• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of is je ijsje niet lekker of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 4 juni 2017 - 22:24 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik vraag me altijd af of mensen me nog herkennen als ik maanden niets gezegd hebt


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Moeten we nu echt alweer alles samen met haar gaan doen? Begrijp me niet verkeerd, het bowlen gisteren was superleuk, maar ik heb echt geen zin om met haar naar de cinema te gaan.


    16 - 09 - '17

    oh


    Tijd voor koffie.

    Ik zit er helemaal doorheen. Ik kan mijn verhaal niet eens typen zonder een paniekaanval te krijgen godjezus.


    Caution first, always.



    Omg, ik wil gewoon een stage plek in een ziekenhuis. Het maakt mij niet uit waar, maar ik moet echt een plek hebben binnen een paar weken D:


    Seasons will change, but I shall remain

    Ben al blij dat hij op vakantie is, dan hebben we momenteel wat rust en hoeven we hem ook niet steeds overal mee naartoe te nemen.


    16 - 09 - '17

    Ik ben een absolute kei in stenen op elkaar stapelen. Pun intended. But for real. Ik ben de stenenfluisteraar.


    She's imperfect but she tries

    Er zijn mensen die vandaag geen drup regen hebben gevoeld en dan heb je mij. Minstens drie keer getransformeerd naar verzopen kat.


    26 - 02 - '16

    So. People are talking about my back. Dit groepsproject wordt steeds leuker. Ik ga liever dood dan dat ik morgen naar die beoordeling moet, waar we gaan praten over hoe het allemaal gaat/ging.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Bathsheba schreef:
    So. People are talking about my back. Dit groepsproject wordt steeds leuker. Ik ga liever dood dan dat ik morgen naar die beoordeling moet, waar we gaan praten over hoe het allemaal gaat/ging.


    Zal ik langskomen? Imma punch them in the face


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Gareth schreef:
    (...)

    Zal ik langskomen? Imma punch them in the face

    Ik ben dat serieus aan het overwegen, maar ik weet niet of ik dan geschorst word.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Bathsheba schreef:
    So. People are talking about my back. Dit groepsproject wordt steeds leuker. Ik ga liever dood dan dat ik morgen naar die beoordeling moet, waar we gaan praten over hoe het allemaal gaat/ging.
    Don't let the muggles get you down ❤


    She's imperfect but she tries

    Bathsheba schreef:
    (...)
    Ik ben dat serieus aan het overwegen, maar ik weet niet of ik dan geschorst word.


    Als je het buiten de schoolgrond doet, kunnen ze er toch niks tegen doen? :Y) (geen idee tbh)


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Even though it hurts, I smile...


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Gareth schreef:
    (...)

    Als je het buiten de schoolgrond doet, kunnen ze er toch niks tegen doen? :Y) (geen idee tbh)

    No idea, they probably can.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.