• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of is je ijsje niet lekker of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 4 juni 2017 - 22:24 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik denk dat ik ziek aan het worden ben en ik zou hier graag formeel bezwaar tegen willen aantekenen


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Stomme hooikoorts! Hate you!


    16 - 09 - '17

    ik heb zo'n immense schijthekel aan fysica en biologie i can't even


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Test
    Test
    Test
    Test
    Word groter plz!
    Test
    Test
    Test
    test
    test
    test
    test
    test
    test
    test
    test
    test

    Oké ik doe de laatste wel



    [ bericht aangepast op 5 juni 2017 - 17:32 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!


    Did. Tha. Pope. Really. Just. Throw. Shade. At. Trump???? Gotta love the man.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Wanneer het maar niet lukt om een geschikte naam voor je nieuwe OC te bedenken yyy


    Caution first, always.

    Volgende week een concert van Evanescence, maar ik heb zo lang al niet meer naar hun muziek geluisterd. Ik krijg hier flashbacks naar de middelbare van


    Seasons will change, but I shall remain

    Ik wil terug gm uhg


    Heaven is a place that we all have

    hooggeachte mensheid

    mag ik jullie vriendelijk verzoeken het verschil te leren tussen anti-judaïsme, antisemitisme en anti-kolonialisme?

    alvast bedankt

    met de meeste hoogachting
    je goede vriend leah


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Goddamnit Nick


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Kasamatsu schreef:
    Goddamnit Nick

    for fucks sake Nick, keep it in your pants for once.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    jij wilt niet vanavond om onduidelijke redenen zelfs al heb ik aangegeven dat de komende weken mij telkens juist weer niet goed uitkomen en vervolgens viel het hele plan daardoor in het water terwijl het daarnet nog "oké!" was en dat frustreert mij mateloos en ik moet zoveel moeite doen om niet volkomen kortaf en bitchy te doen atm en dat is volkomen onredelijk van mijn kant want ik herken dat gevoel van liever een avond thuis willen blijven ipv onverwacht plannen te maken volledig maar dit is een familieding naar de bioscoop en dat is het meest low key soort uitje dat je kunt hebben dus tegelijk heb ik het idee dat dit niet fair is maar het is waarschijnlijk vooral niet fair van mijn kant en ik doe hier veel te moeilijk over en ik zou willen dat ik dit rusteloze, geërgerde gevoel dat me vandaag achtervolgt gewoon kon afschudden want wtf Inge dit slaat nergens op je houdt van deze mensen en je mist ze dus let it gooooo en eigenlijk frustreert wat jullie doen me helemaal niet echt maar is het waarschijnlijk meer mijn eigen reactie daarop die ik niet wil hebben maar niet echt kan controleren blijkbaar waar ik niet goed mee ben want ik kan beter dan dit en nu ben ik sad en wil eigenlijk een klein beetje huilen en dat slaat echt nergens nergens nergens op want niemand heeft je iets aangedaan jij weirdo en dit is niet omdat ze je opeens niet meer mogen kom opppppp ugh

    srsly wat is mijn probléém vandaag jfc ik haat haat haat dit ik wil slapen


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    ik heb het gevoel dat ik altijd duizend keer moe-er ben na mijn nap dan ervoor


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Yeah... :c


    — Inner peace, it's hard to find. —

    ah oke dan


    LaAt ZiEn WiE jE bENt