• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of is je ijsje niet lekker of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 30 mei 2017 - 14:28 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Fuck shit schijt ik had Microsoft NEVER EVER laten updaten. Al mijn bestanden doen moeilijk bij het openen, opslaan en ik had nog iets open staan van zo'n 1000 woorden en dat is helemaal weg en ik heb geen back-up. Mag ik even gaan huilen?

    Haha ohja, morgen een belangrijke frans-toets, vanavond een deadline van een ontzettend grote analyse en ik moet nog beginnen en CKV project due today. Yay.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Oh heh, zijn de emoticonplaatjes veranderd in de gb? Wat leuk. 8D


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mirinae schreef:
    Oh heh, zijn de emoticonplaatjes veranderd in de gb? Wat leuk. 8D


    Ik zie niets? <- mobiel though.

    ~
    Muuuhhhh. Ik wil al je chaq (of hoe je t ook spellen mag) in de prullenbak gooien en dat je stopt. D:


    Smile. You're beautiful. <3

    Experimenteren met voedsel is leuk! Ook als het gelijk goed gaat C:


    26 - 02 - '16

    Kalokagathia schreef:
    (...)
    Ik zie niets? <- mobiel though.

    ~
    Muuuhhhh. Ik wil al je chaq (of hoe je t ook spellen mag) in de prullenbak gooien en dat je stopt. D:

    Net even gecheckt. Het is alleen op computer te zien.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Smyth schreef:
    Experimenteren met voedsel is leuk! Ook als het gelijk goed gaat C:


    Wanneer mag ik aanschuiven? Het zag er goed uit :Y)
    ----
    Meh, nog steeds ziek :c Hopelijk voel ik me morgen beter, want ik wil naar stage. Daarnaadt heb ik vandaag al een examen gemist en kan ik het mij niet veroorloven nog meer te missen/achter te gaan lopen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Mirinae schreef:
    (...)
    Net even gecheckt. Het is alleen op computer te zien.


    Ooh okii ^^


    Smile. You're beautiful. <3

    Botteghin schreef:
    (...)

    Wanneer mag ik aanschuiven? Het zag er goed uit :Y)
    ----
    Meh, nog steeds ziek :c Hopelijk voel ik me morgen beter, want ik wil naar stage. Daarnaadt heb ik vandaag al een examen gemist en kan ik het mij niet veroorloven nog meer te missen/achter te gaan lopen.


    Het was best oké, maar volgende keer ga ik de chilipoeder niet weglaten. C:
    Misschien moet ik maar eens een restaurant afhuren, Quizlet uitnodigen en de sterren van de hemel koken :3


    26 - 02 - '16




    HAHAHAHAHHAHAH sorry. Raap me op pls


    26 - 02 - '16

    Oh, maar je kan dus blijkbaar niet meer je GB's aanpassen wanneer je iets hebt opgefuckt. . .


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Okay, dit aanbod is wel heeeeuuuul aantrekkelijk. Maar nee, Sofie, je hebt hier geen ene moer aan -.-"


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik kan dit niet meer. Ik kap ermee.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    WHY CAN'T I CHOOSE?!
    Blugh, ik weet gewoon echt niet of ik de officiële replica van Noble Collections moet kopen (waar ik wel gewoon een fortuin aan moet uitgeven) of een goedkope van ebay waarvan ik het niet zeker weet. WHY THOUGH


    Deep inside, I've never felt alive

    Meh, had precies toch net iets meer verwacht van m'n 18e verjaardag :/


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Dode vogels vanonder het dak halen en uitwerpselen scheppen van marters zijn nou niet bepaald m'n favo bezigheden voor mijn pauzes tbfh


    Sidera nostra contrahent solem lunamque