• Informatie!

    Object kiezen
    Na het inschrijven zullen de deelnemers één voor één een kamer binnengeroepen worden waar allerlei objecten uitgestald zijn. Dit is niet zomaar doelloze prullaria, het is de belangrijkste keuze die jij in je gehele leven zult maken.
    Elk object op de tafel correspondeert met één van onze geliefde creaturen.
    Eenmaal gekozen is er geen weg meer terug, dan staan zowel jij als je object aan elkaar gekoppeld en kan het object ook niet meer gekozen worden.
    Het corresponderende wezen zal hetgeen zijn wat jij moet zien te overleven in 'The Valley'. Je corresponderende wezen zal voor het grootste gedeelte ook alleen maar achter jouw aan zitten, tenzij hij echt niet om de andere aanwezigen heen kan en het zelfverdediging is. LET OP: Je mag elkaars creatuur niet vermoorden.


    Pakketten:

    Door middel van een loting zal een pakket aan elke deelnemer gekoppeld worden. Deze bepaald je start positie in 'The Death Games'.
    Dit kan het makkelijker voor je maken of moeilijker. Heb je een relatief simpel wezen maar pakket zwart, dan zou je nog moeite kunnen krijgen.
    Heb je pakket goud en een moeilijk wezen, dan zijn je kansen om te overleven al een stukje groter.


    Wat zit erin?

    Goud
    - Schuilplaats
    - Eten
    - Jachtmes
    - Kleine survivalkit
    - Pistool met 3 kogels
    - Aanvullend EHBO kistje
    - Plattegrond

    Groen
    - Schuilplaats
    - Jachtmes
    - Kleine survivalkit
    - Aanvullend EHBO kistje
    - Plattegrond

    Blauw
    - Jachtmes
    - EHBO kistje
    - Plattegrond

    Rood

    - Jachtmes
    - Plattegrond

    Zwart
    - Plattegrond


    In het kleine survivalpakket zit het volgende :
    -Touw
    - Vuurstarter
    - 5 waterzuiveringstabletten
    - Kompas
    - Onderkoelingsdeken
    - Druivensuiker strip van 10 tabletten
    - Desinfecterende doekjes

    EHBO Kistje
    - 3x rollen snelverband
    - 10x pleisters
    - 5x Hechtpleisters
    - 1x Hechtdraad 1 meter
    - 1x pincet
    - 1x Mitelladoek
    - 1x Strip met 10 pijnstil tabletten



    Zodra iedereen diens object en pakket heeft
    worden de deelnemers in 'the Valley' los gelaten en is het jouw taak
    om drie gehele dagen te overleven. De volle 72 uur.
    Elke creatuur heeft een zwakke plek.
    Lichamelijk, mentaal of een voorwerp.
    Dit gegeven is iets waar je ook achteraan kan jagen.
    Dit zal je de mogelijkheid geven om het te doden of te onderdrukken.
    Deze dingen zijn verspreid door 'The Valley' heen, dus blijf zoeken.

    De indeling:

    Word bekend gemaakt zodra het begint.




    Welkom!

    Ik had deze RPG een jaar geleden ook al gestart, maar toen kwam ik achter wat mankementen waardoor die relatief snel vast liep.
    Het idee is echter in mijn hoofd blijven dolen, dus ik bedacht om het opnieuw te proberen.


    Laat ik mezelf voorstellen. Ik ben jullie host dit jaar 'Lady Death'. Ja ik weet het, niet echt een originele naam. Who cares?

    'The Death Games' is een glorieuze happening dat elk jaar gehouden word.
    Het houdt in dat een tiental mensen zich inschrijven bij ons om zich vrijwillig over te leveren aan onze zorgen.
    Wees behoed, onze zorgen moet je niet al te hoog in het vaandel nemen, want het heet niet voor niets 'The Death Games'. Wij zullen er enkel voor zorgen dat jij je de komende drie opvolgende dagen zeker niet zult vervelen.Lees de informatie goed door en als jullie verder nog vragen hebben, hoor ik het graag.


    - Plattegrond van 'The Valley' komt binnenkort-


    Een aantal regels:
    - Elkaar helpen is toegestaan.
    - Elkaar vermoorden is toegestaan.
    - Elkaars creatuur vermoorden is NIET toegestaan.
    - Delen in pakketten is NIET toegestaan.
    - Meerdere inschrijvingen uit dezelfde familie is toegestaan.
    - Vriendengroepen zijn toegestaan.
    - Dingen meenemen vanaf huis is NIET toegestaan.

