• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of is je ijsje niet lekker of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 4 juni 2017 - 22:24 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Fuck. Of. Ik heb toen bijna vier uur gewacht totdat jullie me zouden bellen met skype en telkens "vergaten" jullie het en nu krijg ik te horen dat het mijn verantwoordelijkheid is dat ik niet gebeld ben door jullie???? En ja ik ben naar Barcelona gegaan, you know why? Because school makes me feel like so much shit I needed to escape. Ik had alles afgemaakt en ga nu niet het heilige boontje spelen en doen alsof jullie zo fucking veel doen. Dat is bullshit.

    [ bericht aangepast op 5 juni 2017 - 9:05 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Misschien heb ik gewoon geen zin om zo gauw achter elkaar af te spreken... is dat nou zo raar? Bovendien is mijn agenda vol genoeg de komende tijd. Leave me aloneee. :')

    Hopelijk dan vanavond naar de bios. Aangezien het al maarmaals uitgesteld is. :')


    Smile. You're beautiful. <3

    Voor eeuwig staren naar m'n profiel terwijl ik TT luister, maakt me gelukkig iets minder gestresst.

    [ bericht aangepast op 5 juni 2017 - 11:11 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ugh mijn keel is dood


    This ain't no place for no better man.

    Kan mijn broertje voor een keer niet de grootste asshole op deze planeet zijn. Ugh. Ik hou van muziek, maar niet dat soort als ik probeer te studeren


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    mondeling examen engels, laatste ooit, ik vind dit een prachtige laatste dia
    "Fenk u 4 lissenin
    (and 4 tha gut marx)
    (and now sincerely thank you for passionatly learning us decent English the past two years)
    "


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik wil echt huilen en huilen en huilen.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik moet leren voor mijn tentamen maar ben verkouden en kan me niet concentreren en waarom is het nog geen vakantie.

    Jezus Matty, dat dit soort dingen je al zo upset kunnen maken terwijl het over de instellingen van je toetsenbord van je telefoon gaat waar je je komma op de smeltoets niet terugkrijgt

    iemand een tip???


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Blijf nou eens van de wifi af!
    godverdomme


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Dat mijn ex een nieuwe vriendin heeft doet me veel meer dan dat dat zou moeten. Stop met het posten van foto's op facebook en dergelijke.
    En dit is ook nog eens extreem idioot, want ik was degene die het uitmaakte


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Klaver schreef:
    Blijf nou eens van de wifi af!
    godverdomme

    Nee, diegene die het doet, stop niet.
    We willen de heer Klaver niet op Q.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik wil hier zo graag weg... Ik hou het hier echt niet langer vol zo.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Muuuhhh. Deze schoenen lopen heerlijk. Ik had meer paar moeten kopen aangezien ze in allerlei leuke kleuren en patronen waren. En ze waren goedkoop. Waarom heb ik ze toch laten liggen ;-;


    Smile. You're beautiful. <3