• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of is je ijsje niet lekker of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 30 mei 2017 - 14:28 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    AAAAAAAAAaaaahhhhhhh.

    Hoi.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Kasamatsu schreef:
    Dode vogels vanonder het dak halen en uitwerpselen scheppen van marters zijn nou niet bepaald m'n favo bezigheden voor mijn pauzes tbfh


    Echt niet? Dat is toch iedereens favoriete bezigheid...


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    En dan plast de kat ook nog eens op het bed van m'n broertje. Aan de ene kant ben ik pissed off, aan de andere kant moet ik toch wel lachen omdat het het bed van m'n broertje is


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Whoa, die hond is echt een vreemd beest. Zo baasje zo huisdier?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Allemaal heel leuk dat je opeens zoveel wil doen, maar srsly, ik ben het echt zat om bijna alles samen te doen. Just leave me alone for one fucking day! Jarenlang kwam je amper op bezoek en deed je nooit iets met ons en sinds kort ga je ons nog vertellen waar we heen moeten, alleen omdat jij dat per se wil. Steek dat chinees eten waar de zon niet schijnt, mens! Als ik geen zin heb om mee te gaan, laat me dan toch gewoon met rust en stop verdomme toch eens met dat gezeur van je! Soms heb ik echt zin om je eens op je bek te slaan.


    16 - 09 - '17

    Ik had kunnen weten dat dit geen film was voor het slapen gaan. Holy guacamole, heel mijn huid gloeit. Zo intens. So sad.


    She's imperfect but she tries

    Im a single pringle again and im so happy. I feel bad for breaking up with him, but I believe it's better this way.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Someday I'll talk about it,
    One day I'll mention it to you,
    Someday I've be over this,
    And move on like you,
    Move on like you

    I'm ready to go ‒ I'm ready to leave
    Why don't you answer the radio?
    I'm ready to go ‒ just watch me leave
    It's so hard to see when I'm on my way down.


    This ain't no place for no better man.

    Honestly, ik ben aan het dood gaan van de stress. Ik moet een heel verslag afmaken, een visualisatie maken voor een project en een video maken en editten voordat ik naar Barcelona ga en zodra ik terug kom moet ik voor Q wat deadlines halen, twee presentaties voor eindbeoordelingen voor bereiden (zowel in een groep als individueel), een ted talk voorbereiden en geven, beginnen met de edit voor onze film en die afhebben voor 8 juni en ik moet ook nog dat verslag perfectioneren en inleveren. Honestly. Ik heb geen tijd hiervoor. Dit past niet.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik ben moe en ik heb geen zin en baaahhhh


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Waar blijft die zomervakantie. Cause I need it.

    Ik zit echt in een stront saaie les.

    Ik heb het echt gehad met de slapeloze nachten en kiespijn, met daar gratis bij m'n begriploze ouders.


    26 - 02 - '16

    MissEdgy schreef:
    Ik zit echt in een stront saaie les.

    ahahaha ik heb straks natuurkunde, rip


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Oké, dit keer MOET het echt af, jij doperwt. DOE HET.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan