• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of is je ijsje niet lekker of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2017 - 11:43 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Shout out naar mijn moeder om het haar prioriteit te maken mijn zelfvertrouwen helemaal de grond in te boren, first thing in the morning door me dik te noemen
    Thx. Ik zit nu helemaal niet op de badkamergrond te huilen in mn eentje omdat ik mezelf zo al genoeg haat.


    soul made of stardust and chaos.

    My biggest fear is losing people so when stuff like this happens that fear gets too real and now I'm just scared and crying and I hate it.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.


    Waardeer deze gif. En de film. Want de film was awesome.

    Krolock schreef:


    Waardeer deze gif. En de film. Want de film was awesome.

    Yap yap yap.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Me: ik moet echt gaan afvallen..
    Also me: Loook food!!
    En dan helpt het niet dat je feeders in je omgeving hebt die je van alles aanbieden..


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    joepieeeeeeeeeee ik heb de smileys terug omg dit maakt me oprecht heel blij *O*
    ah god dit is leuk


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Firgun schreef:
    joepieeeeeeeeeee ik heb de smileys terug omg dit maakt me oprecht heel blij *O*
    ah god dit is leuk

    (banana)


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik moet nog huiswerk maken... maar ik heb écht geen zin. Tijd om huiswerk uit te blijven stellen tot het laatste moment. :')

    1kh0uv4nw0r57j3 schreef:
    (...)
    (banana)


    hahahaha die was ik bijna vergeten. echt de beste smiley die er is, dat. :Y)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Firgun schreef:
    (...)

    hahahaha die was ik bijna vergeten. echt de beste smiley die er is, dat. :Y)

    (wbw) dezeeeee


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik wil doctor whooooooo. Maar vanavond duurt nog zo lang.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Baudelaire schreef:
    (...)

    Inge ik zweer het duurt jaren om hier vanaf te komen


    Ik trok deze conclusie achteraf, dus die jaren zijn gelukkig inmiddels al voorbij, maar ahhh je hebt wel gelijk. Als ik gisteren niet een halve krop hersenloos naar binnen zou hebben gewerkt alsof het chips was, zou ik er nog een decennium aan vast hebben gezeten


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    "I don't feel sad. I don't feel anything."


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    What the fuck.


    Tijd voor koffie.

    Shit shit shit, dit is niet helemaal oké.


    Tijd voor koffie.