• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of is je ijsje niet lekker of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 4 juni 2017 - 22:24 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Wanneer je helemaal hyped bent voor een liedje dat uitkomt en je het uiteindelijk echt geen leuk nummer vindt... lol. This always happens >.<
    Gelukkig zijn de andere liedjes er nog.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Bad poo

    ... waarom hebben we geen strontventjessmiley?


    Mhm?

    Frustratie... Wil je iemand helpen voor haar school, heeft ze haar zaakjes nog geen eens op orden. Had mijn avond iets anders ingepland...


    Do I look like Mother Teresa?

    piet, pit, paat, pad, poet, peet, peut, pet, poot, pot, puut, put, de (bul).

    vocalendriehoek ik kom eraan


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    De laatste keer dat mam wegging voor een onderzoek en daarna op de eerste hulp moest blijven had ze een paar dagen later een longembolie

    Mam sterf deze keer niet pls


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Bored and tired and hungry and ugh


    She's imperfect but she tries

    Fuck, het forum leefde voor een uur. Nu gaat het weer langzaam dood.

    Woeee, alles is m'n leven gaat fout, *O*


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    En dan duurt het nog meer dan een uur voordat ik over de bestanden beschik...


    Do I look like Mother Teresa?

    I want hugs.. I need hugs.. Maar niemand is er voor me hier en egh...


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Wilders schreef:
    I want hugs.. I need hugs.. Maar niemand is er voor me hier en egh...


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Aan de ene kant wens ik je die vakantie met mijn hele hart toe, maar aan de andere kant wil ik niet dat je voor bijna een maand op vakantie gaat. :/


    Take me to wonderland

    In minder dan twee weken nadat het uit is, is die weer officieel met zn ex. Ik wil huilen, schreeuwen en dingen kapot slaan.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    I am so confused and angry and sad and questioning everything and ugh i don't want this anymore...


    — Inner peace, it's hard to find. —


    Whatever man.


    Ex astris, sciencia