• Ik zag net in een ander topic dat iemand zijn geboortejaar 2001 was, en ik had zoiets van: oké, dat kan, die is dan wat jonger, 13 ofzo. En toen keek ik, bleek ze 16 te zijn. Excuseeeer! In 2001 was ik zes jaar ofzo. Iedereen die toen na 2000 was geboren, was super jong. Maar ondertussen lijkt er niet zo'n verschil tussen 16 en 21. Maar waaat?! 16 vind ik toch een redelijk leeftijd, en dan geboren in 2001! Dus, nu voel ik mij officieel oud met mijn geboortejaar 1995.

    Overigens sorry voor diegene in wiens topic ik dat heb gevonden. Ik was gewoon even in shock dat 16 niet super jong is, maar dat daarbij wel een geboortejaar hoort na de eeuwwisseling.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik ben geboren in 1998 en ik voel mij ook al oud vergeleken met mensen die in 2000 zijn geboren. Mijn broertje is ook al weer 16, voor mijn gevoel is hij nog altijd 10 ofzo.....


    Treat people with kindness

    aw yis 2003 hier ik ben like the fountain of youth maar eigenlijk niet want ik ben 14


    Heaven is a place that we all have

    MacGyver schreef:
    (...)

    Wacht, wat?

    Van '94 hier, zelfde geboortejaar als Harry Styles (en Justin Bieber).


    Huh wat is er dan, haha? Ouder dan je dacht? :')

    [ bericht aangepast op 13 juni 2017 - 11:17 ]


    The sun will rise and we will try again.

    woW


    fantol entusiast

    Werecoyote schreef:
    (...)

    Huh wat is er dan, haha? Ouder dan je dacht? :')


    Je bent in 1997 geboren en eind 1997 word je 20 dus ik snap hem even niet.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2017 - 16:29 ]


    Physics is awesome

    MacGyver schreef:
    (...)

    Je bent in 1997 geboren en eind1997 word je 20 dus ik snap hem even niet.


    Oh hahaha foutje. Ik bedoel aan het eind van 2017 word ik 20. :'D


    The sun will rise and we will try again.

    Ik voel me juist overal erg jong, maar dat ligt misschien ook aan mijn vriendenkring. Meestal ben ik de kleine puppy uit 1993.


    I am an idiot, I move.

    In mijn vriendgroep ben ik ook de jongste.
    Twee vriendinnen zijn geboren in augustus '95 en mijn andere vriendin is van juni '96. Ook mijn beste vriendin is ouder met haar maart '96 en dan kom ik met mijn september '96.
    Mijn vrienden van de club zijn respectievelijk 15 en 6 maanden ouder dan ik.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik ben van september '97 en word alweer 20 dit jaar haha
    Ik voel me dan vooral oud wanneer het blijkt dat ik kinderen op het kinderdagverblijf heb zitten waarvan de ouders ook tussen 1992 en 1995 geboren zijn.
    Like, jullie zijn ouders maar schelen niet eens zo heel veel met mij...


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face