• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of is je ijsje niet lekker of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 4 juni 2017 - 22:24 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    goud schreef:
    iemand heeft m'n sportshortje uit m'n sportzak gestolen why ik had lo vandaag GUYS I NEEDED IT


    They wanna seedem booty (cool)


    Mhm?

    goud schreef:
    (...)


    hahahhahahaha dan heb je de douches nog niet gezien


    Ja die heb ik net ontdekt.. Miep.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Rutte schreef:
    (...)

    Ach ga toch een boom knuffelen.

    misschien is dit een reden waarom ik niet lief tegen u doe, heer Rutte


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik zag een aantal foto's van mezelf op kamp die me confronteerden met mijn eigen fat fuck gehalte en nu ben ik vagelijk in paniek en gepassioneerd over dat het anders moet

    maar zonder plan

    hoe doen mensen dat


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Klaver schreef:
    (...)
    misschien is dit een reden waarom ik niet lief tegen u doe, heer Rutte



    MIssChIEn iS DiT eEN rEDeN wAaROm iK NiEt liEF tEGEn U dOe, HeER RuTTe


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Rutte schreef:
    (...)


    MIssChIEn iS DiT eEN rEDeN wAaROm iK NiEt liEF tEGEn U dOe, HeER RuTTe

    Tsk Tsk beetje kinderachtig die meme hoor, Rutte.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Wilders schreef:
    (...)
    Tsk Tsk beetje kinderachtig die meme hoor, Rutte.


    Laat Mark eens met rust :c

    //

    I feel alone again. Great.


    This ain't no place for no better man.

    Buma schreef:
    (...)

    Laat Mark eens met rust :c

    //

    I feel alone again. Great.

    Nee.

    If ya want to I'm here to talk to bout whatever <3


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Okay what, het begin van de Franse centralisatie was in 987 en het einde in 1789. Lol, alsof iemand dacht: laten we het die arme drollen van over 300 jaar niet té moeilijk maken.


    Mhm?

    Buma schreef:
    (...)

    Laat Mark eens met rust :c

    //

    I feel alone again. Great.


    Dit is waarom Bumie mijn fave is.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Wilders schreef:
    (...)
    Tsk Tsk beetje kinderachtig die meme hoor, Rutte.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Dit is echt, wauw


    Deep inside, I've never felt alive

    Het lukt gewoon niet. Schrijven lukt niet. Studeren lukt niet. Niet continu duizelig worden lukt niet. Niks lukt. Godverdomme. Ik heb vier tentamens en twee hertentamens en nog honderd andere deadlines en ik ben niet eens begonnen met leren terwijl ik tering veel boeken door moet werken terwijl ik ze deze collegeweken amper open heb geslagen 'omdat het toch wel zou lukken' en nu ben ik gruwelijk aan het falen en ik doe al een jaar langer over mijn studie waarschijnlijk en godverdomme godverdomme godverdomme.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Pennywiise schreef:
    (...)

    They wanna seedem booty (cool)


    the sneaky pervy bastards (cat)

    maar nu ben ik m'n shortje wel echt kwijt okay maar vijf euro of zo in een louche sportwinkel maar het is vijf euro oke


    //

    ik ben eindelijk tot het besef gekomen hoe vreselijk ongestructureerd sommige leerkrachten hun cursussen opbouwen. er gaat letterlijk een wereld aan kennis voor me open als ik ZELF SCHEMA'S MAAK aka moeite doe aka dit doe ik nooit aka yay4me aka zelfstudieftw aka bestekeuzeooit aka waaromnognaarschoolgaan aka voteforfreedom aka yayzelfstandigheiddiemeerdandehelftvanmijnleeftijdsgenotenNIEThebben aka yay4me


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    "he leah je broer kwam wenend naar boven"
    "ja maar hij had net allerlei excuses uit zijn duim z..."
    "naar het schijnt heb je gezegd dat hij "maar moest zoeken" naar de aluminiumfolie"
    "ja, maar had net allerlei andere excuses uit zijn duim gezogen dus ik ging ervan uit dat dat er ook weer één was"
    "hij was geen excuses aan het maken hij vond het echt niet"
    "JA MAAR HIJ HAD NET ALLERLEI ANDERE EXCUSES ZITTEN VERZINNEN DAN IS HET TOCH NORMAAL DAT IK D..."
    "roep eens zo niet, zeg! wees eens wat meer verdraagzaam zie eens niet altijd het slechte in mensen"
    "maar MAM hij had net straight out gelogen het is logisch dat ik dan denk dat hij weer iets aan 't verzinnen is"
    "ja misschien had hij gewoon geen zin"

    HA. Dat ga ik de volgende keer gebruiken als je me vraagt de vaatwas te legen. "Nee, ik moet even gaan hardlopen, sorry."
    "Leah zoek geen flauwe excuses"
    "Sorry mam ik heb gewoon geen zin"
    "Ah oké, ik vraag het wel aan iemand anders"
    #nevergonnahappen

    //"Tussen 1980 en 1992 was hij de meest geciteerde auteur in wetenschappelijke tijdschriften op zeven na: Marx, Lenin, Shakespeare, Aristoteles, de Bijbel, Plato en Freud." Hm oké, sinds wanneer is de Bijbel een auteur? :'D

    [ bericht aangepast op 6 juni 2017 - 21:58 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried