• Donderdag ben ik samen met mijn vriend spontaan naar Amsterdam gegaan en toen hebben we gewoon lekker door de stad gelopen. Gezien wij beiden gamers zijn, gingen we bij de popcult naar binnen.
    Een paar maanden geleden had ik hier ook al wat gekocht, omdat ik helemaal fan van de LoZ(legend of Zelda) games ben. Dit was een pet, die mijn vriend uiteindelijk draagt, hahah.
    Uiteindelijk zag ik een jurk in mijn maat hangen en ik ging hem passen. Ik ben iemand die NOOIT jurken draagt en zich er heel onzeker in voelt, maar ik trok deze aan en ik voelde mij zo goed dat ik hem gekocht heb. Het is ook van LoZ en deze kan mijn vriend niet jatten, hehe.
    Vandaag heb ik de jurk voor het eerst aan, maar gezien ik donderdag ook mijn middenvoetsbeentje heb gebroken en hierdoor in het gips zit, kan ik alleen een foto showen waarop ik zit ^^

    Het gaat om deze jurk;



    En hier heb ik hem aan;




    Wanneer hebben jullie voor het laatst iets gekocht waar je je zo goed en zelfverzekerd in voelt?

    [ bericht aangepast op 27 mei 2017 - 14:35 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Leuke jurk! Beterschap met je middenvoetsbeentje. Mocht je nog van plan zijn om scrabble te gaan spelen, dit is een goed woord ervoor. Hoewel ik betwijfel of er genoeg letters op een plankje liggen om dit woord te maken.

    Kun je die pet niet gewoon terug krijgen? Ik bedoel, je hebt nu een outfit om hem mee te combineren.

    Ik neem aan dat je het middenvoetsbeentje hebt gebroken nadat je door Amsterdam bent geslenterd, want het lijkt me pijnlijk om door een stad te slenteren met een hele pijnlijke voet.


    Physics is awesome

    Leuke jurk! (:


    26 - 02 - '16

    MacGyver schreef:
    Leuke jurk! Beterschap met je middenvoetsbeentje. Mocht je nog van plan zijn om scrabble te gaan spelen, dit is een goed woord ervoor. Hoewel ik betwijfel of er genoeg letters op een plankje liggen om dit woord te maken.

    Kun je die pet niet gewoon terug krijgen? Ik bedoel, je hebt nu een outfit om hem mee te combineren.

    Ik neem aan dat je het middenvoetsbeentje hebt gebroken nadat je door Amsterdam bent geslenterd, want het lijkt me pijnlijk om door een stad te slenteren met een hele pijnlijke voet.


    Dank je, zal ik onthouden, hahah!

    Jaa, die kan ik gewoon terugkrijgen hoor, maar hij staat hem toch beter, dus hij mag hem dragen ^^

    Ik heb ergens uit woede tegenaan geschopt op het busstation en toen voelde ik eigenlijk meteen al dat het gebroken was. Met de bus terug naar Purmerend gegaan en bij het ziekenhuis uitgestapt.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wat gaaf! Het is altijd een fijn gevoel om een kledingstuk te vinden waar je zo'n gevoel bij hebt. Het staat je goed. (bloos)

    Ik heb één broek die superfijn zit en zakken heeft en nooit afzakt en er ook gewoon heel goed uitziet, en die is inmiddels niet meer echt nieuw, maar daar ben ik nog steeds ontzettend blij mee. Dat is alleen niet echt buiten mijn comfortzone, haha, want het is een doodgewone lange broek zoals ik praktisch altijd draag. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wat een mooie jurk!
    Ik ben totaal geen jurkenmens, maar deze is echt awesome!

    LittleOwlet schreef:
    (...)

    Dank je, zal ik onthouden, hahah!

    Jaa, die kan ik gewoon terugkrijgen hoor, maar hij staat hem toch beter, dus hij mag hem dragen ^^

    Ik heb ergens uit woede tegenaan geschopt op het busstation en toen voelde ik eigenlijk meteen al dat het gebroken was. Met de bus terug naar Purmerend gegaan en bij het ziekenhuis uitgestapt.


    Awh, wat lief dat hij hem mag dragen.

    Ik vind het echt knap dat je nog helemaal naar Purmerend bent gegaan om naar het ziekenhuis te gaan. Ik had gewoon mijn moeder gebeld en gevraagd of ze me niet even zou kunnen ophalen.


    Physics is awesome

    MacGyver schreef:
    (...)

    Awh, wat lief dat hij hem mag dragen.

    Ik vind het echt knap dat je nog helemaal naar Purmerend bent gegaan om naar het ziekenhuis te gaan. Ik had gewoon mijn moeder gebeld en gevraagd of ze me niet even zou kunnen ophalen.


    Beiden ouders stonden op de markt, anders had mam mij zeker wel opgepikt xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Smyth schreef:
    Leuke jurk! (:


    16 - 09 - '17

    Wat een ontzettend leuke, toffe jurk! Staat je goed :)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Wat een leuke jurk!


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Super leuke jurk
    Pff succes hoor gips met dit weer
    Ik heb voor n bruiloft een blauw kort jurkje waarin ik me heel fijn voel


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Whoa, die is echt gaaf en hij staat je goed!
    Zelf ben ik ook geen jurkenmens, de enige jurk die ik heb was voor de bruiloft van mijn moeder en daar voelde ik me ook goed genoeg in. Anders had ik het namelijk niet gedaan, haha.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Smyth schreef:
    Leuke jurk! (:


    Prachtig is de onsterfelijkheid maar wat doen wij in de tussentijd? ~ J. Bernlef

    Thanks iedereen (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Omg, wat gaaf! Ik ben zelf ook een hele grote fan van Legend of Zelda.(wbw)
    Anyways, ik heb pas heel wat kleding gekocht waar ik mij een stuk zelfverzekerder in voel dan bij mij vorige kleding.