    Dus nog even in het kort;
    STAP 1: Schrijf je in.
    STAP 2: Kies een object.
    STAP 3: Ontvang je pakket.
    STAP 4: Betreed 'The Valley'
    STAP 5: Probeer te overleven.
    STAP 6: Win.

    Verdere procedure informatie word verstrekt aan de balie bij de start.

    De prijzen zijn als volgt
    - Meedoen is gratis.
    - Bij overlijden : Niets.
    - Enkel overleven : 100.000 euro.
    - Overleven + Dood van het creatuur : 500.000 euro

    Objecten waaruit gekozen kan worden: *Meerdere objecten zijn nog in de maak*

    Bol wol
    Bokaal met water
    Opgezette vleermuis
    Een kandelaar met drie kaarsen × Whitesnake
    Een lichtblauw dagboek × ModernFamily[/s]
    Spiegel × [q]Caligosus

    Muziekdoosje ×
    Zilveren kam × Olive
    Grote dennenappel × WrittenWords
    Een speel set Mikado × ModernFamily
    Amulet
    Zonnebril
    Oude Griekse vaas
    Een bosje koperkleurig haar
    Een houten fluitje × Reigns
    Kleurrijke speelblokken
    Schelp
    Kroontjesveer × WizardnightM
    Een bosje tulpen
    Zijden sjaal
    Pot met chocolade koekjes × Sterrenregen
    Perkamenten scroll
    Een glas rode wijn
    Kleien beeldje van een ster
    Vlindervleugels
    Rood lapje stof
    Hertengewei
    Wiskundeboek × Stenenlikker
    Portret van victoriaans vrouwengroepje × M0NA
    Gouden gordel met bloedrode robijnen
    Sneeuwklokje
    Rood met witte zuurstok
    mondkapje
    Plastic stokje




    Bij het onderteken van een verklaring van dat je vrijwillig meedoet en de organisatie niet verantwoordelijk kan worden gesteld voor je dood vind je op een tafeltje ernaast het inschrijfformulier. Graag het volgende vermelden en bijvoegen;

    Naam:
    Leeftijd: 18+
    Geslacht:
    Nationaliteit:
    Object:
    Bijlage 1: foto + Verdere uiterlijke kenmerken:
    Karaktereigenschappen:
    Angsten {Wees gerust, hier doen we niet echt iets mee}:
    Verleden / familie:
    Sterke punten:
    Zwakke punten:
    Eventuele mededelingen:
    Reden van meedoen:



    Regels van de RPG

    > 16+ is toegestaan
    > Grof taalgebruik is toegestaan, maar hou het netjes.
    > Stukjes het liefst niet korter dan 250 woorden.
    > Ga normaal met elkaar om en vermoord niet zomaar out of the blue andermans personages.
    > Gelieve alleen vanuit je eigen personage handelen, dus niet die van anderen 'overnemen'.
    > OOC tussen <> [] of {}, desnoods een andere kleur.
    > Graag de naam van het personage bovenaan elke post.
    > Max. 2 personages per persoon.
    > Geen METAGAMING.
    > Naamsveranderingen graag doorgeven.



    Deelnemers

    Vrouwen

    × Cornelia Eloïse Aisling × DreamerN × Nog even afwachten... (:
    × Zoe Anthea Rhoda × WrittenWords × Grote Dennenappel × Treant/Ent
    × Amber Garabi Parkinson × Carneliana × Pot met chocoladekoekjes × Krampus
    × Lyrea Igantia Nalo × Caligosus × Spiegel × Bloody Mary
    × Olive Emi Jackson × EIysia × Zilveren kam × Banshee
    × Gereserveerd voor choclaw
    × Carol Jacobsen × ModernFamily × Lichtblauw Dagboek × Zombiefamilie Tinbar
    × Christine Niven × Whitesnake × Kandelaar met drie kaarsen × Hellhounds
    × Michaela Katharina Adler × Keneti × Hertengewei × Cernunnos
    × Yasmine Donica Cornwall × Carneliana × Glas rode wijn × Incubus

    Mannen

    × Rogier Brooks × Stenenlikker × Wiskundeboek × Sfinx
    × Josh Allen Gully × Reigns × Houten Fluitje × Satyrs
    × Joseph Lloyd Dombrowski × ModernFamily × Speelset Mikado × Vampier
    × Gereserveerd voor WizardnightM × Kroontjesveer × 3 Harpijen
    × Gereserveerd voor Whitesnake ×
    × Kristian “Kian” Matey Lane × Reflection × Vlindervleugels


