• Ik zag net in een ander topic dat iemand zijn geboortejaar 2001 was, en ik had zoiets van: oké, dat kan, die is dan wat jonger, 13 ofzo. En toen keek ik, bleek ze 16 te zijn. Excuseeeer! In 2001 was ik zes jaar ofzo. Iedereen die toen na 2000 was geboren, was super jong. Maar ondertussen lijkt er niet zo'n verschil tussen 16 en 21. Maar waaat?! 16 vind ik toch een redelijk leeftijd, en dan geboren in 2001! Dus, nu voel ik mij officieel oud met mijn geboortejaar 1995.

    Overigens sorry voor diegene in wiens topic ik dat heb gevonden. Ik was gewoon even in shock dat 16 niet super jong is, maar dat daarbij wel een geboortejaar hoort na de eeuwwisseling.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik ben ook van 1995 en ik heb het ook steeds vaker, ook al weet ik dat het wel meevalt. Still, je beseffen dat je al fucking 10 jaar écht fan bent van My Chemical Romance is vreemd. :')


    Caution first, always.

    Ik kom ook uit 1995, haha! Ik voel me niet zo zeer oud qua leeftijd, maar wel qua gedrag. Als ik dan kijk naar jongeren die met dingen bezig zijn, waar ik op die leeftijd totaal nog niet mee bezig was, dan realiseer ik me toch altijd dat het duidelijk een andere generatie is.


    everything, in time

    I feel you.

    Het valt me trouwens ook op dat de gemiddelde leeftijd op Quizlet een paar jaar ouder is dan vroeger. Ik weet nog toen ik net op Quizlet zat, ik alles boven de 18 suuuuuper oud en volwassen vond (ik was zelf ongeveer 13 denk ik en zit ondertussen 9 jaar op Q).


    The soul needs autumn.

    Ik kom ook uit 1995 en ik voel me in veel gevallen al heel erg oud vergeleken met 1996 mensen, sad


    Slowly, yet surely I am slipping into the role that was made just for me.

    Ik ben van 1992, dan voel je je pas oud haha.
    I know the feeling

    Ik kom uit 92... ik word dit jaar 25.. Kan wel huilen =')


    The thing you do mean something to people -Ncis

    tubbietoost schreef:
    Ik kom uit 92... ik word dit jaar 25.. Kan wel huilen =')


    Don't cry. 25 is een prachtige leeftijd :')

    Wervelwind schreef:
    I feel you.

    Het valt me trouwens ook op dat de gemiddelde leeftijd op Quizlet een paar jaar ouder is dan vroeger. Ik weet nog toen ik net op Quizlet zat, ik alles boven de 18 suuuuuper oud en volwassen vond (ik was zelf ongeveer 13 denk ik en zit ondertussen 9 jaar op Q).

    Ohja! Maar je keek wel naar die mensen op vaak!


    Over 2 maanden ben ik officieel 10 jaar op Quizlet. Zoiets vind ik eigenlijk vreemder. Ik ben 24, ik heb zowat de helft van mijn leven op Quizlet gespendeerd. Ö


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Goh, wat zijn jullie oud.

    Zegt degene uit 1996.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik kan er nogsteeds niet bij dat mensen uit 2000 en verder al zo oud zijn. Maar ben zelf ook nog jonkie uit '97. :')


    The truth is out there.

    Hehehe. Ik ben geboren in 2003. Eind 2003. Mijn zus heeft hier ook altijd last van, ik zelf ook. Mensen die in 2007 geboren zijn, lijken voor mij echt net in de kleuterklas te zitten, dus 4/5 jaar oud ongeveer. Oeps. Die mensen zijn al 10.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    VeniVidiVici schreef:
    Hehehe. Ik ben geboren in 2003. Eind 2003. Mijn zus heeft hier ook altijd last van, ik zelf ook. Mensen die in 2007 geboren zijn, lijken voor mij echt net in de kleuterklas te zitten, dus 4/5 jaar oud ongeveer. Oeps. Die mensen zijn al 10.

    in mijn gedachten zijn tien jarigen nog al jong maar dat komt omdat het vroeger toen ik op de basisschool zat nog groep 5ers waren enzo.

    Ik ben van 2002 :-)
    Ik vind 1999 al super oud klinken terwijl het maar 3 jaar eerder was dan mijn geboorte


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Ik ben 20 en iedereen na 2000 voelt nu al zo jong voor mij. En dat zegt iemand uit 1997.


    Shoganai i ne~

    Ik word 22 dit jaar /cringe


    26 - 02 - '16

    I feel you. So badly. Ben zelf van 1997 en die drempel van 20 jaar doet me zó oud voelen.


    Ex astris, sciencia