• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of is je ijsje niet lekker of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2017 - 11:43 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Kutzooi.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Binnen een half uur zijn we van 30 naar 21 graden gegaan.
    Hoe dan o.o? Wel een fijnere temperatuur dan 30 :')


    Seasons will change, but I shall remain

    Oscura schreef:
    Binnen een half uur zijn we van 30 naar 21 graden gegaan.
    Hoe dan o.o? Wel een fijnere temperatuur dan 30 :')

    nog steeds 32 graden hier (joehoe)


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Het is hier zo fucking warm en ik ben momenteel niet te genieten vanwege de pijn die mijn verstandskies veroorzaakt. Ugh ):


    26 - 02 - '16

    Teleurstellingen, alweer


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."

    In een uur van 30 naar 21 graden lol


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    1kh0uv4nw0r57j3 schreef:
    (...)
    nog steeds 32 graden hier (joehoe)

    Hou die 32 graden maar :')


    Seasons will change, but I shall remain

    Oscura schreef:
    (...)
    Hou die 32 graden maar :')

    neeeee, ik word gek (no_chears)


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    maar echt als mijn kat niet thuis komt ga ik echt iemand vermoorden en het is waarschijnlijk mezelf


    i put the fun in funeral

    Ik wil echt niet volgende week...


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Joepieeeeeeeee ik heb een kleedje gevonden voor de proclamatie!!! *O*


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Haha ik heb allemaal leuke screenshots van F13 gemaakt maar geen twitter meer om ze op te gooien en geen vrienden om ze mee te delen hahahahhahahaahahaa kill me.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Oh shit help, m'n vriend/ex stuurt me net een berichtje dat hij de dark souls 3 season pass heeft gehaald en nu durf/wil ik eigenlijk niet reageren want ik heb geen zin om te doen alsof alles zomaar goed en oke is want dat is het niet maar als ik helemaal niks zeg, wordt hij boos en praat ie nooit meer tegen me, kutzooi.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    TinyTina schreef:
    Oh shit help, m'n vriend/ex stuurt me net een berichtje dat hij de dark souls 3 season pass heeft gehaald en nu durf/wil ik eigenlijk niet reageren want ik heb geen zin om te doen alsof alles zomaar goed en oke is want dat is het niet maar als ik helemaal niks zeg, wordt hij boos en praat ie nooit meer tegen me, kutzooi.


    Een ex ben je beter kwijt dan rijk, nietwaar? Kan me zo voorstellen dat contact behouden namelijk juist voor moeilijkheden zorgt? Hugs anyways. <3

    ~
    Ik hoop echt dat dit middel werkt. Anders ben ik radeloos. :/


    Smile. You're beautiful. <3

    TinyTina schreef:
    Oh shit help, m'n vriend/ex stuurt me net een berichtje dat hij de dark souls 3 season pass heeft gehaald en nu durf/wil ik eigenlijk niet reageren want ik heb geen zin om te doen alsof alles zomaar goed en oke is want dat is het niet maar als ik helemaal niks zeg, wordt hij boos en praat ie nooit meer tegen me, kutzooi.

    idk, mij kennende had ik gereageerd rip
    het is wel een soort manier van te laten zien 'ik heb spijt maar durf dat niet te zeggen dus ik doe maar dit'


    LaAt ZiEn WiE jE bENt