    Dossier van Creaturen[/b
    Praattopic

    [ bericht aangepast op 4 juli 2017 - 20:28 ]


    Credendo Vides

    Opnieuw xx

    Yasmin Donica Cornwall
          ,,She was afraid for the men in the middle of the night.''
    ✦ ✧ ✦ ✧

    NAAM

    Yasmin Betekenis Jasmijn-bloesem Afkomst Perzisch
    Donica Betekenis Gevende Afkomst Latijns
    Cornwall Betekenis Familienaam Afkomst Engels



    LEEFTIJD
    Yasmin loopt in totaal nu 19 jaar rond deze aarde, haar geboorte was op de datum ''27 mei.''

    GESLACHT
    Vrouwelijk.

    NATIONALITEIT
    In heel haar leven woont ze al in Engeland.

    OBJECT
    Haar voorwerp was een glas rode wijn, omdat drank een groot deel van haar leven had overspoeld. Blindelings koos ze voor het voorwerp, zonder er erbij na te denken. Achteraf had ze spijt, maar helaas kon ze het niet meer verwisselen.
    ,,Her soul went to hell, and she was broken.''
    KARAKTER
    Positief
    Verlegen
    Intelligent
    Goede luisteraar
    Makkelijk
    Goede vriendin
    Negatief
    Gevoelig
    Wantrouwig
    Vindt het moeilijk om haar gevoelens te uiten
    Hard
    Gesloten
    Niet erg sociaal
    Oké, nu komt het. Yasmin was vroeger een aardig, opgewekt en vrolijk meisje. Ze zat altijd wel in voor een praatje, en schaamde zich nergens voor. Nu is dit veranderd, het vrolijke meisje is veranderd in een meisje die continu bezig is met wat anderen van haar vinden. Een meisje dat niet voor gek wil staan en zich het liefste op de achtergrond wil houden. Haar leven veranderde in één grote hel. Yasmin bezat ineens wantrouwige eigenschappen, ze durfde niet meer zo maar met mensen te praten. Soms kon ze mensen zo maar ineens wantrouwen, zonder dat ze een reden ervoor had. Haar gevoel speelde een grote rol, maar omdat ze deze niet onder controle had maakte het haar kwetsbaar. Ze kon niet zo maar haar gevoelens uiten, omdat ze niet veel mensen had waarbij ze het kon doen. Het meisje werd hard en sloot zich af van andere mensen, ze bleef vaak op haar kamer en kon moeilijk met anderen praten. Het verlegen meisje had ook nog goede eigenschappen, die bijna nooit gezien werden. Ze was intelligent en slim, ze was wijs en erg zorgzaam. Een goede vriendin, omdat ze gaf om iedereen. Ze had niet erg veel vrienden, daarom koesterde ze iedereen die ze bevriend had. Toch kon je haar makkelijk noemen, ze was slim en snel tevreden. Ze wilde geen ruzie, daarom besloot ze blij te zijn met wat ze had.




    ,,I hoped I died before I could feel the pain inside me.''

    WAPENS, ZWAKTES, STERKE PUNTEN& ANGSTEN
    Woorden
    Afkraking Niet dat Yasmin scheld, het is juist een zwakte. Door haar overgevoeligheid kan ze vanbinnen de pijn al snel voelen van de woorden die haar raken. Zo is ze enorm kwetsbaar.
    Verleden Daar kan ze al helemaal niet tegen, ook niet als iemand over haar angst begint. Dan gaan haar gedachten overal heen en raakt ze de kluts kwijt.
    Kracht
    Boogschieten Een enorme liefde van het meisje, ze is er ook enorm goed in. Ze heeft het al vroeg in haar leven geleerd, maar nooit echt gebruikt.
    Messenwerpen Eén van de mannen van haar moeder kon dat en heeft het de jongedame geleerd, erg handig voor nu.
    Geweld Hier kan ze weinig mee, ze kan niets met haar handen en al helemaal niet met een vuist tot vuist gevecht. Dit is vooral in haar tegendeel.

    [ bericht aangepast op 26 juni 2017 - 8:46 ]


    ''With all due respect, which is none...''

    Whitesnake schreef:
    Ik kan nog wel een jongen nemen, maar dat kan even duren aangezien ik ook nog moet schrijven voor een schrijfwedstrijd?


