• Ik kijk nu bij de kapper voor de prijzen en als ik dit verschil zie dan denk ik echt €13,- verschil meer is toch echt belachelijk?

    wassen en föhnen lang haar € 43,00
    wassen en föhnen kort haar € 30,50

    Ik snap dat je wat meer gebruikt, maar dit is absurd. Ben ik de enige die hier altijd mee struggled? Dit is één van de redenen dat ik echt 1x in de 2 jaar naar de kapper ga.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Ik snap je heel goed. Ik vind de prijzen bij de kapper sowieso te duur. Ik bedoel, kom op, om haren wat te wassen, te knippen en te drogen rond de 50 euro? Ja, zeg... Zelf ga ik ook maar één keer per jaar naar de kapper. Omdat één: Ik sowieso al iemand ben die niet graag naar de kapper gaat en het nut niet altijd ziet om mijn haren te laten knippen en twee: Omdat ik het met je eens ben dat het te duur is om vaker te gaan.
    Zelf betaalde ik laatst 46 euro voor wassen, knippen en drogen. Mijn kapster was dan wel zo aardig om een staaltje mee te geven, wauw... Maar op zich is dit de goedkoopste kapper waar ik ooit klant was. Er is eens geweest dat ik serieus 52 euro moest betalen voor wassen, knippen en drogen! En dan laat ik echt nooit van die speciale dingen in mijn haren smeren.


    16 - 09 - '17

    Ik betaal 25 euro bij m'n kapper. Wassen, föhnen en knippen.


    26 - 02 - '16

    13 euro meer voor lang haar? Dat is belachelijk veel.
    Bij mijn kapper betaal ik 16,50 voor wassen,knippen en föhnen zonder extra toeslag voor lang en dik haar(en ik heb beide, dus gelukkig hoef ik niets extra te betalen!). Ook voor verven is geen extra toeslag


    Seasons will change, but I shall remain

    Bij mijn kapper betaal je voor knippen €21,75.
    Zelf heb ik lang haar, maar mijn moeder heeft kort haar en zij betaalt ook dat bedrag.
    Gezien ik het altijd zo lang mogelijk wil houden, vraag ik altijd om alleen de puntjes te knippen en
    dat ik dan bijna 22 euro moet betalen vind ik al veel...

    [ bericht aangepast op 5 juni 2017 - 19:48 ]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik laat mijn haar daarom nooit wassen bij de kapper, dan vallen de kosten wel mee (:

    (Ik ga alsnog maar 1x per jaar, maar dat is meer omdat ik naar de kapper gaan ongeveer net zo erg vind als naar de tandarts gaan)


    I am an idiot, I move.

    Dat is echt belachelijk duur. Ik zou normaal maar maximaal 13,- ofzo hoeven te betalen, maar dan nog knip ik het lekker zelf. :Y)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik betaal een tientje aan de thuis kapper. Gewoon knippen is voor mij prima, hoef ze echt niet gewassen en gefohned te hebben. Bij brainwash betaal je €17 voor knippen wassen en pfhonen meen ik. Misschien moet je daar eens kijken?


    You were born original, don't die as a copy.

    De kapper komt bij ons thuis en ik betaal geloof ik maar 11 euro. :')


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    SPECS schreef:
    Ik betaal een tientje aan de thuis kapper. Gewoon knippen is voor mij prima, hoef ze echt niet gewassen en gefohned te hebben. Bij brainwash betaal je €17 voor knippen wassen en pfhonen meen ik. Misschien moet je daar eens kijken?

    Ja, daar ga ik naar toe. Ik vind ze wel goed knippen (al kan dat verschillen per filiaal)


    Seasons will change, but I shall remain

    ^ja die bij ons knipt scheef... haha.

    Dat ik 36 euro moet betalen voor vakwerk vind ik nog niet zo erg. Het verschil tussen mannen en vrouwen is echter super weird, want soms zit ik zelfs korter in de stoel dan een man!! Ik zou het beter vinden als ze op tijd rekenen, sommige kapsels nemen meer tijd in, ik sta altijd binnen 40 minuten weer buiten... dan wil ik daar een redelijke prijs voor betalen.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Mijn kapster kijkt niet naar lengte en daar is knippen/fohnen/stijlen standaard 17 euro :'D

    [ bericht aangepast op 5 juni 2017 - 20:18 ]


    El Diablo.

    Campeon schreef:
    Mijn kapster kijkt niet naar lengte en daar is knippen/fohnen/stijlen standaard 17 euro :'D


    Dat zoek ik dus, ook dat stylen. Want ik wil iets anders proberen, maar dan betaal je nóg meer, want stylen valt weer niet onder föhnen. Het leven is zwaar.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Ik moet gemiddeld in de 50 euro betalen. Dus ik ben al 3 jaar (als het niet langer is) niet meer naar de kapper geweest. Ik vond dat zelfs al teveel voor 1 keer per jaar...
    En hier in de buurt vind je nergens een kapper die je haren niet wil wassen. Want dan krijg je het verwijt van 'hygiëne'. Dus het is ofwel wassen ofwel geen kapper. Maar nu begint mijn haar wel érg lang te worden en vooral ook veel gespleten puntjes. =(


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Ik moet gemiddeld in de 50 euro betalen. Dus ik ben al 3 jaar (als het niet langer is) niet meer naar de kapper geweest. Ik vond dat zelfs al teveel voor 1 keer per jaar...
    En hier in de buurt vind je nergens een kapper die je haren niet wil wassen. Want dan krijg je het verwijt van 'hygiëne'. Dus het is ofwel wassen ofwel geen kapper. Maar nu begint mijn haar wel érg lang te worden en vooral ook veel gespleten puntjes. =(


    Gespleten punten begin ik nu ook echt te krijgen dat ik ze uit elkaar kan trekken (kleine gewoonte bij verveling), maar ik veracht kappers altijd dat als je zegt "alleen de puntjes" dat je thuis komt met véél meer eraf.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Standal schreef:
    (...)

    Dat zoek ik dus, ook dat stylen. Want ik wil iets anders proberen, maar dan betaal je nóg meer, want stylen valt weer niet onder föhnen. Het leven is zwaar.


    Die kleinere buurtkappers zijn daar (vaak) een stuk goedkoper in heb ik gemerkt haha


    El Diablo.