• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of is je ijsje niet lekker of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 30 mei 2017 - 14:28 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    als je drie maanden de tijd neemt om mijn taak te verbeteren mag je me godverdomme wel wat meer geven dan een ZEVEN jongen


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Tad schreef:
    (...)





    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    ach ja ik zal wel niet mogen zeuren gezien mijn aarderijkskundeleerkracht me vandaag een totaal 8,5 gegeven heeft voor een test van drie vragen waar ik respectievelijk 3/5, 3/3 en 0.5/2 op gescoord heb

    [ bericht aangepast op 31 mei 2017 - 22:21 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Dat moment waarop je tentamen waarvoor je 24 uur hebt verandert in een letterlijk 24-uurs tentamen. RIP


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Quintana schreef:
    Dat moment waarop je tentamen waarvoor je 24 uur hebt verandert in een letterlijk 24-uurs tentamen. RIP


    Wacht, wat? D:

    Ik kwam hier om stress te uiten over mijn scriptie die ik nog niet af heb en binnen een uur naar mijn docent gemaild moet hebben (STRESS), maar nu ben ik enigszins geïntimideerd door het idee van vierentwintig uur achter elkaar in een collegezaal vragen zitten beantwoorden. Ik... neem aan dat dat beeld niet klopt? Zeg alsjeblieft dat dat beeld niet klopt. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Not even going to bother to ask this time, lol.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik ben zo'n mislukking. En op deze manier kán ik niet eens leven. Letterlijk. Kan er echt niet iemand even met een toverstafje zwaaien en me beter maken?


    Smile. You're beautiful. <3

    Ik heb echt een dikke Tinder verslaving.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Wat the hell ben ik aan het doen? Ik ga dat stomme stuk van jullie echt niet opvoeren. No way. Nah-ah. Ik ga juist de docent mailen over oplossingen, dus waarom zeg ik net dit in de appgroep? Waarom doe ik mijzelf dit aaann? D:

    Wel nu mijn analyse af, die voor twee dagen werk er nog best netjes uitziet (nerd)


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    en eindelijk beseft iedereen zich dat ik hier dus niks mee te maken had. Nare, nare mensen.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Hypocriet


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."

    Ik wilde informatie over het laten trekken van een verstandskies..

    "Het trekken van mijn verstandskies werd een bloedbad"


    Had ik het maar niet opgezocht 😨


    26 - 02 - '16

    Pessimist


    Deep inside, I've never felt alive

    Donkey


    Tijd voor koffie.

    Square schreef:
    (...)

    Wacht, wat? D:

    Ik kwam hier om stress te uiten over mijn scriptie die ik nog niet af heb en binnen een uur naar mijn docent gemaild moet hebben (STRESS), maar nu ben ik enigszins geïntimideerd door het idee van vierentwintig uur achter elkaar in een collegezaal vragen zitten beantwoorden. Ik... neem aan dat dat beeld niet klopt? Zeg alsjeblieft dat dat beeld niet klopt. (krul)

    Haha nee ik zit thuis maar ik vrees dat ik vannacht niet aan m'n acht uur slaap ga komen lol
    Had van vanmiddag 16.00 tot morgen 16.00 :'D


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.