• Hooi beste users van heel de wereld,

    Zoals jullie weten was het Hemelvaartweekend en ging ik drie daagjes werken in het zonnige Plopsaland. Helaas ben ik daar gisteren onwel geworden door de zon. Alles had niet zo ernstig geweest, ware het niet dat er ook nog stress en een paniekaanval bij kwamen. Daarom werd ik met de ambulance naar het ziekenhuis gebracht. Geen nood, ben ondertussen terug thuis en ongeveer levend.(;
    Nu moet ik me wel vragen gaan beginnen stellen, want die stress is er wel al een tijdje en nu ik merk dat het een heel venijnige kant heeft, moet ik wel conclusies trekken. En dit zijn ze:
    - Meer afstand nemen van mijn klasgroep, aangezien het daar alles behalve gezellig is.
    - Quizlet terug als een vrijetijdsbezigheid omvormen, wat niet inhoud dat ik stop als mod, maar ik moet gaan bekijken hoe ik het beter inplan.
    - School herorganiseren
    Ondanks ik in Plopsa ziek ben geworden, staat het er niet bij, omdat ik juist tot rust kom in het park, de zon was gewoon de dooddoener (wie heeft dat ding zelfs uitgevonden?)

    Dit is even de korte samenvatting voor jullie, dan weten jullie tenminste hoe of wat.(:

    Liefs Jarne,
    P.S.
    Vijf dagen van rouw is veel te veel, drie zal wel volstaan. En met een minuutje stilte ben ik ook al tevreden, dat hoeven er geen twee te zijn.^^


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik hoop voor je dat je je snel weer beter voelt (:

    (Wil je dat we ons tijdens de dagen van rouw kleden in het zwart of mogen we zelf een kleur kiezen?)


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik stel voor dat we twaalf dagen van nationale rouw nemen.
    Ik wist 't niet van je onwelgewordenheid (wow is me dat even geen woord :')), maar ik hoop dat het snel beter met je gaat en dat je jezelf snel weer springlevend as always voelt! c:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    't werd begot tijd 😊

    nee grapje maar get better soon jarny


    Heaven is a place that we all have

    Oh heftig.. Beterschap in ieder geval! Maar even beter om aan jezelf te denken ja ^^


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Heel veel succes en beterschap, Jarne. Onwel worden door de hitte/zon is wel een van de meest stomme dingen op deze wereld, ik weet hoe het voelt.

    [ bericht aangepast op 28 mei 2017 - 21:42 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Oh jezus, beterschap Jarne!


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Beterschap! En gewoon even een tijdje goed rust nemen! Succes


    It's never gonna happen, Guys.

    Jeetje wat heftig D:
    Heel veel beterschap toegewenst!


    26 - 02 - '16

    Nawh, arme, beterschap!!

    Als je airco hebt, raad ik aan om daarin te gaan liggen met flesje koud water. Dus koelkast water met ijs erin. En gewoon veel slapen en voordat je het weet, voel je je alweer beter.


    -

    Ambulance? :O

    Beterschap schat!

    Nawh, Jarne! Heel veel beterschap!


    16 - 09 - '17

    Oh wow, beterschap! 😬


    Caution first, always.

    N'awh, veel beterschap Jarne!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Veel beterschap en ik hoop dat je snel weer terug komt!

    Beterschap! D:


    The sun will rise and we will try again.