• Donderdag ben ik samen met mijn vriend spontaan naar Amsterdam gegaan en toen hebben we gewoon lekker door de stad gelopen. Gezien wij beiden gamers zijn, gingen we bij de popcult naar binnen.
    Een paar maanden geleden had ik hier ook al wat gekocht, omdat ik helemaal fan van de LoZ(legend of Zelda) games ben. Dit was een pet, die mijn vriend uiteindelijk draagt, hahah.
    Uiteindelijk zag ik een jurk in mijn maat hangen en ik ging hem passen. Ik ben iemand die NOOIT jurken draagt en zich er heel onzeker in voelt, maar ik trok deze aan en ik voelde mij zo goed dat ik hem gekocht heb. Het is ook van LoZ en deze kan mijn vriend niet jatten, hehe.
    Vandaag heb ik de jurk voor het eerst aan, maar gezien ik donderdag ook mijn middenvoetsbeentje heb gebroken en hierdoor in het gips zit, kan ik alleen een foto showen waarop ik zit ^^

    Het gaat om deze jurk;



    En hier heb ik hem aan;




    Wanneer hebben jullie voor het laatst iets gekocht waar je je zo goed en zelfverzekerd in voelt?

    [ bericht aangepast op 27 mei 2017 - 14:35 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hele mooie jurk!

    Ik had een jurk via aliexpress besteld en hij past ook nog (lol het is een wonder). Maar het is meer een rode loper jurk dan een jurk wat ik kan aandoen bij een gala ofzo. Dus waarschijnlijk kan ik hem nooit echt aandoen. Maar hij is wel heel mooi.


    Alleen maar tranen van geluk

    Adele schreef:
    Hele mooie jurk!

    Ik had een jurk via aliexpress besteld en hij past ook nog (lol het is een wonder). Maar het is meer een rode loper jurk dan een jurk wat ik kan aandoen bij een gala ofzo. Dus waarschijnlijk kan ik hem nooit echt aandoen. Maar hij is wel heel mooi.


    Je weet maar nooit, misschien kun je hem een keer wel aantrekken. Ik koop ook wel eens wat en dan kan ik het later toch gebruiken.


    Physics is awesome

    Wat een leuke jurk! Hier ook een Zelda fan! :)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Oeh leuk! Staat je goed hoor!

    Ik heb dit weekend ook een nieuwe jurk gekocht. Ben er helemaal blij mee c:


    Inspiration can hit you any time