• Ik kijk nu bij de kapper voor de prijzen en als ik dit verschil zie dan denk ik echt €13,- verschil meer is toch echt belachelijk?

    wassen en föhnen lang haar € 43,00
    wassen en föhnen kort haar € 30,50

    Ik snap dat je wat meer gebruikt, maar dit is absurd. Ben ik de enige die hier altijd mee struggled? Dit is één van de redenen dat ik echt 1x in de 2 jaar naar de kapper ga.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    goud schreef:
    Lol kom ik hier met 70€ voor kort haar (nerd)


    Doen ze daar bladgoud door het spuitflesje met water ofzo o____o

    Dat betaal ik als ik m'n haar laat knippen, wassen, verven, bleken en in model laat brengen


    26 - 02 - '16

    Smyth schreef:
    (...)

    Doen ze daar bladgoud door het spuitflesje met water ofzo o____o

    Dat betaal ik als ik m'n haar laat knippen, wassen, verven, bleken en in model laat brengen


    het is een heel chique salon maar het is een klant van ons dusja kinda sociaal veplicht

    het is wel echt een heel goed salon met de beste producten (geen weleda of zo)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    De kapper die ik nu heb kost 19 euro voor knippen en fohnen ongeacht wat de lengte van mijn haar is. Het is de kunst om een niet te dure kapper te zoeken die wel goede resultaten geeft. Lijkt me dat jij bij een onwijs dure kapper zit. Is ook net wat je er voor over hebt natuurlijk. Ik ga denk ik zelf zo 3x in het jaar.


    The truth is out there.

    Smyth schreef:
    (...)

    Doen ze daar bladgoud door het spuitflesje met water ofzo o____o

    Dat betaal ik als ik m'n haar laat knippen, wassen, verven, bleken en in model laat brengen


    Ja dan is 70 euro wel normaal ja haha.

    @gespleten punten, je zou ongeveer elke twee maanden naar de kapper moeten om het gezond te houden. Dan zijn je puntjes ook gewoo nog puntjes haha ; p

    Mijn kapper is ook wel wat duurder omdat ze alleen maar natuurlijke producten gebruiken.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Ben ik de enige die niet enkel onderscheid ziet bij lang of kort haar, maar ook bij mannen en vrouwen, ongeacht de lengte? Dan heb je zoiets:
    mannen - 15 euro
    vrouwen - 20 euro
    toeslag lang haar - idk hoeveel euro, want meestal kijk ik niet verder als ik verschil in geslachten zie.


    Mhm?

    Hmm hier in het dorp betaal ik meer als 30 euries, maar dan weet ik wel dat het goed geknipt is :'D Ik ga 3 tot 4 keer per jaar naar de kapper. Deels omdat ik echt een hekel heb gekregen aan langer haar en deels omdat gespleten punten mij vreselijk afleiden omdat ik er naar ga zoeken :'D


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    De buurvrouw van m'n moeder is kapster en ze doet het voor ons voor een tientje.
    Maar ik begrijp sowieso niet waarom het zo duur is, ze knippen het toch weer kort dus waarom verschil in prijzen?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik had eigenlijk altijd voor €21,50 bij de gewone kapsalons in de buurt betaald. Maar sinds ik (op kosten van mijn vader) naar een echte vakkapper ben gegaan (€55) merk ik echt zo'n groot verschil in mijn haar.
    Ik weet niet hoe hij het doet, maar mijn haar blijft langer zonder dode puntjes, ziet er veeeeel mooier uit en groeit veel sneller. Echt dat extra geld zeker waard. Vooral omdat ie altijd ook wat gratis haarmaskertjes enzo meegeeft.

    Van slap hangend lelijk haar naar bijna celebrity haar. Naja, met een betere haircare routine was t zeker celebrity haar geweest. Maar op deze manier is t nog best close.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ik betaal 17,50 voor wassen, knippen en fohnen. Voordeel van Aziatisch haar dat makkelijk is geknipt binnen 10min. Alleen ze hebben aan een lok wel een handvol. Daar betaal ik ook wel voor. en verfen voor lang haar is niks extra :o.


    Shoganai i ne~

    Het is ook belachelijk duur om bij de kapper te gaan. Ik heb een paar keer 50 Euro voor moeten betalen voor knippen, wassen en föhnen en toen had ik een kapper gevonden die wel gelukkig wat goedkoper was. Het is ongeveer 34 Euro, toch wel een redelijke prijs, dus daar ga ik nu elke keer heen. Ik heb ook een keer voor 17,50 betaald bij een kapper, maar ik vond niet dat ze het goed deden.


    One Who Travels A Higher Path.

    Nou wat ik me dan afvraag... Je kan je haat zelf toch ook wel wassen en fönden :') mooi niet dat ik daar €43,00 voor ga uitgeven. Stap zelf wel onder de douche hahaha


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ik betaal meestal maar een tientje voor mijn kapper, maar het is een K-U-T kapper die altijd mijn haar verpest. Dus ja, die 30 euro vind ik het dan wel waard.(banana)

    Ugh ja het is zo oneerlijk. Ik verf mijn haar altijd bij de kapper. Voor mn uitgroei ben ik ook al 40 euro kwijt (En dat dan om de 6 week) . Daarom wacht ik nu even een tijdje met verven van highlights is 60 euro, en hoef je minder vaak bij te werken.


    Alleen maar tranen van geluk

    Laleah schreef:
    Nou wat ik me dan afvraag... Je kan je haat zelf toch ook wel wassen en fönden :') mooi niet dat ik daar €43,00 voor ga uitgeven. Stap zelf wel onder de douche hahaha


    het is een sumplement bij een snit xd


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    goud schreef:
    (...)

    het is een heel chique salon maar het is een klant van ons dusja kinda sociaal veplicht

    het is wel echt een heel goed salon met de beste producten (geen weleda of zo)


    "Een klant van jullie" hebben je ouders een bedrijf ofzo dan? Huh? x')



    // Thuiskappers zijn uiteraard veel goedkoper dan gevestigde, omdat die niet voor huur, verwarming, etc. moeten betalen. Maar ik ga naar een Iraanse kapper eens in het halfjaar, en dat kost dan 20 euro ofzo. Of misschien zelfs 15. :')


    Time is not your enemy. You are your own enemy, and you envy time because it moves on.