    Is goed, we beginnen nu toch pas zaterdag/zondag met het speeltopic. Je hebt dus nog wel wat tijd.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Is goed, we beginnen nu toch pas zaterdag/zondag met het speeltopic. Je hebt dus nog wel wat tijd.


    Hmm, ik zie wel. Ik denk dat het wel goed komt, want ik heb toch weinig zin om te gaan schrijven, oeps.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Mag ik als het object het Muziekdoosje voor mijn jongen? ^^ Mijn FC s trouwens Francisco Lachowski


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Whitesnake schreef:
    Mag ik als het object het Muziekdoosje voor mijn jongen? ^^ Mijn FC s trouwens Francisco Lachowski


    MAX


    obsessive rage

    Whitesnake schreef:
    Mag ik als het object het Muziekdoosje voor mijn jongen? ^^ Mijn FC s trouwens Francisco Lachowski


    Dat was een tijdje geleden ALTIJD mijn fc :P

    OIive schreef:
    (...)

    MAX

    WACHT ECHT? OHGOSH


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Whitesnake schreef:
    (...)
    WACHT ECHT? OHGOSH


    Ja waha


    obsessive rage

    Sorry, wegens familie en privé redenen duurt het nog iets langer voor we gaan beginnen. xD
    Ik zal vanavond weer alles bijwerken, meer creaturen zichtbaar maken en meer info geven over het begin van de RPG.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Sorry, wegens familie en privé redenen duurt het nog iets langer voor we gaan beginnen. xD
    Ik zal vanavond weer alles bijwerken, meer creaturen zichtbaar maken en meer info geven over het begin van de RPG.


    Oké, maar tot woensdagavond zal ik maar weinig kunnen posten...

    h e ’ s      j u s t      t o o       s w e e t . . .

    T r a v i s      J o r d a n      V i r g i n

    ♦      ♦      ♦      ♦      ♦      ♦      ♦      ♦      ♦      ♦      ♦      ♦      ♦      ♦      ♦

    ,,What makes the desert beautiful is that, somewhere, it hides a well.’’

    Naam
    Naam Travis Jordan Virgin. De naam is uitgekozen om zijn betekenis, het is een soort… Tja, vernoeming naar wat zijn ouders en hijzelf gewoon altijd doen.
    Betekenis Travis betekent “reizen” - wat er overigens uitstekend bijpast, want dat is wat hij eigenlijk altijd doet -, Jordan betekent “aarde” of “land” en Virgin, zijn achternaam, betekent “maagd” - iets dat Travis liever verborgen houdt, want hij vindt het wat ongemakkelijk.
    Bijnamen Travis heeft eigenlijk niet veel bijnamen, tenzij je die van zijn ouders meetelt, die hem voornamelijk “sweetheart” noemen. Nou, dat vindt Travis niet bepaald indrukwekkend, als is hij wel ontzettend lief.

    You've got to make a choice.

    Leeftijd
    Geboortedatum 21 juni - oftewel, de eerste dag van de zomer en de langste dag van het jaar.
    Sterrenbeeld Tweelingen.
    Leeftijd Travis is twintig jaar oud, momenteel.

    They said I was kind, sweet, and that even if I lost these properties, I was a wonderful boy. And they told me they loved me.

    Rol
    Geslacht Mannelijk.
    Rol Travis doet mee aan the Death Games, voornamelijk om geld binnen te halen voor zijn ouders, om weet ik wat te doen, en om eens iets te beleven. Hij vindt dat hij teveel afhankelijk is van zijn familie, en dat moet een beetje loskomen.
    Nationaliteit Travis is geboren in Texas, maar heeft zo’n beetje de hele wereld rondgereisd. Het langst heeft hij in Sydney, Australië gewoond en dat was ongeveer een jaar, iets minder misschien.
    Object Het muziekdoosje, want Travis houdt wel van muziek. Zingen doet hij het liefste, al kan dat met het muziekdoosje niet omdat die het Zwanenmeer speelt. Toch vindt hij het een leuk ding.

    If the music drowns you out.

