Dan ging ie nonstop storingen hebben


    Dat geeft me een idee, hmm... Thanks Addie


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik was vergeten dat ik van mezelf niet mocht eten voordat ik 5,3k heb bereikt en nu moet ik nog 1300 woorden schrijven terwijl het echt tijd wordt om te koken whoops


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    volgens mij heb je geen flauw idee hoeveel pijn je woorden doen


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik ben hier echt klaarmee.


    — Inner peace, it's hard to find. —



    docenten wanneer er aanwezigheidsplicht is bij colleges


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Er zit een kind van een jaar of 9 in de gamelobby uit België, en hij heeft serieuze issues. Hij scheldt momenteel zijn vader uit omdat hij moet stoppen met gamen. I should record this.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik had niet anders moeten verwachten. Ze hadden nog iets van initiatief kunnen tonen maar... Nee. Natuurlijk niet. Ik ben zo ongelofelijk teleurgesteld en ik voel me nu echt heel aanstellerig maar dit doet gewoon pijn. Het is mijn verdomde verjaardag en ik zit boven. Alleen. Te huilen. En het boeit mijn familie verdomme niks. Ik ga godverdomme over 3 dagen weg maar niemand toont daar ook interesse in. Het is alleen maar altijd zijzelf die belangrijk zijn. Sorry, maar ik ben nog nooit zo verdomd verdrietig geweest. Dit is elk jaar weer zo. Waarom ben k er nog, als het ze toch geen ene tyfus kan schelen?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik ben mogelijk een tikkeltje optimistisch geweest over de hoeveelheid sla die ik als één persoon kan eten. Alweer.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Zo. Alles is weer gedaan. Ik ben helemaal op en eigenlijk heb ik dan ook totaal geen zin in morgenochtend. Ik wil gewoon rusten. :/


    Smile. You're beautiful. <3

    Bloodline binge watchen geeft me leven. Ik ga deze show missen :c


    Caution first, always.

    I'm disgusted by myself.


    kindness is never a burden.

    jasses de ramadan STAAT NU letterlijk voor de deur


    Heaven is a place that we all have

    Ugh ik ben zo klaar. Klaar met vandaag. Klaar met mn hele verjaardag. Klaar met mijn familie. Klar met deze hele week. Ohja, forgot to mention: iedereen van mijn vrienden, zelfs gewoon kennissen, feliciteerde me vandaag, behalve mijn so called beste vriendin. Im SO done. Did i also forgot to mention i have to spend the week with her next week?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    IK WIL NIET IK KAN NIET WAAROM WHY THE FUCK DIT IS NIET OKÉ DIT IS HELEMAAL NIET OKÉ
    i need someone to talk to and you know what - i don't have anyone hahahaha
    leah heeft iemand om mee te praten die wil luisteren hahahaha joke of the year
    why on earth am i still on earth

    [ bericht aangepast op 26 mei 2017 - 22:45 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried