• .

    [ bericht aangepast op 11 dec 2021 - 16:59 ]

    Sempre schreef:
    Ik heb Poppy, ik ben opzoek naar;
    - Wat "beste" vrienden/innen waar ze geld van leent (maar wel op een slimme manier, dus zonder dat ze het zelf nog echt door hebben)
    - Een échte beste vriend(in) die door heeft dat er iets gaande is.
    - Misschien een one night stand/flirt/casual iets.
    - Een rivaal/archenemy.
    - Iemand waar ze een schuld bij heeft en daar misbruik van maakt.

    En mocht iemand ideeën hebben; shoot!


    Ik heb Faiza (p. 2) voor de eerste twee?

    I also still need a secret for her, maar mijn hoofd is echt zo leeg de afgelopen dagen. I blame the jetlag.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik heb Mo ook voor de eerste twee?


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Mogen twee personages trouwens een geheim delen? Als in dat ze samen datgene gedaan/meegemaakt hebben?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Gadot schreef:
    Mogen twee personages trouwens een geheim delen? Als in dat ze samen datgene gedaan/meegemaakt hebben?


    Ik ben geen TS, maar ik zou er alleszins niets op tegen hebben (: Zolang het niet te veel ORPG wordt, natuurlijk.


    Mhm?

    Ik heb Devin nog voor de mensen die relaties zoeken ^^ al ben ik zo goed als inspiloos op relatie vlak atm hahah s


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Pennywiise schreef:
    (...)

    Ik ben geen TS, maar ik zou er alleszins niets op tegen hebben (: Zolang het niet te veel ORPG wordt, natuurlijk.


    Ik ben het hier helemaal mee eens

    Riley's verleden staat er ook, voor wie daar een beetje inzicht in wil :-)


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Enig idee wanneer je het speeltopic wil openen? (:


    Mhm?

    Gadot schreef:
    (...)

    Ik heb Faiza (p. 2) voor de eerste twee?

    I also still need a secret for her, maar mijn hoofd is echt zo leeg de afgelopen dagen. I blame the jetlag.


    Faiza zou wel een vriendin van Poppy kunnen zijn waar ze wel eens geld van leent ja, zonder dat Faiza het dan echt door zou hebben dan. (Onder het mom van, ik heb de vorige keer betaald en dat soort dingen)

    Gareth schreef:
    Ik heb Mo ook voor de eerste twee?


    Hm, ik denk dat, als Mo in een restaurant werkt als bijbaantje om zelf geld te verdienen, ze niet de financiële middelen heeft om echt Poppy te kunnen "helpen"?


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Claire is er ook!! Ik ga haar morgen afmaken!


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Sempre schreef:
    (...)

    Hm, ik denk dat, als Mo in een restaurant werkt als bijbaantje om zelf geld te verdienen, ze niet de financiële middelen heeft om echt Poppy te kunnen "helpen"?


    Faiza zou het überhaupt ook niet uitmaken haha


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Gadot schreef:
    (...)

    Faiza zou het überhaupt ook niet uitmaken haha


    Hm, ja, maar Poppy wel hahaha. Ik werk zo snel mogelijk haar innerlijk uit, maar ze is iemand die nogal bezig is met haar status and stuff.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Mijn personage Lily Imogen Rose, heeft een beste vriendin nodig. Niet waar ze nep aardig tegen is, maar oprecht. En dat deze vriendin ook haar geheim weet.
    Anyone who volunteers?!

    Ik heb haar nog niet gelezen, dat doe ik morgen (ik ben nu echt zo moe). Maar misschien Claire?


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Ik schrijf me hiervoor uit. Het spijt me mijn enthousiasme voor deze rpg is verdwenen


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH