• .

    [ bericht aangepast op 11 dec 2021 - 16:59 ]

    M0NA

    Is goed hoor. Ik heb je rol gelezen, en ik vind dat ze goed bij elkaar passen. Beide elite, strevend naar macht, en sluw naar anderen toe. Maar het is leuk als ze bij elkaar wel zichzelf kunnen zijn, zeg maar. (:

    [ bericht aangepast op 18 juni 2017 - 9:45 ]

    Vaiana schreef:
    Ik schrijf me hiervoor uit. Het spijt me mijn enthousiasme voor deze rpg is verdwenen


    Aww :c

    Ik heb wel een kleine tip, helemaal niet berispend bedoeld, voor de TS: als je plots of niet plots een drukke periode hebt, kan je altijd om hulp vragen zodat iemand de topics in het oog kan houden en eventueel openen. Dat is minder stress voor jou en fijner voor de deelnemers (:


    Mhm?

    Het is vast al gevraagd maar wanneer gaat deze ongeveer van start?


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    De TS is inmiddels drie dagen niet online geweest so idk.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ze had het plots heel druk, dus misschien kunnen we nog even wachten en dan zien om het zelf te openen?


    Mhm?

    ^ dat mag toch niet zomaar?


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Het mag als je toestemming krijgt van een mod, volgens mij.

    Als het nog lang duurt voordat het speeltopic geopend wordt, weet ik niet hoeveel zin ik nog heb tbh.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    M0NA schreef:
    ^ dat mag toch niet zomaar?


    Nee, natuurlijk niet, maar we kunnen altijd zien wat we kunnen doen. Ik denk dat er ergens in de regels wel iets staat voor gevallen waarbij de TS lange tijd niet reageert. Ik zou het gewoon jammer vinden om mijn personage niet te kunnen gebruiken.


    Mhm?

    Ik heb eventjes een berichtje verstuurd/melding gemaakt met de vraag of er een speeltopic geopend mag worden zonder de TS. Het is niet mijn bedoeling om iets over te nemen, maar ik wil echt heel graag beginnen, dus vandaar (:


    Mhm?

    Ik dacht dat de TS daarvoor 3 weken offline moest zijn.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    M0NA schreef:
    Ik dacht dat de TS daarvoor 3 weken offline moest zijn.


    Klopt


    Bowties were never Cooler

    Volgens de forumregels een maand zelfs, maar ik wil het niet overnemen. Ik wil gewoon een speeltopic. Bc I wanna use my role. Het kan nooit kwaad om iets te vragen ^^


    Mhm?

    To be honest, mocht het nog drie weken duren voor het speeltopic geopend wordt, dan heb ik geen interesse meer.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Gadot schreef:
    To be honest, mocht het nog drie weken duren voor het speeltopic geopend wordt, dan heb ik geen interesse meer.


    Dit was ook wat ik dacht (: drie weken wachten is heel lang en vandaar dat ik dacht dat het vooral geldt als je alles (nieuw rollentopic ed) overneemt. Ik wil helemaal niets overnemen, echt niet. Als ik een TS van een rpg wil zijn, start ik wel gewoon een oude van mezelf op, haha xd Ik ben gewoon enthousiast over mijn rol en ik denk dat niemand zo lang wil wachten?


    Mhm?

    Beetje vertrouwen in de TS zou nochtans ook geen kwaad kunnen.
    Beeld je eens in dat je zelf om diverse redenen even awol gaat en dan enkele dagen later dit soort dingen te lezen krijgt. Niet fijn.

    Ik ben zelf ook enthousiast om te beginnen maar ik vind wat hier gesteld en gezegd wordt heel drastisch.
    Good things are worth the wait, toch? :-)


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.