• [ bericht aangepast op 4 juni 2017 - 23:24 ]


    "Family don’t end in blood”

    Keneti schreef:
    (...)

    Ik heb mijn laatste geld uitgegeven aan boodschappen. Ik heb geen geld en idk of ik nog geld uit ga geven aan Q.


    Nee, snap ik. Dan kan je het beter bewaren voor nuttige dingen, haha.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Keneti schreef:
    (...)

    5x13. Bc dat is cool want 7x24 etc is GSR zo´n groot deel en die word vaak gedaan. Maar dat voel ik omg.

    Waar ben je vraagteken sorry ik kan geen leestekens gebruiken behalve punten en kommas hmm.[/i][/grey]


    YASH. Bc ik had stiekem ook het beste idee voor 5x13, dus ik hoopte dat je die ging zeggen. ;D Ik had alleen even dat ene duwtje nodig lol.

    8x11. Ik realiseer me ook nu dat ik vandaag precies een maand aan het kijken ben, aka ik heb 7 seizoenen gezien in een maand. Dat is best ernstig. HAHAHA.
    Ik moest echt janken aan het einde van 8x07 tho en ik kan het nu al helemaal niet aan dat Warrick straks rip is.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Dit topic moet wel weer meer gaan leven tbh bc dit topic bestaat al te lang honestly.


    "Family don’t end in blood”

    Hallo, ik ben hier.


    Danmarks Dynamite.

    Nu ga ik iZombie kijken bc lol.


    Danmarks Dynamite.

    Cott schreef:
    Dit topic moet wel weer meer gaan leven tbh bc dit topic bestaat al te lang honestly.


    Ja same tbh. Gewoon bijna 3 weken. :')


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik voel me echt kut omdat ik nog steeds amper iets voor de vakantie film heb. Ik schrijf ook amper.. en pff.


    Danmarks Dynamite.

    Komt omdat ik iZombie aan het bingewatchen ben.


    Danmarks Dynamite.


    Danmarks Dynamite.

    Ik voel wel dat er tussen die twee posts 6 uur zit. HAHAHAHA.
    Maar same, iedere keer als ik wil gaan schrijven denk ik, het kan ook wel na de volgende aflevering en dan zijn we zo 6000 jaar verder. :W


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Helgenberger schreef:
    Ik voel wel dat er tussen die twee posts 6 uur zit. HAHAHAHA.
    Maar same, iedere keer als ik wil gaan schrijven denk ik, het kan ook wel na de volgende aflevering en dan zijn we zo 6000 jaar verder. :W


    HAHAHAHA. Ja, ik dacht als niemand antwoord, dan antwoord ik zelf maar. HAHAHAHAHA.


    Danmarks Dynamite.

    Raco schreef:
    (...)

    HAHAHAHA. Ja, ik dacht als niemand antwoord, dan antwoord ik zelf maar. HAHAHAHAHA.


    Verdomme HAHAHAHAHA I can't handle tbh.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik voel jullie.


    Reality's overrated.

    Mr Cooper in Scorpion. WHY.


    Reality's overrated.

    Ik moet morgen naar de kapper, I forgot. :')


    Danmarks Dynamite.