• Ik zag net in een ander topic dat iemand zijn geboortejaar 2001 was, en ik had zoiets van: oké, dat kan, die is dan wat jonger, 13 ofzo. En toen keek ik, bleek ze 16 te zijn. Excuseeeer! In 2001 was ik zes jaar ofzo. Iedereen die toen na 2000 was geboren, was super jong. Maar ondertussen lijkt er niet zo'n verschil tussen 16 en 21. Maar waaat?! 16 vind ik toch een redelijk leeftijd, en dan geboren in 2001! Dus, nu voel ik mij officieel oud met mijn geboortejaar 1995.

    Overigens sorry voor diegene in wiens topic ik dat heb gevonden. Ik was gewoon even in shock dat 16 niet super jong is, maar dat daarbij wel een geboortejaar hoort na de eeuwwisseling.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik kom uit '94 en dit is zo herkenbaar!


    I was an angel living in the garden of evil

    Goddomme ik word deze zomer 25 en ik woon nog niet eens op mezelf.

    [ bericht aangepast op 9 juni 2017 - 8:51 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Net 22 geworden... Nog ff en ik vier het niet meer :')


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Mensen geboren in 2000 zijn standaard 8 voor me ofzo. Ik kom 1994 en voel me ook best oud tbh.


    Alleen maar tranen van geluk

    Dat moment dat je op internet moet scrollen om bij je jaartal te komen... (huil)


    everything, in time

    1993 hier.


    † Love? I want to sleep.

    Haha 1997 hier! Eind 1997 word ik 20 :')


    The sun will rise and we will try again.

    Volgens mij was dat in mijn topic maar ik weet het niet zeker. (;

    Haha, ik ben nog maar 16 en ik vind mijzelf al oud als ik kijk naar de dingen die ik vroeger had en de dingen die we nu hebben.

    1995 hier! In november alweer 22 jaar (;


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    September dit jaar word ik officieel volwassen met mijn 21 jaar. Geboren in '96.
    Ik ben overigens acht jaar ouder dan mijn schoonzusje en -broertje en zij worden volgend jaar al 16. D:


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Adele schreef:
    Mensen geboren in 2000 zijn standaard 8 voor me ofzo. Ik kom 1994 en voel me ook best oud tbh.


    Dit, zo hard.


    Words are loaded pistols. Sometimes it's just better not to pull the trigger. | Vertrouwenspersoon

    I feel you, ookal kom ik uit 97 en word ik over 3 dagen 20.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    McDonnelly schreef:
    September dit jaar word ik officieel volwassen met mijn 21 jaar. Geboren in '96.
    Ik ben overigens acht jaar ouder dan mijn schoonzusje en -broertje en zij worden volgend jaar al 16. D:


    Huh. Ik raak hier zeer door verward haahha.


    Ik ben '98 en ik ben altijd helemaal in de wolken van de friet van Kernwasser Wunderland waar ik op mijn elfde (!!) naar toe ben geweest en ik kwam er laatst achter dat dat dus 8 jaar geleden is.... toen voelde ik me oud. Ik hype dus nog steeds over patat van 8 jaar geleden.

    [ bericht aangepast op 12 juni 2017 - 15:15 ]


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Ik denk altijd dat mijn buurjongens 12 zijn, maar ze zijn ook 16. In mijn ogen groeien ze niet op. They will stay 12 forever. (En mijn zusjes ook)


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Werecoyote schreef:
    Haha 1997 hier! Eind 1997 word ik 20 :')


    Wacht, wat?

    Van '94 hier, zelfde geboortejaar als Harry Styles (en Justin Bieber).


    Physics is awesome