• Ik kijk nu bij de kapper voor de prijzen en als ik dit verschil zie dan denk ik echt €13,- verschil meer is toch echt belachelijk?

    wassen en föhnen lang haar € 43,00
    wassen en föhnen kort haar € 30,50

    Ik snap dat je wat meer gebruikt, maar dit is absurd. Ben ik de enige die hier altijd mee struggled? Dit is één van de redenen dat ik echt 1x in de 2 jaar naar de kapper ga.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Daarom ga ik nooit naar een kapper die een prijs vraagt voor de lengte van je haar, maar die gewoon voor één prijs alle lengtes knipt.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    @eurus: nah ik werk in een particuliere fruitwinkel en iedereen van de werknemers inclusief bazen gaan er (nerd)

    maaar ik ga sowieso niet vaak naar de kapper want mijn haar splitst niet zo snel en ik wil het laaaang


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Wow. Mijn zus is kapster, dus ik heb geen idee van de prijzen.

    Wat ze me weleens heeft verteld is dat ze bij haar in de salon meer werken met dikte van haar dan lengte. Als in iemand met megadik haar heeft natuurlijk meer tijd nodig, het knippen duurt langer, meer shampoo, etc. Maar iemand met fijn Hollands peentjeshaar (like me) is een stuk sneller klaar. Vind ik ook een stuk logischer dan lengte, eigenlijk. Tenzij iemand Rapunzel haar heeft.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Wildling schreef:
    Wow. Mijn zus is kapster, dus ik heb geen idee van de prijzen.

    Wat ze me weleens heeft verteld is dat ze bij haar in de salon meer werken met dikte van haar dan lengte. Als in iemand met megadik haar heeft natuurlijk meer tijd nodig, het knippen duurt langer, meer shampoo, etc. Maar iemand met fijn Hollands peentjeshaar (like me) is een stuk sneller klaar. Vind ik ook een stuk logischer dan lengte, eigenlijk. Tenzij iemand Rapunzel haar heeft.


    Lengte van je haar is alleen wel een keuze, dikte niet.
    Beetje lullig als je meer moet betalen aan iets wat buiten je eigen handen ligt.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]