• Ik kijk nu bij de kapper voor de prijzen en als ik dit verschil zie dan denk ik echt €13,- verschil meer is toch echt belachelijk?

    wassen en föhnen lang haar € 43,00
    wassen en föhnen kort haar € 30,50

    Ik snap dat je wat meer gebruikt, maar dit is absurd. Ben ik de enige die hier altijd mee struggled? Dit is één van de redenen dat ik echt 1x in de 2 jaar naar de kapper ga.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Standal schreef:
    (...)

    Gespleten punten begin ik nu ook echt te krijgen dat ik ze uit elkaar kan trekken (kleine gewoonte bij verveling), maar ik veracht kappers altijd dat als je zegt "alleen de puntjes" dat je thuis komt met véél meer eraf.

    Ik ken het helemaal. (no_chears)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Standal schreef:
    (...)

    Gespleten punten begin ik nu ook echt te krijgen dat ik ze uit elkaar kan trekken (kleine gewoonte bij verveling), maar ik veracht kappers altijd dat als je zegt "alleen de puntjes" dat je thuis komt met véél meer eraf.


    Wooow! Dit is zo herkenbaar!
    En ik probeer echt om de twee maanden naar de kapper te gaan, want anders is mijn haar echt veel te gespleten... Gelukkig moet ik maar 12 euro betalen, dus dat is nog te doen. Maar ik ga nog liever naar de tandarts dan naar de kapper...


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Lol kom ik hier met 70€ voor kort haar (nerd)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Huh maar guys als je vet weinig naar de kapper gaat, krijg je toch hele grote gespleten punten? Dan is het toch logisch dat dat er allemaal af moet?

    Ik vind de kapper ook maar duur. Ik heb een kapper verderop zitten die duurder is (18 euro), minder goed maar wel heel snel (aka in 15 minuten ben ik weer thuis) of ik ga naar een goedkopere kapper (15 euro) die beter is maar dan ben ik zo 1.5 uur kwijt. Vette struggle steeds :'D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    Huh maar guys als je vet weinig naar de kapper gaat, krijg je toch hele grote gespleten punten? Dan is het toch logisch dat dat er allemaal af moet?

    Ik vind de kapper ook maar duur. Ik heb een kapper verderop zitten die duurder is (18 euro), minder goed maar wel heel snel (aka in 15 minuten ben ik weer thuis) of ik ga naar een goedkopere kapper (15 euro) die beter is maar dan ben ik zo 1.5 uur kwijt. Vette struggle steeds :'D


    Maar dan zou ik elke maand naar de kapper moeten en als ik elke maand ongeveer €50,- moet neerknallen, gaat me dat iets te ver.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    goud schreef:
    Lol kom ik hier met 70€ voor kort haar (nerd)

    Voor alleen knippen of nog meer dingen o.o?


    Seasons will change, but I shall remain

    Jezus, dat is veel! Waar ik mijn haar laat knippen is knippen gewoon een vaste prijs van 15,- of je nou kort haar hebt of lang haar. ;o


    Slowly, yet surely I am slipping into the role that was made just for me.

    10 euro voor wassen en knippen. :Y)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Oscura schreef:
    (...)
    Voor alleen knippen of nog meer dingen o.o?


    knippen xd (wassen is sowieso inbegrepen) maar deze kapper gebruikt speciale producten van Kevin Murphy die niet op dieren zijn getest

    maar ik wist niet dat er een onderscheid gemaakt wordt in lengte? ik heb er nog niet van gehoord (:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Standal schreef:
    (...)

    Maar dan zou ik elke maand naar de kapper moeten en als ik elke maand ongeveer €50,- moet neerknallen, gaat me dat iets te ver.

    Hmm ja, bedoelde meer dat het dan logisch is dat er dan ook een wat groter stukje af gaat als je weer eens naar de kapper gaat. Maar wat is jouw kapper belachelijk duur, kan je niet een keer in een wat grotere stad gaan?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Standal schreef:
    (...)

    Maar dan zou ik elke maand naar de kapper moeten en als ik elke maand ongeveer €50,- moet neerknallen, gaat me dat iets te ver.

    Nee inderdaad, dus dan neig ik sneller naar niet dan wel. (no_chears)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury



    Gelukkig doen ze daar niet aan bij onze kapper. Ze vragen wel per mL kleuring met een bepaald minimum, maar dat vind ik meer dan logisch.


    Deep inside, I've never felt alive

    Wat belachelijk duur zeg, daar zou ik dan ook echt geen geld aan uitgeven dan.
    Hier is mijn beste vriendin kapster, dus zij knipt, föhnt, verft en/of stijlt mijn haren al jaren. Ik hoef haar niet te betalen omdat ik in ruil daarvoor haar nagels vaak zet, maar anders betaal ik een tientje voor het knippen en alleen de kosten voor de tubes verf die mijn haren ingaan.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Holy crap. Dat is ook echt belachelijk. Ik heb gelukkig een collega met een kappersdiploma. Zij doet het gratis voor me, lucky me. (cat)


    everything, in time

    @goud: is dat een 3 michelinsterren hairdresser ofzo? :|


    No growth of the heart is ever a waste