• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of is je ijsje niet lekker of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 4 juni 2017 - 22:24 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    rip rib uit mijn lijf


    Deep inside, I've never felt alive

    Kinderachtig in het kwadraat.


    kindness is never a burden.

    Fuck alles. Fuck mijn 'happiness' die toch nooit gaat komen. Fuck fake vrienden. Fuck mijn familie die geen ene kut om me geeft. Fuck het leven. I'm so so o fucking done.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Are you people familiar with the bystander effect? Ik had ook niets anders verwacht van jullie stelletje kontenlikkers. Nog te bang om hun mond open te trekken tegen een stelletje racistische, homofobe pestkoppen uit angst om hun vriendjes kwijt te raken. Belachelijk. Kust allemaal mijn kloten maar.


    kindness is never a burden.

    Gadver. Ik kan zo ontzettend slecht tegen onduidelijkheid. Nu weet ik gewoon echt niet waar ik aan toe ben.


    “I like nonsense, it wakes up the brain cells. Fantasy is a necessary ingredient in living.” Dr. Seuss

    !!! Geef me gewoon mijn space lizard tailor, DS9. Het is nogal deprimerend om te weten dat hij in maar 37 van de 176 afleveringen voorkomt en dat ik nog een half seizoen moet tot hij weer terugkomt, want deze serie is zo goed en gaat in op zoveel interessante morele vraagstukken, maar nu lopen we het risico dat ik vooral een beetje sad ben over het gebrek aan sneaky kledingmakers.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    net als het me is gelukt je een beetje te vergeten, stuur je me weer. En waarom? Omdat je me nodig hebt en iedereen je heeft laten vallen. Wauw de ironie.


    soul made of stardust and chaos.

    Official end of mister nice guy... why world?!


    Do I look like Mother Teresa?

    They never fail to give me a bit of happiness and I love that


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    laatste fucking schooldag OOIT

    [ bericht aangepast op 8 juni 2017 - 7:38 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Crying because of a vid. Holy moly, wat voor sentimenteel wrak ben ik. So so so so inspiring and beautiful tho and jnwndkaiwnd


    She's imperfect but she tries

    Ze hebben een verdachte die mogelijk Romy seksueel misbruikt en vermoord heeft. Als dit de dader is ga ik even heel hard over mijn nek. Misdadigers beginnen steeds jonger, lijkt het wel. 14 jaar. Damn. Dan hoor je buiten te voetballen of Pokémon te spelen. Ugh deze wereld, echt.


    26 - 02 - '16

    Smyth schreef:
    Ze hebben een verdachte die mogelijk Romy seksueel misbruikt en vermoord heeft. Als dit de dader is ga ik even heel hard over mijn nek. Misdadigers beginnen steeds jonger, lijkt het wel. 14 jaar. Damn. Dan hoor je buiten te voetballen of Pokémon te spelen. Ugh deze wereld, echt.


    Ik denk dat dat vroeger ook wel was, alleen krijgen wij er door de sociale media veel meer over te horen :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Gareth schreef:
    (...)

    Ik denk dat dat vroeger ook wel was, alleen krijgen wij er door de sociale media veel meer over te horen :')


    Dat is zo. Maar alsnog is het gewoon een vreselijk idee; iemand die zo jong al zo verknipt is.


    26 - 02 - '16

    Smyth schreef:
    (...)

    Dat is zo. Maar alsnog is het gewoon een vreselijk idee; iemand die zo jong al zo verknipt is.


    Dat ontken ik ook zeker niet. Het is en blijft vreselijk, hoe oud zo iemand ook is. ):


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.