• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of is je ijsje niet lekker of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 4 juni 2017 - 22:24 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Altijd tof als je de enige in de familie bent die niet tegen beschimmeld eten in het huis kan en ze de rotte uien elf dagen liggen tot je terug bent. Tnx man. :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Mag ik even zeiken?
    Mam zeurt al weken dat ik een baantje moet zoeken, vraagt zelfs midden in de winkel (waar er overal posters ophangen dat ze mensen zoeken) of ze nog iemand nodig hebben -Gosh mam, wat denk je zelf?- en vervolgens wanneer ik tegen mijn zin in solliciteer, krijg ik te horen dat ze niet de moeite wilt doen om vijf minuten te rijden. Nee ik moet elke dag maar een half uur heen en een half uur terug lopen en daar de hele dag rondrennen. Strak plan. Denk dat ik me gesprek morgen maar gewoon verkloot, ben ik daar ook weer van af.

    Oh en ik zou moeten gaan werken zodat ik een auto kan kopen, maar dat mag dus niet van mijn vader.


    You were born original, don't die as a copy.

    hahahaha ha ha ha aha aha aahaaah >.<


    — Inner peace, it's hard to find. —

    when a random dude in de supermarket je aanspreekt met 'schat'


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Wilders schreef:
    (...)
    Nee, diegene die het doet, stop niet.
    We willen de heer Klaver niet op Q.


    Beter rommelen ze dan ook even met jouw wifi.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    I want to die


    kindness is never a burden.

    Ik bedenk me net weer dat ik meer dan 14 jaar heb gedacht dat mijn opa vredig in zijn slaap is overleden toen hij 91 was, maar het kwam puur toevallig ter sprake dat hij eigenlijk euthanasie heeft laten plegen en idk it feels so weird and ugh ):


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    nan jigeum gil ilheun chae jejarie.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Komaaaan, nog heel even dit kutvak en dan ben ik er hopelijk eindelijk vanaf.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    Komaaaan, nog heel even dit kutvak en dan ben ik er hopelijk eindelijk vanaf.


    relatable


    nog maar iets meer dan de helft lol kom op qing


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    despite having exams in exactly one week, all i'm doing is covfefe


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Damm, ik word er steeds beter in! :)
    (yeah)


    Do I look like Mother Teresa?

    Oh god. Not sure if kotsmisselijk of hele erge rugpijn. Maybe both. Zelfs heel stil liggen is al agony. D:


    The truth is out there.

    Wilders schreef:
    (...)
    Nee, diegene die het doet, stop niet.
    We willen de heer Klaver niet op Q.

    jij bruut


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Looooooord hear me noow


    Caution first, always.