• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of is je ijsje niet lekker of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 30 mei 2017 - 14:28 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Bus heeft tien minuten vertraging. How even


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Moeten jullie nou constant achter m'n rug om bespreken wat ik allemaal zeg en het constant verkeerd opvatten? Ik ben het zo beu om me te moeten verdedigen terwijl jullie 0,0 moeite doen om het van mijn kant te bekijken.

    [ bericht aangepast op 31 mei 2017 - 16:28 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Fucking kutzooi there is no way in hell dat ik dat stuk ga doen. Dit is idee is zó shit


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Hij heeft me gedumpt omdat hij geen toekomst met me ziet. Omdat ik geen baan heb, en zij wel. Hij vond geld en logica belangrijker. En nu zie ik geen toekomst meer in mezelf.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    TinyTina schreef:
    Hij heeft me gedumpt omdat hij geen toekomst met me ziet. Omdat ik geen baan heb, en zij wel. Hij vond geld en logica belangrijker. En nu zie ik geen toekomst meer in mezelf.


    Heyo ik spreek uit ervaring, dit is mij ook overkomen. Karma comes around trust me. Binnen de kortste keren gaat daar iets mis en in return bij jou wat goed. *Hugs*


    The truth is out there.

    Loser


    16 - 09 - '17

    Het wordt echt zo'n tijd dat er weer eens een film met Joaquin Phoenix uitkomt wtf


    Caution first, always.

    afkhjlsddj HOW DID I END UP IN THIS MESS.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Nee nee nee, alsjeblieft niet. Het is een ontzettend stom, respectloos en onorigineel idee, waar ik als beste schrijver van jullie fucking allemaal geen fluit mee kan. No way in hell, bro

    moet uiteindelijk waarschijnlijk toch. Please, please kill me. Waarom blijf ik met dat groepjes maken toch altijd over en verlies ik altijd zo'n discussie?


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    So... I bought an iphone.....


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Bathsheba schreef:
    So... I bought an iphone.....

    Hahahahah. Welke? ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Captain_Obvious schreef:
    (...)
    Hahahahah. Welke? ^^

    6, maar wel een refurbished want moneys en zo.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Bathsheba schreef:
    (...)
    6, maar wel een refurbished want moneys en zo.

    Niiice!

    //
    Trump is helemaal gek geworden. Ohnee, dat was hij al. KUTZOOI


    Deep inside, I've never felt alive

    Drie achtereenvolgende LJH's met Galavant gifs en nu een Galavantgerelateerde username and I'm happy.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Gareth schreef:
    Drie achtereenvolgende LJH's met Galavant gifs en nu een Galavantgerelateerde username and I'm happy.


    She's imperfect but she tries