    Vaardigheden
    Wapens Travis vecht niet echt met wapens, maar als het dan echt moet, geef hem dan gewoon een honkbalknuppel of een tak.
    Lichaam Travis heeft met heel veel verschillende culturen te maken gehad en heeft ook de vechtstijlen bestudeerd. Af en toe heeft hij ook wel eens moeten vechten, tegen struikrovers of zo. Nu is zijn vechtstijl iets dat wegheeft van karate, kung fu, tae kwon do, kickboksen en judo, en alles wat je verder nog wilt verzinnen dat erop aansluit. Zijn lichaam is sterk en gehard, zeker in staat om bijdrage te leveren aan een gevecht.
          Negeer hierbij wel het feit dat Travis echt bijna nooit zal vechten, tenzij het voor iemand anders is.
    Theorie Ten eerste is Travis een vrij praktische denker, wat inhoudt dat plannen maken niet zo zijn ding is. Ten tweede heeft hij er gewoon de moed niet voor en hij is te perfectionistisch.


    See the light in others and treat them as if that is all you see.

    Innerlijk
    + Aangenaam
    + Bescheiden
    + IJverig
    + Intelligent
    + Lief
    + Moedig
    + Sociaal
    + Trouw
    - Imiterend
    - Nieuwsgierig
    - Slordig
    - Trots
    - Wispelturig
    - Naïef
    - Aanhankelijk

    Travis valt met één woord duidelijk te omschrijven, en dat is ‘vriendelijk’. De jongeman is een aangenaam, sociaal persoon die ervan houdt te praten en gewoon zich in een gezelschap te vinden. Als hij je mag, echt mag, zou hij alles voor je doen en je verdedigen tegen wie en wat dan ook, want zo is Travis: trouw. Hij laat zijn vrienden eenvoudigweg niet in de steek, wat die dan ook gedaan mogen hebben, want hij kan het niet over zijn hart verkrijgen om iemand gevaar te laten lopen. Ook vreemden krijgen meestal veel van zijn aandacht als ze een probleem hebben, want hij helpt veel en graag.
          Het probleem met deze sympathieke, veel te aardige jongeman is dat hij eigenlijk niet aan zijn eigen behoeften denkt. Hij cijfert zichzelf eigenlijk veel en veel te gemakkelijk weg, en dat kan hem best wel uitputten. Hij besteedt eigenlijk te weinig zorg aan zichzelf, en verwijt zich veel te veel. Want als hij iets voor een ander doet, moet het perfect zijn, anders is het de moeite niet waard. Voor zichzelf doet hij dingen nogal slordig. Ooit was dat anders, maar nu zijn ouders er niet zijn zakt dat een beetje.

    The human species can be so beautiful and ugly, at the same moment.

    k i n d n e s s
    One of the greatest gifts you can bestow upon another. If someone is in need, lend him a helping hand. Do not wait for a thank you. True kindness lives within the act of giving without the expectation of something in return.


    You are my sun, my moon and all my stars.


    Verleden
    Travis’ leven is van begins af aan kleurrijk geweest. In Texas werd, terwijl zijn ouders nog ergens door het land zwierven, al snel duidelijk dat er bij ene Maria Virgin een kind zou worden gebaard. Tijd om een ziekenhuis te zoeken was er niet meer; het jongetje werd in een onherbergzame, enorm hete streek ter wereld gebracht, en daarna zijn zijn ouders een tijdje gewoon daar gebleven, in die tent.
          Maar dat zijn voor een zuigeling geen goede omstandigheden om in op te groeien, dus namen Maria en John Virgin hun kleine Travis Jordan mee naar Australië, omdat daar ook Travis’ oma - Maria’s moeder - woonde. Daar zijn ze een jaar gebleven en toen weer begonnen met reizen.
          Zijn scholing heeft Travis geheel van zijn ouders gekregen, die hun taak erg serieus namen. Vooral in biologie wijdden ze enorm uit.
          Maar nu zul je je afvragen hoe het komt dat Travis zo sociaal en aardig is. Ten eerste: zijn ouders, die hem uit de Bijbel voorlazen, hielden hem de tien leefregels voor en ten tweede waren er altijd wel andere reizigers die met de familie Virgin meegingen, jong en oud. Travis heeft daardoor trouwens nooit echt lang zijn vrienden gehad, al heeft hij bij iedereen geprobeerd om wel brieven te schrijven. De reden dat het contact werd verbroken was eigenlijk nooit Travis’ schuld.

    And raise your voice.

    Relaties
    Vader ♦ John Virgin Als er iemand is waar Travis over kan zeggen, “ik houd van hem, ik zal hem nooit weg laten glippen”, dan is dat zijn vader. Een warme, zachtaardige man met weliswaar weinig moed, maar vol van liefde. Travis houdt van hem, meer dan wat dan ook.
    Moeder ♦ Maria Ailise Virgin-Tate Anders dan zijn vader, is Travis’ moeder een sterke, vurige vrouw, die flink karakter toont en nooit opgeeft. Ook met haar kan Travis goed opschieten, maar het is anders dan bij zijn zachte vader, want Maria is harder.
    Vriendin ♦ Marie-Rose Bonnet De enige vriendin van zijn reizen waar hij nog contact mee heeft. Travis kent Marie-Rose al sinds zijn vierde, en tot zijn negende hebben ze samen gereisd. Het meisje - nee, de vrouw - is nu eenentwintig jaar oud, ouder dan Travis dus, maar hij kan daar wel mee leven, want hij heeft haar altijd al als een oudere zus beschouwd.

    Not all those who wander are lost.

    Uiterlijk
          FC: Francisco Lachowski
    Haren Oké, het kan Travis eigenlijk geen bal schelen hoe hij eruitziet, dus aan zijn haren besteedt hij eigenlijk ook nauwelijks aandacht. Daarom zit de lichtbruine bos haast altijd enorm in de war tot het soms rechtovereind staat, wat wel een grappig effect kan geven.
    Gezicht Travis’ gezicht past goed bij zijn karakter: vriendelijk. Een glimlach is er om zijn volle lippen bijna altijd te vinden, en sluit goed aan op zijn vrolijke, karamelkleurige ogen. Travis’ neus is een smal, recht geval, al is hij meerdere keren gebroken geweest, omdat zijn ogen een enorme afwijking hebben. Vandaar dat mini Travis vroeger nogal eens tegen vanalles opliep. Nu heeft hij lenzen, omdat hij bang is dat een bril van zijn neus zal vallen.
    Lichaam Travis’ lichaam is, met een lengte van 1,87, vrij gespierd en wel redelijk indrukwekkend te noemen.
    Kledingstijl Hij heeft van zijn ouders geleerd dat hij het beste makkelijke, lichte kleding kan dragen, dus dat doet hij ook. Meestal draagt hij dunne trainingsbroeken en T-shirts met lange mouwen. Soms ook wel een gewone korte broek.

    Every single time they try and shut your mouth.

    Extra
    Standpunt Derde persoon, verleden tijd.
    Angsten Travis is vooral bang om geliefden te verliezen - duh - aan ziekten of moord. Want dat hoort niet, vindt hij. Mensen horen vredig, van ouderdom te sterven.
          Verder is Travis best wel bang om afgewezen te worden, om contact af te laten zwakken en kwaad te zijn, en kleine ruimtes bevallen hem ook niet bepaald.
    Likes Reizen, nieuwe dingen, vrienden, ouders, aandacht, goud, woestijnen, warmte, drukte, mensen, opwinding, wolken, Marie-Rose, Texas, Frankrijk, Australië, de Sahara, Afrika, heel veel andere warme landen, verschillende culturen en hun vechtstijlen, regen.
    Dislikes Geruzie, falen, kou, genegeerd worden, woede, kleine ruimtes, al te veel geweld, sombere stemming, onweer, routines, in de steek gelaten worden, mensen pijn doen.
    Lievelingskleur Goud, sowieso. Aangezien hij de Sahara de mooiste plek op de wereld vindt, en dat een woestijn met enorme bergen zand is die soms goud kunnen oplichten, is dat wel een logische keuze.
    Lievelingsboek Curious World of Calpurnia Tate door Jaqueline Kelly.
    Lievelingsdier De fennek, ook wel de woestijnvos genoemd.
    Hobby's Over het algemeen brengt hij zijn leven door met naar buiten gaan en planten en dieren bestuderen, of zo, maar hij wil ook wel eens tekenen of zingen.
    Element Lucht.
    Religie Travis is christelijk.
    Extra -
    Just



    go



    and



    see



    the



    world.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2017 - 11:26 ]


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Kan ik nog joinen?


    (This signature is removed for copyright infringement)

    Iris... Stalk je mijn topics?


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    RefIection schreef:
    Kan ik nog joinen?


    Je kan nog joinen, maar er is momenteel dus wel een stop op vrouwelijke rollen.

    EEEEENNN...Toen was het alweer een week later dan mijn oorspronkelijke plan om de RPG te starten. Er kwam echter steeds iets tussen.
    Ik hoop dus echt zondagavond het speeltopic te openen. Wie dus diens rol nog niet af heeft verzoek ik dus om die graag nog in te vullen.
    Als er trouwens nog vragen zijn over de creaturen, dan hoor ik het graag. Ik heb er namelijk nog niemand over gehoord. xD


    Credendo Vides