• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of is je ijsje niet lekker of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 4 juni 2017 - 22:24 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    'Harry gaat voornamelijk in kleinere zalen spelen.'
    Sportpaleis :'))))


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Wat is er mis met kritisch denken? Mag dat soms niet meer? Is het meteen slecht als iemand het niet met je eens is? Waarom doet iedereen altijd zo moeilijk als je niet achter de mening van het grote geheel schaart?
    Ik vind het alleen een getuige van een goed wetenschappelijk denkpatroon.

    Blugh


    Deep inside, I've never felt alive

    Paniek bij de Britse conservatieven. *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    I feel so bad but im not gonna talk about it bc who tf cares lol


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik wil niet meer leven. Ik wil niet meer.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    "Chronisch slaaptekort en wanhoop zijn niet goed voor de humor."
    - mijn omgeving


    Mhm?

    wat


    Deep inside, I've never felt alive

    dit is het einde


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    leerkrachten: studeren is herhalen herhalen herhalen, maak schema's en studeer op voorhand! maar vooral LEER SCHRIFTELIJK MAAK OEFENINGEN niet alleen lezen want daar kom je er echt niet mee

    me: alles eens doorlezen de avond ervoor moet volstaan (nerd)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    I want to die.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ze willen dat ik ga slapen maar zijn wel luid aan het praten beneden like dude ik kan ALLES horen in dit pokke huis houd je bek dan ook verdomme.

    #rage


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik kan zo slecht tegen die 'kan jij het beter dan' comments als je op een normale manier aangeeft dat je niet zo van iemands stemgeluid of dans houdt. Nee, natuurlijk kan ik het niet beter. Maar dat wil nog niet zeggen dat ik verplicht ben om iets leuk te vinden.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    wat is dit nou


    Tijd voor koffie.

    Ugh fuck mijn familie, istg.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    existentiele crisis


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Tijd voor koffie.