• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of is je ijsje niet lekker of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2017 - 11:43 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik weet niet of dit raar is of niehiehiehiet.


    Tijd voor koffie.

    Dit was echt het meest slechte idee aller tijden.


    i wanna die with you once or twice.

    I am feeling jealous of fictional characters?????


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Dit moest ik niet weten?
    Moraal: zoek niet té hard naar de afstandsbediening van de airco in de kamer van mijn ouders...


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Imayoshi schreef:
    Dit moest ik niet weten?
    Moraal: zoek niet té hard naar de afstandsbediening van de airco in de kamer van mijn ouders...


    is er gebeurd wat ik DENK dat er gebeurd is?


    Heaven is a place that we all have

    Ads schreef:
    (...)

    is er gebeurd wat ik DENK dat er gebeurd is?

    Ze zijn niet thuis fyi xd


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Imayoshi schreef:
    (...)
    Ze zijn niet thuis fyi xd


    oke is er dan gebeurd WAT IK DENK dat er gebeurd is??


    Heaven is a place that we all have

    ^Donno.

    Damn. I'm more sleepdeprived than I initially thought. euj


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Oké, dus ik volg deze soap helemaal niet echt buiten wat ik zie in Tumblrposts, maar ik ken letterlijk het hele plot van dit vervloekte ship in ondraaglijk detail en in de tag is er nu een gifset van die ene keer dat personage A half huilend tegen personage B aanleunde voor steun omdat hij het moeilijk had met het proces tegen zijn vader dat ging over het feit dat die vader hem in zijn jeugd misbruikt had en een """parallel""" gif waarin personage B op ongeveer dezelfde manier tegen personage A aanleunt voor steun, maar dan is de context dat personage B net tegen A heeft gezegd dat hij is vreemdgegaan met een ex in het gloednieuwe bed van A en B terwijl personage A in de gevangenis zat en ze letterlijk net een week waren getrouwd

    ....... wat me niet helemáál een situatie lijkt waarin je echt denkt awww, arme B en wat een prachtige parallel is dit toch, maar you know, misschien is dat gewoon mijn scepticisme

    Deze show is WILD

    Also: er schijnt ergens een "toilet scene" te zijn die mensen intens gelukkig maakt, al heb ik geen idee waarom


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    'British politician wants death penalty for suicide bombers.'
    Wie gaat het haar vertellen?


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    ik had iets van ik ga nuchter en vroeg slapen tussen een en twee uur hallo het is acht uur


    Tijd voor koffie.

    Mensen, zorg er alsjeblieft voor dat je genoeg drinkt met dit weer. Ga niet eigenwijs zijn en niet drinken, omdat je "geen dorst hebt", want voor je het weet lig je op de grond. Dus people, if you love your body, take care of it c:

    [ bericht aangepast op 27 mei 2017 - 8:26 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nog twee daagjes knallen en dan kan ik dit vak hopelijk achter mij laten.

    Edit: 55555 posts. Yay.

    [ bericht aangepast op 27 mei 2017 - 9:21 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    oke ik ben officieel dood want ik heb niet genoeg water gedronken vannacht


    Heaven is a place that we all have

    Square schreef:
    Ik ben mogelijk een tikkeltje optimistisch geweest over de hoeveelheid sla die ik als één persoon kan eten. Alweer.


    Inge ik zweer het duurt jaren om hier vanaf te komen


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.