• .

    [ bericht aangepast op 11 dec 2021 - 16:59 ]

    Obeah schreef:
    Beetje vertrouwen in de TS zou nochtans ook geen kwaad kunnen.
    Beeld je eens in dat je zelf om diverse redenen even awol gaat en dan enkele dagen later dit soort dingen te lezen krijgt. Niet fijn.

    Ik ben zelf ook enthousiast om te beginnen maar ik vind wat hier gesteld en gezegd wordt heel drastisch.
    Good things are worth the wait, toch? :-)


    Wel, ik doe erg mijn best om het allemaal zo aardig mogelijk te verwoorden en als de ts terugkomt, dan is het gewoon allemaal terug onder haar hoede. Ik heb ook nog helemaal niets gedaan, enkel aan de mods gevraag of iemand anders het speeltopic eventueel zou mogen openen. Uit ervaring weet ik gewoon dat hoe langer je wacht, hoe minder het enthousiasme en hoe slechter de rpg van start gaat. Nogmaals, het was maar gewoon een vraag naar de mods toe of het zou toegelaten worden. Ik ga echt niet random het speeltopic openen.


    Mhm?

    Ik snap beide punten op zich wel. Nu al vragen of iemand anders het speeltopic mag open, is misschien wel erg snel. Echter, als ik eerlijk ben vind ik het ook niet erg netjes om als TS ineens, zonder iets te laten weten, een paar dagen niet online te komen. Natuurlijk kunnen mensen het onverwacht druk hebben, maar je kan het nooit zo druk hebben dat je niet even twee minuten de tijd kan nemen om dat te melden.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Het is niet echt zonder te laten weten en idk maar ik word er gewoon heel naar van.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Ik vind dat we inderdaad niet overhaast moeten reageren. Ze heeft waarschijnlijk veel te doen, zit waarschijnlijk tegen een examen periode aan. Het kan allemaal...

    Ok, geen probleem, dan laat ik het ook zo. Het was niet mijn bedoeling om iemand te kwetsen oid.


    Mhm?

    Ze kan altijd informeren, right? Ik vind het ook wel wat raar dat ze ineens enkele dagen niet online is geweest en niks van zich laat horen.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Het is zeker jammer. Heeft iemand haar al een PB gestuurd?

    Genre schreef:
    Het is zeker jammer. Heeft iemand haar al een PB gestuurd?


    Als ze niet online komt, denk ik niet dat het veel zin heeft? Tenzij ze er een e-mail van krijgt, maar ik denk zo: als je je e-mail kan checken, maar niet de tijd hebt om op quizlet te komen - wat absoluut geen verwijt is, enkel een redenering (: - dan gaat ze het met een mailtje waarschijnlijk ook niet doen?


    Mhm?

    Ik vind het nu ook wel lang duren, ja. Ik stel voor dat we haar nog 3 dagen geven, en anders vragen we of we het topic mogen overnemen.

    In alle eerlijkheid is mijn zin voor deze RPG inmiddels ook wel weg.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Gadot schreef:
    In alle eerlijkheid is mijn zin voor deze RPG inmiddels ook wel weg.


    Dit. :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Geen commentaar (':


    Mhm?